אא

דרמה: מונרך איירליינס הפסיקה לטוס

חברת התעופה הבריטית לה שש טיסות שבועיות לישראל הודיעה על הפסקת טיסותיה. על פי הפרסומים בבריטניה יחל מבצע להחזרת כ-110,000 בריטים הנמצאים בחופשות. מונרך ללקוחותיה בבריטניה: "אל תגיעו לשדה התעופה, לא יהיו טיסות של מונרך"

מונארך איירליינס - ממשלת בריטניה לא נערכה לתרחיש דומה. צילום: יח"צ מונארך איירליינס - ממשלת בריטניה לא נערכה לתרחיש דומה. צילום: יח"צ
חברת התעופה מונרך איירליינס הודיעה על הפסקת טיסותיה באופן מיידי. החברה הבריטית המפעילה שש טיסות שבועיות בין תל אביב לבריטניה (שלושה קווים ללונדון ושלושה למנצ'סטר) ופועלת בישראל מסוף שנת 2015, מפעילה גם טיסת חורף מלונדון לאילת ונקלעה בשנה האחרונה לקשיים. על האפשרות שתחדל לטוס נכתב אתמול בפספורטניוז וזאת למרות דיווחים בבריטניה, כי קיבלה ארכה נוספת להמשך הפעלת טיסותיה באופן סדיר. חשוב לציין כי מדובר בחברת ענק, שהינה גם בין סיטונאיות התיירות הגדולות והוותיקות בבריטניה (קיימת 49 שנים) המפעילה חבילות נופש למיליוני בריטים מידי שנה ומדובר בטלטלה משמעותית בענף התיירות בבריטניה. ״אנו מצטערים להודיע שמונרך השהתה טיסות וחבילות״ כך התפרסם בחשבון הטוויטר של החברה בשעה האחרונה. ״לקוחות מונרך בבריטניה: אל תגיעו לשדה התעופה. לא יהיו טיסות של מונרך״. כאמור, החברה שבסיסה בנמל התעופה לוטון-לונדון הותירה על פי הפרסומים בבריטניה, כ-110 אלף תושבי בריטניה מחוץ לגבולותיה ללא טיסה חזרה. כמו כן, מאות אלפים שרכשו כרטיסים וחבילות נופש עתידיים עבור טיסות שונות ובמיוחד בעונות שיא: חופשת סוף אוקטובר, קריסמס ולשנה החדשה יצטרכו לחפש טיסות חדשות. טיסות שנרכשו כחלק מחבילת נופש הן מבוטחות על ידי סוכנות הנסיעות. עם זאת, רוב הרכישות של חברה התעופה מתבצעות ישירות דרך אתר הבית ואינן מבוטחות. אתר אינדיפנדנט דיווח אתמול (1.10) כי החברה, שנמצאת בקשיים כלכליים ולא העריכה את רישיון הפעלת חבילות התעופה שלה, העלתה את מחיריה מ-32 פאונד ל-100 פאונד לכרטיס. בזאת הותירה עצמה פגיעה מול החברות המתחרות. בעקבות קריסת חברת מונרך הוציאה חברת הדקה ה-90 יחד עם אפליקציית LOCO הודעה כי לקוחותיהם יכולים להמיר את כרטיסי הטיסה שרכשו לכרטיסים בחברה פעילה (בתוספת תשלום אם יש צורך):  "הדקה ה-90 ואפליקציית LOCO חרטו על דגלם כי שירות והגנה על הצרכן הינן בחשיבות עליונה ובאופן חריג, ולמרות שתמורת הכרטיסים כבר הועברה למונרך, החברות יספגו את הנזקים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםכללי

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: