אא

רש"ת נערכת למסע החג המסורתי של חסידי ברסלב לאומן

לקראת ראש השנה תשע"ב צפויים לעבור בנתב"ג למעלה מ- 22 אלף חסידים בכ- 110 טיסות, גידול של כ-18% לעומת השנה החולפת. רש"ת מפרסמת הנחיות שיקלו על ציבור החסידים.

Shutterstock Shutterstock
רשות שדות התעופה נערכת למבצע "רכבת האווירית" של חסידי ברסלב לאומן שבאוקראינה, במסע החג המסורתי של תפילות ראש השנה על קברו של הצדיק רבי נחמן מברסלב

בנתב"ג מצפים למעבר של למעלה מ- 22,000 חסידים בין התאריכים 25-28 בספטמבר 2011. יום ה"שיא" צפוי להיות ב- 26.9, בו ייצאו מהשדה כ- 11,000 חסידים בכ- 55 טיסות יוצאות.

במסגרת ההערכות יינתן מענה ייחודי לצרכי הנוסעים במגוון שירותים הכוללים: מתחמים יעודיים לרישום לטיסות, בידוק ביטחוני, הקצאת דלפקי שירות ייעודיים, הצבת סדרנים להכוונה ושמירה על הסדר הציבורי, הטסה מוקדמת ומרוכזת של מזון כמטען נלווה למסע לאומן, הקצאת דלפקי ביקורת גבולות יעודיים, הכוונה לאיזורי תפילה, הקצאת משרדי תפעול לסוכני הנסיעות, הערכות מוקדמת של רשות האוכלוסין ועוד.

באופן חריג ייפתח הבידוק הביטחוני לטיסות לאומן 4 שעות לפני מועד ההמראה. העלייה למטוס תחל שעה ורבע לפני מועד ההמראה.

כל נוסע יהיה רשאי לשלוח כבודה, ובכלל זה פרטי מזון, באריזות תקניות או במזוודה אחת במשקל עד 20 ק"ג ועוד תיק יד בגודל סטנדרטי במשקל של עד 8 ק"ג.

ניתן לפנות למארגני הקבוצות להטסה של משלוחים גדולים יותר של מזון כמטען, עם זאת, כבודה לא תקנית ובכלל זה אריזות קל-קר, לא יאושרו לטיסה.

בנוסף לשוטרי משטרת ישראל יוצבו גם סדרנים והוכן שילוט הכוונה ייעודי שיוצב באולמות הנוסעים.

כמו כן נערכים סידורים מיוחדים בשני בתי הכנסת בטרמינל. קבוצות גדולות, החפצות להתפלל במקום מרווח יותר, יכולות לפנות לסדרנים או לנציגים, אשר יכוונו אותם למקומות תפילה נוספים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: