אא

בואינג ודאסו סיסטמס מרחיבות את שיתוף הפעולה

נשיא ומנכ"ל דאסו סיסטמס: "שתי החברות חולקות תשוקה לחדשנות וליצירת חוויות פורצות דרך עבור לקוחותינו. חברת בואינג השפיעה באופן משמעותי על התפתחות האסטרטגיה של דאסו סיסטמס, מתכנון בתלת ממד, לפתרונות למידול בתלת ממד [DMU] ועד לניהול מחזור חיי מוצר [PLM] – והיום ל-3DExperience"

Shutterstock Shutterstock

דאסו סיסטמס , חברת ה-3DExperience, המתמחה בתכנון 3D, פתרונות למידול דיגיטלי 3D וניהול מחזור חיי מוצר , מודיעה כי חברת בואינג חתמה על חוזה לחמש שנים להארכת השימוש ביישומים המובילים בתעשייה של דאסו סיסטמס, גם לאגף המסחרי - Boeing Commercial Airplanes– וגם לאגף הביטחון - Boeing Defense, Space & Security.



"בואינג ודאסו סיסטמס נהנו מיחסי עבודה ארוכים, ואנו שמחים להאריך את החוזה שלנו. אנחנו מצפים להמשיך לשתף פעולה עם דאסו סיסטמס ליצירה ולמינוף של חידושים שישפרו את יכולות תכנון המוצר והייצור שלנו," אמרה ננסי ביילי, סגנית נשיא למערכות IT במוצר בבואינג. "דאסו סיסטמס ממשיכה לפתח ולשפר את פורטפוליו הפתרונות שלה כדי לענות טוב יותר על הצרכים שלנו לכל אורך שרשרת ערך המוצר . חבילת פתרונות ה-PLM של דאסו סיסטמס תמשיך לסייע ליצור ערך עסקי מוסף עבור החברה שלנו."



ברנרד שארלס, נשיא ומנכ"ל דאסו סיסטמס: "שתי החברות חולקות תשוקה לחדשנות וליצירת חוויות פורצות דרך עבור לקוחותינו. אנחנו גם חלקנו חזון משותף לגבי איך אנחנו יכולים לפתח את היישומים שלנו ואת התהליכים של בואינג, לתדלוק חדשנות יוצאת דופן. חברת בואינג השפיעה באופן משמעותי על התפתחות האסטרטגיה של דאסו סיסטמס, מתכנון בתלת ממד, לפתרונות למידול בתלת ממד ועד לניהול מחזור חיי מוצר – והיום ל-3DExperience. אנו מצפים בקוצר רוח להמשך השותפות שלנו."

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: