אא

אל על המריאה למיאמי: טיסת הבכורה LY017 יצאה אמש מנתב"ג

אמש התקיים טקס השקה לקו החדש למיאמי לפני המראת טיסת הבכורה בו נטלו חלק בכירי החברה בראשות תמי בורוביץ מוזס, יו"ר אל על אלי דפס, דוד מימון המנכ"ל, חברי דירקטוריון ואורחים שהצטרפו לטיסת הבכורה. מימון: "צעד אסטרטגי חשוב להמשך הרחבת רשת הנתיבים של אל על "

מימין: הרב לאו שבירך על הקו החדש מימין: הרב לאו שבירך על הקו החדש
אל על חנכה בלילה האחרון את תחילת הפעילות בקו החדש למיאמי. בטקס שהתקיים בנתב"ג נכחו יו"ר אל על אלי דפס, מנכ"ל אל על דוד מימון, הרב ישראל לאו, אריה לייט סטון יועץ בכיר לשגריר ארה"ב בישראל ואורחים נוספים. נוסעי טיסת הבכורה זכו לפרופיל שירות מיוחד אשר כלל בר קוקטיילים ומשקאות טרופיים אשר הוצב בשער העלייה למטוס, קאפקייקס אישיים ממותגים ביעד החדש, מגבות חוף אישיות וערכות נוחות שהמתינו לכל הנוסעים על המושבים ותפריט מפנק בכל מחלקות השירות.
אל על תפעיל 3 טיסות ישירות במטוסים מדגם בואינג  777-200 בימים שני, רביעי ושישי לנמל התעופה הבינלאומי בעיר. הטיסות ייצאו מנתב"ג בשעה 00:50 וינחתו במיאמי כעבור 14 שעות בשעה 08:05 בבוקר זמן מקומי. הטיסות חזרה  ממיאמי לתל אביב צפויות להמריא  בימים שני ורביעי בשעה 12:00 זמן מקומי ולנחות בארץ בימים שלישי וחמישי ב 06:45 זמן מקומי. טיסת מוצ"ש ממיאמי לתל אביב צפויה להמריא בשעה 22:45 זמן מקומי ולנחות בארץ ביום ראשון בשעה 17:30. דוד מימון מנכ״ל אל על: ״אני שמח ונרגש לחנוך היום את הקו הישיר של אל על למיאמי. פתיחת הקו מהווה צעד אסטרטגי חשוב להמשך הרחבת רשת הנתיבים של אל על בצפון אמריקה. מיאמי מהווה יעד חשוב בכמה מישורים.  ראשית וחשוב מכל - הקהילה היהודית הענפה המתגוררת בעיר ונאלצה עד היום לטוס דרך יעדי המשך. שנית, מיאמי היא יעד פופולרי מאוד לתיירות הנופש הבינלאומית בזכות מזג האוויר הנוח החופים, האטרקציות והקרוזים הרבים היוצאים ממנה. כעת עם פתיחת הקו אנו מאמינים כי העיר תהפוך ליעד נופש אטרקטיבי גם למשפחות ישראליות.  בנוסף לכל אלה, חשוב לזכור שמדובר ביעד עסקי חשוב בו פועלות חברות רבות מהמובילות בעולם וכי מיאמי מהווה את מקום מושבן השני בגודלו באמריקה של חברות היי-טק." צילום יפית אלון

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםדוד מימוןכללי

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: