אא

פרסום ראשון -מחלב פורש מארקיע לאחר 8 שנים

מי ששימש בשנתיים האחרונות כמנכ"ל ארקיע אינטרנשיונל והיה חלק בלתי נפרד מהצלחת החברה בשנים האחרונות החליט לצאת לדרך חדשה. מחלב:"הודעתי על עזיבתי ליו"ר החברה, אני נפרד עם המון אהבה מאבי נקש, שנתן לי הזדמנות אדירה לאורך כל התקופה"

| |

פרסום ראשון - דודו מחלב עוזב את חברת ארקיע לאחר 8 שנים.

מחלב, שימש בשנתיים האחרונות כמנכ"ל חברת ארקיע אינטרנשיונל, והיה אחראי על כל תחום השיווק, המסחר והמכירות בפעילות הפנים ארצית והבינלאומית של חברת ארקיע. מחלב הוביל מהלכים בביסוסה של ארקיע כחברת תעופה בינלאומית מובילה וכשחקן גדול מוביל בשוק הפנים ארצי  של בודדים. כמן כן, הוא בעל קשרים רבים בשוק המוסדי שהשפיעו על גידול בנתח השוק של ארקיע בפעולות הקבוצות וביסוסה כשחקן מרכזי בתחום.

מחלב, 40, נשוי +4, עוזב את החברה כאשר מתרחשים שינויים רבים בתעופה הבינלאומית, ובמקביל גם בישראל- ארקיע רוכשת מטוסים חדשים, תחום הלאו קוסט צומח, וסגירת שדה דב מעבר לדלת. מחלב היה ידוע בקרבתו המיוחדת למשפחת נקש ובמיוחד ליו"ר - אבי. בשנתיים האחרונות, בהן שימש כמנכ"ל ארקיע אינטרנשיונל, עבד מקרוב עם מנכ"ל הקבוצה ניר דגן, ושיתף עמו פעולה בתחומים שונים.

מחלב אישר ל'פספורטניוז' את הדברים והוסיף:" אני נפרד עם המון אהבה מיו"ר החברה אבי נקש, שנתן לי הזדמנות אדירה לאורך כל התקופה. הודעתי על עזיבתי ליו"ר החברה כדי לצאת לדרך חדשה. אני מודה גם למנכ"ל קבוצת ארקיע, ניר דגן, על שנתיים מדהימות ולכל הצוות שעבד עמי, ולעובדים המדהימים. אין לי ספק כי ברצון שלי בעתיד ליזום ולעשות, יתחברו דרכיי עם משפחת נקש וארקיע בפרט".

מחלב צפוי להישאר בארקיע עד לחג הפסח, על מנת להעביר את התפקיד שלו למי שיחליפו בצורה יסודית, ולהכין את החברה לעונת הקיץ.

 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: