אא

אתיופיאן איירליינס חילקה מענקים לסוכנים המצטיינים

באירוע ההוקרה השנתי לסוכני הנסיעות, שצויין בארוחת צהריים חגיגית במלון רנסנס בתל אביב, השתתפו הסיטונאים וסוכני הנסיעות' המרבים להשתמש בשירותיה של חברת התעופה האתיופית, אתיופיאן איירליינס.

Shutterstock Shutterstock

בארוחה החגיגית, אותה כיבדו בנוכחותם טוולדה גברמאריים, מנהל התפעול הראשי של אתיופיאן איירליינס, והמנהל האזורי של החברה, האחראי על הסניף בישראל, אסראט בגאשאו, השתתפו הסיטונאים והסוכנים הבכירים, המוציאים נוסעים ומטענים לאתיופיה, ביניהם: אפרים פורטיס, נשיא אופן סקיי, המייצגת בארץ את מחלקת המטענים של אתיופיאן, יהודה זפרני, המשנה למנכ"ל אופיר טורס, שלמה כרמל, מנכ"ל 'עולם אחר', טרי קסל, מנכ"ל דיזנהאוז רמת השרון, אבי בן רובי, מנכ"ל חולון טורס, עידית פדן, מנהלת רשת משרדי הנסיעות אופקים ונציגי איסתא, אמסלם טורס, אשת טורס ושלי טורס, שזכו בתעודות הוקרה ובהמחאות של עמלות יותר.

טוולדה גברמאריים פירט את מגוון פעילויותיה ואת מכלול תוכניותיה של החברה האתיופית, כולל הצטיידות ב-10 מטוסים חדשים מדגם B787 דרימליינר, רחל כהן, מנהלת המכירות של אתיופיאן איירליינס בארץ, אדריכלית האירוע, הציגה את הסוכנים המצטיינים, ויחד עם אסראט בגאשאו חילקו להם את תעודות ההוקרה וההמחאות.



טוולדה גברמאריים, מנהל התפעול הראשי של אתיופיאן


יהודה זפרני, המשנה למנכ"ל אופיר טורס עם אסראט בגאשאו, המנהל האזורי של אתיופיאן, שאחראי גם על ישראל וטוולדה גברמאריים, מנהל התפעול הראשי של החברה


שלמה כרמל עם אסראט בגאשאו


סוכני הנסיעות המצטיינים

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: