אא

"משעה לשעה אנו נאלצים לשנות את תכנית הפעילות, לבטל ולדחות טיסות"

כך כותב מנכ"ל אל על, באיגרת לעובדי החברה בעקבות שיבושי הטיסה ע"י הטייסים, בנתיים השיבושים נמשכים, טיסת 008 מניו יורק לת"א בוטלה, טיסה 2365 לבודפשט התבצעה ע"י ישראייר. מניית החברה שנסקה בחודש האחרון, "המריאה" היום ב כ 7%

| |

בשעה ששיבושי הטיסה באל על על ידי הטייסים נמשכים ומניית החברה בבורסה בתל אביב ממשיכה "להמריא", (היום עם מחזור גבוה במיוחד בבורסת בתל אביב ועם עלייה נוספת של כ  7% זאת במקביל להמשך התרסקות מחירי הנפט בעולם), משגר היום מנכ"ל אל על דוד מימון, איגרת מיוחדת לעובדי החברה, המתייחסת לשיבושי הטיסות על ידי הטייסים.

באיגרת כותב מימון לעובדים:

"בימים האחרונים שוב אנו חווים שיבושים בשגרת הפעילות המסחרית של החברה אשר הביאו אף לביטולים ועיכובים בטיסות.

נציגי הטייסים בנציגות העובדים, אשר פתחו בצעדים לא חוקיים ובניגוד לנורמות המקובלות, גורמים לפגיעה באיוש הטיסות על ידי טייסי החברה. הלכה למעשה, אין היענות של טייסים לקריאות להצבתם בטיסות המסחריות. השיבושים שהחלו במהלך השבוע שעבר החריפו בתחילת השבוע הנוכחי ולמרות ההחלטות שהתקבלו בבית הדין האזורי לעבודה, המורות לטייסים להימנע מצעדים ארגוניים הפוגעים בחברה, בעובדיה ובקהל לקוחותיה, נציגי אצ"א בוועד מנחים את הטייסים לא לאייש את הטיסות. משעה לשעה אנו נאלצים לשנות את תכנית הפעילות, לבטל ולדחות טיסות ואף להעביר פעילות מסחרית לחברת תעופה אחרת.

לצערי, נדמה שרק אתמול דיווחתי על כך ושוב, במקום לעסוק בקידום החברה ובהכנתה לעידן חדש ומאתגר מתמיד של תחרות גוברת, המציאות טופחת על פנינו. שוב אנו עוסקים בשיבושי טיסות, בבתי משפט ובמתן מענה וחלופות ללקוחות מאוכזבים. התנהלות זו של טייסי החברה, בניתוב ובהובלה של נציגיהם בנציגות העובדים, פוגעת בתדמית החברה ובמוניטין של ציבור גדול של טייסים איכותיים ומסורים ויתרה מכך, עלולה אף לפגוע במאמצי המכירות של החברה. הנהלת החברה כבר הוכיחה בעבר כי לא תקל ראש בכל הפרעה לפעילותה של החברה ולא תתעלם מעיצומים או שיבושים בלתי חוקיים.

התקופה הנוכחית דינאמית ומאתגרת ואני מודע ללחצים בהם נמצאים אנשי החברה והנהלתה ובכללם- הטייסים. אני סומך עליכם ומאמין, כי רק בדרך זו נצליח לקדם את החברהולהביא אותה לכדי יציבות כלכלית מתמשכת. ברוח זו ותוך שמירה על כללי הבטיחות, אני קורא לכלל הטייסים בחברת אל על לחזור לעבודה רציפה, לנהל דיאלוג עם הנהלת החברה על מנת ליישר את ההדורים ולמנוע פגיעהנוספת בלקוחותינו.

שעון החול אוזל, המשך התנהלות חסרת רסן מובילה אותנו לדרך ללא מוצא העלולה להשפיע על אלפי בתי אב וחבל שכך. תקוותי כי האירועים של הימים האחרונים לא ישנו וכי נדע לנהל את שגרת פעילותנו בחברה בנחישות, תוך אחדות המטרה נצא לדרך חדשה למען שגשוג והצלחת החברה וטוב שנעשהזאת באופן מידי". 

בנתיים נמשכים השיבושים: 

טיסה 001 נדחתה מאמש להבוקר לטענת דובר אל על עקב אי זמינות אנשי צוות לביצועה ובהמשך ומאותה סיבה, בוטלה הבוקר טיסה זו לחלוטין. בהתאמה, גם הטיסה החוזרת 008 של היום, עם 365 נוסעים בוטלה, ובחברה מנסים כעת למצוא פתרון למאות הנוסעים שנתקעו

טיסה 2365 לבודפשט (שתוכננה במקור על מטוס 737) בוצעה ע"י "ישראייר".

טיסה 315-316 סבב לונדון, שתוכננה לצאת על 777, פוצלה לשתי טיסות של 737. האחת יצאה בזמן והשנייה יצאה בפער זמנים של שעה מאוחר יותר ואילו טיסה 007 נדחתה היום מהשעה 10:40 לשעה 18:15 .

 

                                                                                          

 

 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהאל עלדוד מימוןמנכ"ל אל עלטייסי אל על

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: