אא

לופטהנזה מציעה: מחלקת עסקים "בין-יבשתית" מפנקת בקו ת"א-מינכן

במהלך עונת החורף תציע החברה לנוסעים בקו מינכן-ת"א בימים ראשון, שלישי, חמישי ושבת מחלקת עסקים "בין-יבשתית" הזהה למחלקת העסקים במטוסי לופטהנזה רחבי הגוף.

Shutterstock Shutterstock
מה- 8 בנובמבר ועד סוף עונת החורף לופטהנזה תפעיל מטוס 737-800 של חברת PrivatAir בטיסותיה בקו מינכן-ת"א בימים ראשון, שלישי, חמישי ושבת. החברה תציע לנוסעים בקו מחלקת עסקים "בין-יבשתית", הזהה למחלקת העסקים במטוסי לופטהנזה רחבי הגוף המופעלים בטיסות החברה לארץ וליעדים בין-יבשתיים.

במטוס שיפעל בקו שתי מחלקות שירות, התואמות את אלו הנמצאות במטוסי לופטהנזה מדגמי איירבוס A-340 ו- A-330, עם 24 מושבי מחלקת עסקים ו- 84 מושבים במחלקת תיירים עם מסכים אישיים ומערכת הבידור Lufthansa Media World.

עופר קיש, מנכ"ל לופטהנזה ישראל: "לופטהנזה תמשיך להציע ללקוחותיה בכל טיסותיה לגרמניה מחלקת עסקים משודרגת ואיכותית עם מושבים הנפתחים למיטות באורך 2 מטר ומערכת בידור אישית עם מגוון רחב של סרטים ותכניות טלוויזיה".

מאז 2002 חברת PrivatAir השווייצרית, מפעילה טיסות טראנס-אטלנטיות במטוסים בתצורה של מחלקת עסקים עבור חברת לופטהנזה. עתה PrivatAir תאפשר ללופטהנזה להציע לנוסעים רמת שירות יוקרתית גם בקווים בהם הביקוש בעונת החורף אינו מאפשר שימוש במטוס רחב גוף. המוצר האקסקלוסיבי של לופטהנזה משלב גם את תכנית Star Chefs, ארוחות הגורמה "מעל העננים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: