אא

ישראייר מרחיבה את פעילותה בקו למוסקבה

החברה תפעיל במהלך החורף ארבע טיסות שבועיות ממוסקבה לת"א ולאילת. זהר אנדלמן, מנכ"ל קבוצת ישראייר: "אנו רואים במוסקבה יעד אסטרטגי של החברה".

Shutterstock Shutterstock
חברת התעופה ישראייר הודיעה היום כי החל מתחילת נובמבר תפעיל החברה ארבע טיסות שבועיות בקו למוסקבה, חלקן בקו מוסקבה – ת"א וחלקן בקו מוסקבה - אילת. הטיסות תתבצענה באמצעות מטוסי האיירבס 320- A של החברה.

טיסות ישראייר למוסקבה יפעלו בימי שני ושישי והטיסות ממוסקבה לישראל יפעלו בימי שבת ושלישי. מחיר הטיסות בקו ת"א - מוסקבה יהיו החל מ- 418$. מחלקת הזמנות דוברת רוסית תעמוד לרשות המזמינים.

שי מרינה, סמנכ"ל המסחר של ישראייר: "בעקבות ההחלטה, שהתקבלה בסוף חודש ספטמבר, על ביטולם ההדדי של הויזות מישראל לרוסיה ולהיפך, אנו צופים גידול משמעותי בתנועת התיירות הישראלית והרוסית למוסקבה וממנה לארץ. על מנת לתת מענה לביקושים הצפויים, החלטנו לתגבר את טיסותינו בקו זה. כמו כן הוספנו טיסות ישירות ממוסקבה לאילת, כמענה לביקוש של תיירים רוסים המעוניינים להגיע ישירות לאילת".

זהר אנדלמן, מנכ"ל קבוצת ישראייר: "אנו רואים במוסקבה יעד אסטרטגי של החברה. בשלב ראשון תפעלנה הטיסות כטיסות שכר ובהמשך, עם קבלת אישור שר התחבורה, נפעיל את הטיסות כקו סדיר לרווחתם של הנוסעים הישראלים והרוסים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: