אא

הטיסה הראשונה של אל על לברזיל נחתה בסאו פאולו

הטיסה יצאה לדרכה לאחר טקס, בהשתתפות יו"ר ומנכ"ל החברה, שר התיירות ושר התמ"ת. שר התיירות: "משרד התיירות בראשותי מצדיע להנהלת אל על על המהלך הזה ויהיה שם על מנת להעניק לכם את הרוח הגבית על מנת שיחדיו נממש את הפוטנציאל ונזניק את תנועת התיירות מדרום אמריקה לישראל מעלה מעלה."

Shutterstock Shutterstock

בטקס שהתקיים אמש , השיקו עמיקם כהן, יו"ר אל על וחיים רומנו, מנכ"ל החברה, את טיסת הבכורה של אל על לברזיל, במעמד שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב ושר התמ"ת, בנימין בן אליעזר. טיסה LY009 המריאה בשעה 23:30 ונחתה בסאו פאולו כעבור 14 וחצי שעות.

עוד נכחו בארוע: הרב ישראל לאו, שגרירי מדינות אמריקה הלטינית: שגריר ברזיל, פדרו מוטה פינטו קואולו ורעייתו, שגרירי ארגנטינה, צ'ילה וקולומביה, ראש מחלקת הטקס במשרד החוץ, יצחק אלדן, מנהל נתב"ג, זאב שריג, קונסול הכבוד של ברזיל בישראל, אייל דוידס, חברי מועצת המנהלים והנהלת אל על.

שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב, אמר בארוע "תפקידו של משרד התיירות הוא ליצור את הרוח הגבית שתסייע לתעשיית התיירות לנסוק מעלה ולממש את הפוטנציאל התיירותי העצום הגלום כאן, אולם על מנת שהפוטנציאל יתממש דרוש סקטור פרטי יוזם ודוחף. דרושים אנשים נלהבים, עתירי חזון ודמיון, אנשים שאינם נרתעים מלקחת סיכונים מחושבים, אינם מהססים להציב גבולות חדשים, אנשים המאמינים בכל ליבם שישראל היא אכן יהלום תיירותי שעתיד לנצוץ ולמשוך מיליונים רבים נוספים לכאן. אל על יזמה ומשיקה היום מהלך שכזה. מהלך מלהיב, מהלך עתיר חזון ואמונה, מהלך הפורץ גבולות חדשים, מהלך שעתיד לקרב לישראל בבת אחת יבשת שלמה, על מיליוני הצליינים הפוטנציאלים ומאות אלפי היהודים החיים בה. משרד התיירות בראשותי מצדיע להנהלת אל על על המהלך הזה ויהיה שם על מנת להעניק לכם את הרוח הגבית על מנת שיחדיו נממש את הפוטנציאל ונזניק את תנועת התיירות מדרום אמריקה לישראל מעלה מעלה."

חיים רומנו, מנכ"ל אל על, אמר בארוע: "פתיחת הקו החדש מהווה עבורנו הזדמנות לפנות למאות אלפי ישראלים המבקרים מדי שנה בדרום אמריקה ולקהל של מליוני תיירים פוטנציאלים המעוניינים להגיע ארצה ממדינות אמריקה הלטינית: הקהילות היהודיות בברזיל ובארגנטינה לצד קהילות גדולות של קתולים וצליינים המעוניינים לבקר בארץ הקודש. באמצעות טיסה ישירה, 3 פעמים בשבוע במטוסי 777 חדשים, אנו מאפשרים את הדרך הנוחה והמשתלמת ביותר לטוס מישראל לדרום אמריקה."



הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: