אא

מאות ישראלים תקועים שעות בקנדה בגלל נחיתת חירום של מטוס חברת יו.אס.איירווייס

הטיסה יצאה אמש באיחור מפילדלפיה, והנוסעים תקועים מזה שעות בשדה התעופה במונטייאן קנדה. מהחברה נמסר כי היא עושה מאמצים להחזיר כמה שיותר מהר את הנוסעים לפילדלפיה

Shutterstock Shutterstock
כ-250 נוסעי חברת התעופה יו.אס.איירווייס, שהיו אמורים לנחות בישראל אחר הצהריים , ממתינים שיחלצו אותם בשעות הקרובות משדה התעופה הקטן במונטייאן שבקנדה חזרה לפילדלפיה. הנוסעים נחתו בקנדה לאחר שמטוס החברה ביצע נחיתת חירום.

הסיוט של כ-250 נוסעי המטוס, התחיל אתמול בערב. זאת לאחר שטיסת החברה אמורה הייתה להמריא בשעה 21:00 מפילדלפיה לישראל, אך בעקבות תקלות שונות המטוס המריא בסופו של דבר לאחר חצות בדרך לישראל.

אך בכך לא הסתיימה שרשרת העיכובים. לאחר שעתיים של טיסה, בגלל בעיית חימום של תנורי מטבח המטוס, שאף גרמו לעשן וריח חזק במטוס, נאלץ המטוס לבצע נחיתת חירום, סמוך לשעה 3 לפנות בוקר.

אחד הנוסעים חש שלא בטוב ופונה לקבלת טיפול רפואי. מהחברה נמסר, כי הנוסע הרגיש לא טוב בלי קשר לנחיתת המטוס.

הנוסעים נאלצו לשהות במשך כשש שעות במטוס, בעת שניסו להתגבר על התקלה. לאחר מכן, הנוסעים הורדו מהמטוס ונאלצו לשהות בטרמינל במשך שעות רבות נוספות.

מהחברה נמסר כי סמוך לשעה תשע הערב, אמורים מטוסים של החברה להעביר את הנוסעים חזרה לפילדלפיה ומשם בטיסות חילופיות דרך ארה"ב ואירופה.

בחברה מציינים עוד כי בגלל הגודל של שדה התעופה, לא ניתן היה להנחית בו מטוס גדול שימשיך לישראל.

במקביל נאלצה החברה גם לבטל טיסה, שהייתה אמורה לצאת מישראל לפילדלפיה בשעה 22:30 הערב, כאשר חלק מהנוסעים הועברו לטיסות של חברות אחרות, וחלק ייצאו מהארץ רק מחר בערב בטיסת החברה לפילדלפיה.

אסתר קסיטאל, מנהלת החברה בישראל, ציינה כי: "אנחנו מצטערים על מה שקרה, אך הבטיחות היא מעל הכל מבחינת החברה. בתחילה היה ניסיון להתגבר על התקלה, לכן הנוסעים שהו כל כך הרבה זמן במטוס. החברה עושה הכל כדי שהנוסעים יועברו כמה שיותר מהר חזרה לפילדלפיה ומשם לטיסות המשך לישראל".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: