אא

דלתא איירליינס מציגה את תוכנית היין באוויר לשנת 2010

אנדראה רובינסון ודלתא איירליינס עבדו ביחד תקופה ארוכה על הבאת מרתף היינות המוגשים במטוס לגבהים חדשים, והם הרכיבו תפריט יינות חדש שיוגש גם לנוסעי מחלקת העסקים בטיסות דלתא מת"א לארה"ב בשנת 2010.

Shutterstock Shutterstock
רובינסון היא אחת מ-16 נשים יחידות בעולם המחזיקות בתואר מאסטר סומליה, והאשה היחידה לזכות בתואר "הסומליה הטוב ביותר באמריקה". הקריטריונים של רובינסון של טעם וזיקה לאוכל, משקפים את האיכויות אותן היא מיישמת כשהיא בוחרת יינות לתוכנית היין של דלתא אותה היא מתאימה להצעות התפריט המוגשות בטיסה.
במשך מספר חודשים אנדראה דגמה בסביבות 1,000 יינות, שמתוכם 12 לבנים ו-12 אדומים נבחרו למרתף היינות באוויר לשנה זו. ליינות האדומים והלבנים שנבחרו מתלווים שמפניה ויינות קינוח. היינות שנטעמו השנה היו מצרפת, דרום אפריקה, אוסטרליה, ניו זילנד, ספרד, פורטוגל, איטליה, ארגנטינה וארה"ב.
ההתמקדות של רובינסון בבחירת היינות הפעם הייתה באינטנסיביות של הטעם.
דוגמא לקושי שבבניית תפריט יינות לטיסה, הינו למשל ה-Pinot Grigio, שרובינסון מצאה שטעמו טוב על מסלול ההמראה אך טעמו הוא כמים בגבהים. לקוחות מחלקת העסקים של דלתא לקחו גם הם חלק בבחירת היינות והשתתפו בטעימות היינות בגובה של 30,000 רגל – המקום בו חושי הטעם והריח, הם פחות חדים, כך שרשימת היינות הקצרה שנבחרה יכולה לעמוד למבחן בגבהים. בעקבות חוות דעת אלו של הנוסעים, יינות כגון: Patz & Hall Pinot Noir, Zalze Chenin Blanc ו-Piper-Heidsieck Champagne נבחרו על ידי נוסעי דלתא עבור נוסעי דלתא, ומופיעים בבחירת היינות שבשמיים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: