אא

כספי תעופה : מייצגת את אייר בלטיק בישראל

החל מהחודש הבא, כספי תעופה תחל להיות ה-GSA של החברה בישראל.החברה תעבור לטיסה יומית בתחילת יוני. בכספי מתכוונים להציע טיולים מאורגנים במחירים אטרקטיביים.

Shutterstock Shutterstock
חברת כספי תעופה מתחילה לייצג את חברת התעופה אייר בלטיק בישראל. ייצוג החברה בישראל עובר לכספי תעופה בראשות המנכ"ל אבי נחום בחודש הבא.

כספי תעופה הפעילו בשנים האחרונות את טיסות סאן דור לוילנוס, וכעת עם הצירוף של אייר בלטיק עם טיסות לריגה, בכספי סבורים כי טיסות ההמשך משם ישלימו את המוצרים שהחברה מציעה למדינות הבלטיות ולמזרח אירופה בכלל. בכספי תעופה מאמינים שאייר בלטיק כמוצר, הפוטניצאל שלה בשוק הישראלי גדול ועדיין לא מומש, במיוחד כאשר לוקחים את איכות המוצר וטיסות ההמשך.

אבי נחום, מנכ"ל כספי תעופה, מציין כי: "אייר בלטיק זה מוצר נוסף מכלל המוצרים שכספי תעופה מציעה למזרח אירופה. זהו מוצר שיעזור לקדם את טיסות ההמשך ליעדים רבים במחירים מוזלים שהציבור מורגל אליהם בכספי תעופה. דוגמת יעדי ההמשך דרך אוקראינה וכעת דרך ריגה. אייר בלטיק בחרה בכספי תעופה לאור המקצועיות ונתח השוק של כספי בציבור הסוכנים. זה עוד מוצר שמצטרף כחלק מהרצון של כספי למצוא מוצרים משלימים ליעדים בהם היא מתמחה. אני בטוח שציבור הנוסעים בטיולים המאורגנים למדינות הבלטיות, ימצא במוצרים שאנו מציעים פיתרון הולם מבחינת המחיר, זמינות ושירות".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: