אא

פתיחת שדה התעופה החדש בברלין עשויה להדחות לתחילת שנת 2013

על פי פרסום בעיתון היומי הגדול ביותר בגרמניה, פתיחתו של השדה, שהיה אמור להיפתח בתחילת החודש הבא, תדחה ככל הנראה לחודש מרץ 2013

העיתון הפופולארי 'בילד' היה הראשון שפרסם על דחיית פתיחתו של השדה החדיש בסוף השבוע שעבר. הסיבות שנמסרו לאחר מכן לתקשורת היא אי עמידתו של שדה התעופה בסטנדרטים מחמירים של שלטונות כיבוי האש.
כעת עפ"י הפרסומים בגרמניה פתיחת שדה התעופה החדיש תהיה רק בעוד כעשרה חודשים, בחודש מרץ 2013 .

אי פתיחתו של השדה בזמן גרמה נזקים כלכליים כבדים בראש ובראשונה לחברת לופטהנזה ולחברת אייר ברלין שהתכוננו להגדיל באופן משמעותי את פעילותן מעיר הבירה הגרמנית. גם בעלי העסקים שהתכוננו לפתוח את עסקיהם החדשים עם פתיחת עונת הקיץ, יאלצו כעת להמתין .

נראה כי חברות התעופה ובעלי העסקים יגישו תביעות בגין אובדן ההכנסות וידרשו פיצוים במיליוני אירו רבים. מי שעוד נפגע באופן ישיר מדחיית פתיחת השדה הם בתי המלון והעסקים התיירותיים בעיר ברלין שציפו להגדלת היקף המבקרים בעיר.

כעת פועלים בברלין שני שדות תעופה – טגל השדה הקטן במערב העיר ושונפלד שדה התעופה הממוקם במזרח.
חברות התעופה הישראליות ימשיכו לטוס כעת לשונפלד ואילו אייר ברלין לטגל.

לופטהנזה שתכננה להפעיל קו טיסות חדש עם 2 טיסות שבועיות ישירות משדה התעופה החדש לתל-אביב תעביר את טיסותיה אלו לשדה טגל במערב העיר.

נראה שלוחות הזמנים שלה ישמרו מכיוון שמדובר בטיסות הפועלות בסוף השבוע בזמן שהפעילות בטגל נמוכה יחסית לפעילות באמצע השבוע.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: