אא

רווחי בריטיש איירווייס צללו ב- 92%

בחצי שנה ירדו רווחי החברה מ-567 מיליון פאונד בתקופה המקבילה אשתקד ל-140 מיליון פאונד. ירידה של 9.2% בתנועת הנוסעים במחלוקות היוקרה. אך בורסת לונדון הגיבה בעלייה של 11.9% למניית החברה בגלל תחזית אופטימית.

Shutterstock Shutterstock
אומנם חברת בריטיש איירווייס פרסמה בסוף השבוע תוצאות לא טובות, אך בלונדון ציפו לתוצאות גרועות יותר, ולכן הבורסה הגיבה עם עלייה של 11.9% במניית החברה, כאשר בחברה העלו את תחזית הרווחים לסוף השנה.

בטווח של חצי שנה, עד לחודש ספטמבר, ירדו רווחי החברה מ-567 מיליון פאונד בתקופה המקבילה אשתקד ל-140 מיליון פאונד. לחברה יש גם ירידה של 9.2% בתנועת הנוסעים במחלקות היוקרה. החברה מתכוונת להוריד בחודשים הקרובים את מספר המושבים במטוסיה ב-1%, וזה יצטרף לירידה שכבר מתבצעת בשיעור של 3% במספר המושבים. החברה מדווחת כי הוצאות הדלק שלה גדלו בשנה האחרונה במיליארד פאונד. החברה נאלצה להגדיל את הוצאותיה משניים לשלושה מיליארד דולר.

בגלל העלייה במחירי הדלק עד לפני כחודשיים החברה עשתה גידור למחירי הדלק, וכתוצאה מהירידה שנרשמה בשבועות האחרונים במחיר הדלק בעולם החברה מדווחת כי היא הפסידה ממהלך זה כ-31 מיליון פאונד.

חברת וירגין אטלנטיק, מיהרה "לחגוג" על תוצאות בריטיש איירווייס ופרסמה בסוף השבוע כי בחודש אוקטובר היא רשמה עלייה של 2.4% במספר הנוסעים. כמו כן החברה מדווחת כי בחודש אוגוסט היא הגדילה את רווחיה מ-45.5 מיליון פאונד ל- 48.7 מיליון פאונד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: