אא

אל על מטענים הטיסה לארץ את רכבי JNF-UK's Car Rally

27 רכבים נדירים ביופיים ומהבודדים מסוגם בעולם הגיעו הבוקר ארצה לטובת הראלי. הרכבים התחילו את דרכם בבריטניה לאורך אירופה והגיעו ארצה לפנות בוקר [א'] בטיסת מטען של אל על LY872 ישירות מאתונה. צוות תפעולי של אל על מטענים יצא לאתונה ללוות את המטוס בהעמסת הרכבים, בבניית המשטחים והכנסת הרכבים למטוס

|| ||

ארגון JNF-UK יזם ארוע מיוחד לציון 60 שנה למדינת ישראל: מסע של 27 מכוניות ספורטיביות ויוקרתיות, שרובן פרטי אספנות נדירים ויקרי ערך, אשר מתחיל באירופה ומסתיים בישראל. תכליתו של המסע: גיוס תרומות לארגון, הבעת הזדהות עם המדינה והצדעה לתקומתה. משתתפי המסע הם יהודים ברובם, אשר קשורים לארגון JNF-UK, ששילמו כסף רב על הזכות להשתתף במסע ייחודי זה כ15,000 ליש"ט לאדם.


הכסף שנאסף מהראלי יוקדש להמשך מימון הפעילויות השונות של ארגון JNF-UK בישראל, בדגש על הפעילויות בנגב. ארגון JNF-UK הוא הגוף המוביל באנגליה בגיוס תרומות למען תושבי מדינת ישראל. הארגון, בראשותו של היו"ר החדש, מר שמואל חייק, תומך בפרויקטים התיישבותיים בגליל ובנגב, ומסייע בקידום פרויקטים בתחום החינוך, החברה והאקולוגיה.


JNF-UK מגייס כ-30 מיליון דולר כל שנה לצורך מימון הפרויקטים. המסע שהחל ב- 18/5 בלונדון עבר בדרכו לישראל גם דרך צרפת, שוויץ, איטליה ויוון. במהלך שהותם בארץ, יסיירו משתתפי המסע בנקודות ציון בולטות וחשובות בישראל, כגון: שדרות, אילת וירושלים, כאשר בכל מקום אליו יגיעו הם יקיימו נסיעת ראווה ויעמידו את המכוניות לתצוגה – בדיוק כשם שעשו בביקורם בערי אירופה. מארגני האירוע מקווים כי המסע המשולב – באירופה ובישראל – יסייע להעלות את המודעות לחשיבות התמיכה בישראל ולפעילותו של JNF-UK למען החברה בישראל.


לפני מס' חודשים, פנו מארגני ראליUK JNF לאל על בבקשה לתת חסות מלאה לאירוע וזאת במלות 60 שנה למדינה. חטיבת המטענים של אל על נענתה בחיוב ולקחה על עצמה את הפרויקט המורכב של הטסת הרכבים ארצה במטוסה. את הפרויקט המורכב מלווים צוות אל על מטענים מזה מס' חודשים. על מנת להטיס את הרכבים ארצה נבנו המשטחים שנושאים את הרכבים אחד על השני בתוך המטוס תוך הקפדה על חישובים מדויקים של עומס ומשקלים, גודל הרכבים וגובהם בהתאמה מושלמת למטוס וכל זאת על מנת לעמוד בתקני הבטיחות המחמירים ולהביא את רכבי היוקרה הנדירים בבטחה וללא כל פגע.


במסע משתתפות מכוניות ענתיקות, מפוארות ומשופצות, בנות יותר מ-50 שנה, לצד מכוניות מפוארות בנות ימינו. כך, לצד מכוניות חדשות ונוצצות, נוכל לראות על כבישי ארצנו גם Rolls Royce משנת 1947, Duesenburg Boat Tail Racer משנת 1932 , Jaguar XJ6 שיוצרה לפני 33 שנה וכדומה. חובבי המכוניות המודרניות יוכלו להתרשם גם ממכוניות ספורט בולטות כמו: Porsche 911 Carrera 4s Convertible, Chevrolet GMC Corvette, Jaguar X type, ועוד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: