אא

אל על פנתה לבית הדין הארצי לעבודה

בעקבות השיבושים האחרונים פנתה אל על לבית הדין הארצי לעבודה בדרישה להורות לטייסים לשוב מיד לעבודה סדירה. הדיון נקבע להיום בבוקר (ב'). במהלך הלילה הצדדים ניפגשו למו״מ בחסות יו״ר ההסתדרות. מאז יום רביעי האחרון בוטלו כבר למעלה מ-10 טיסות

kkk kkk
בעקבות השיבושים האחרונים וחוסר נכונותם של הטייסים לבצע טיסות, פנתה אל על אתמול (א׳) לבית הדין הארצי לעבודה בתל אביב בדרישה להורות לטייסים לשוב מיד לעבודה סדירה.
לדברי הנהלת החברה הפנייה לבית המשפט היא בגין השיבושים שנגרמים על ידי טייסי החברה בניגוד להתחייבותם בהסכם שנחתם עימם לא מכבר.
מאז יום רביעי בשבוע שעבר בוטלו מעל 10 טיסות, מהן לניו יורק, בוסטון, יוהנסבורג, יעדי אירופה השונים וכן 2 טיסות מטען אשר היו אמורות לשאת מטען חקלאי יקר ערך עליו עמלו חקלאים מכל הארץ.
מהנהלת אל על נמסר: "למרות ההסכם שנחתם עם הטייסים, בו התחייבו כי לא ישבשו יותר את הטיסות, בהנחייתו של קברניט ניר צוק, שבים הטייסים ומשבשים את טיסות החברה.
בנוסף, טוענת הנהלת החברה כי הטייסים משבשים את ההדרכות ופוגעים בעמיתיהם לאחר שהחברה הוציאה לחופשה כ-10 מדריכים שירדו מהדרכות בבת אחת בטענה של מחלה, וכי השיבושים נעשים על אף מו"מ המתנהל בימים האחרונים בחסות יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן בנושא הסדרת מעמדם של טייסים ותיקים שהגיעו לגיל 65 ואינם יכולים עוד לטוס לאחר שמדינת ישראל אימצה בנובמבר 2014 תקנות בינ"ל האוסרות על טיסה מעבר לגיל 65".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: