אא

גיורא רום לשר התחבורה: "יש להוסיף ולפתוח יעדים נוספים בחו"ל לתחרות"

מנהל רת"א מתנה מתן אישור מוביל נקוב שלישי לאל על לאילת בכך שיאפשרו לארקיע וישראייר להרחיב את פעילותן הבינלאומית. מנכ"ל משרד התחבורה לחברות התעופה: "מדיניות משרד התחבורה, מדיניות המאפשרת תהליך אשר סופו יהיו השמים פתוחים".

Shutterstock Shutterstock
בחברות התעופה, ארקיע וישראייר, מצפים כי משרד התחבורה יעמוד בהבטחתו לאפשר להן להרחיב את פעילותן הבינלאומית ואז לא תהיה להן בעיה עם החלטתו לאשר לחברת אל על מוביל נקוב שלישי לאילת.

בהמלצתו לשר התחבורה בנוגע למתן אישור לאל על להפעיל טיסות סדירות לאילת כתב גיורא רום, מנהל רשות התעופה האזרחית , ב- 13.8, כי: "בהתאם למדיניות משרד התחבורה להגברת התחרות בענף, ניתן לפעול כדלקמן: א. לאפשר עקרונית לחברת אל על להפעיל טיסות סדירות בקו נתב"ג-אילת. ב. מועד התחלת הפעלת הקו והיקפי התדירויות והקיבולת מצריכים עבודת מטה מקיפה נוספת שתרוכז על ידי רת"א. ג. במקביל, יש להוסיף ולפתוח יעדים נוספים בחו"ל לתחרות, על מנת שניתן יהיה לאפשר לחברות ארקיע וישראייר להרחיב את פעילותן הבינלאומית".

בתשובה להמלצה כתב יעקב גנות, מנכ"ל משרד התחבורה, לגיורא רום ב- 17.8, כי: "הריני להודיעך כי השר אימץ את המלצתך כפי שמפורטת במכתבך אליו בנושא שבנדון. לצורך קביעת המינון והעיתוי המתאים, הנך מתבקש להמשיך בעבודת מטה סדורה אשר תכלול התייעצות עם כל הגורמים הרלוונטים".

בהמשך יידע מנכ"ל משרד התחבורה, ב- 26.8, את חברות התעופה אל על, ישראייר וארקיע בין השאר כי: "מדיניות משרד התחבורה, מדיניות המאפשרת הובלת תהליך אשר בסופו יהיו השמים פתוחים הן לטיסות פנים ארציות והן לטיסות חוץ". בחברות אריקיע וישראייר מציינים כי אם זו אכן תהיה המדיניות, אז לחברות לא תהיה בעיה עם תחרות על הקו לאלית.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: