אא

אייר ברלין ואליטליה חתמו על הסכם קוד שייר

שדה התעופה החדש מילאנו-לינטה יהיה זמין לכל טיסות airberlin ו-NIKI, טיסות המשך עם זמני המתנה מינימלים בברלין, דיסלדורף, מילאנו-לינטה ורומא, הסכמים על יותר מ-400 טיסות שבועיות ללא עצירות בטיסות שבין איטליה וגרמניה, אוסטריה ושוויץ, והסכם גומלין בין מועדוני הנוסע המתמיד

|| ||

חברות התעופה airberlin ו-Alitalia חתמו על הסכם codeshare. במסגרת ההסכם, שיאפשר לחברות להציע מבחר אופציות ונוחות רבה לנוסעים, כל 412 הטיסות השבועיות והישירות בין גרמניה, אוסטריה, שוויץ ואיטליה יהיו תחת הסכם codeshare, החל מעונת החורף הקרובה.

נכון לתאריך ה-26 באוקטובר, שלוש הטיסות היומיות של airberlin מדיסלדורף וטיסות כפולות יומיות משדה התעופה טגל שבברלין יופנו לשדה התעופה לינטה שבמילאנו, במקום לשדה התעופה מלפנסה שבמילאנו.

בנוסף, שלוש הטיסות היומיות המופעלות מווינה על ידי חברת NIKI, חברת התעופה האוסטרית, שהינה חלק מקבוצת ,airberlin יופנו גם כן לשדה התעופה לינטה.

שתי החברות הסכימו על הסכם קוד שר סלקטיבי, מעבר לבסיסי האם שלהן. כך למשל: Alitalia תציב את הקוד "AZ" שלה על חלק מטיסות הפנים של airberlin, כגון: ממינכן לקלן, דיסלדורף, המבורג וברלין. באותו הזמן airberlin תציב את הקוד "AB" שלה בטיסות Alitalia מקומיות ובינלאומיות שנבחרו דרך רומא ומילאנו-לינטה, למשל: נאפולי, ברינדיזי, רג'יו קלבר, אלגרו, אתונה או מלטה, כמו גם על חלק מהטיסות ארוכות הטווח לדרום אמריקה כמו סאו פאולו וריו דה ז'נרו.

כל טיסות codeshare בין החברות יפורסמו במערכת ההזמנות של שתי החברות- החל מה-20 באוקטובר 2014, לטיסות שיחלו מתאריך ה-26 באוקטובר 2014.

בנוסף החברות חתמו גם על הסכם בין שני מועדוני הנוסע המתמיד, המאפשר לנוסעיהם להרוויח ולפדות בונוס מיילים (ק"מ) על המסלולים של כל נתיבי שתי חברות התעופה, על כל הטיסות החל מה- 1 לנובמבר 2014.

מנכ"ל airberlinוולפגנג פרוק-שאואר מסביר: "הסכם ה codeshareעם חברת Alitalia מעלה לרמה חדשה את חשיבותה של אלאיטליה עבור חברת airberlin. אנו מעלים משמעותית את רמת שירותנו הן לטיסות עסקים הן לטיסות פנאי, על ידי תפעול טיסותינו לשדה התעופה מילאנו-לינטה, שדה התעופה הנוח ביותר לעסקים ומרכז האופנה במילאנו. יחד עם חברת Alitalia, אנו נציע את המסלול האטרקטיבי ביותר לטיסות ישירות ליעדים המובילים באיטליה וגרמניה".

מנכ"ל Alitalia גבריאל דל טורכיו, מוסיפה: "אנו שמחים מאוד לחתום על הסכם משמעותי זה עם חברת .airberlin הסכם זה, יאפשר לנו להציע לנוסעי Alitalia יותר טיסות ישירות בין איטליה וגרמניה ולוח טיסות רחב ואופטימלי לטיסות הלוך ושוב בטווחים קצרים. הסכם זה מחזק את תפקידה של Alitalia בפיתוח התנועה הזורמת בין שתי המדינות. Alitalia ממשיכה באסטרטגיה שלה, להסכמי פיתוח מסחרי עם חברות בינלאומיות גדולות, במטרה להציע מספר גדול יותר של יעדים ומסלולים ללקוחותיה".

חברות Airberlin ו-Alitalia תישארנה חברות בקבוצות: oneworld® ו- SkyTeam בהתאמה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהאליטליהאייר ברליןקוד שייר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: