אא

'Etihad Wellness' – הצצה לתוכנית הבריאות וההיגיינה של איתיחאד איירווייס שהחלה לטוס לישראל

התוכנית של חברת התעופה הלאומית של אבו דאבי מתבססת על האמצעים המחמירים לטיפול בקורונה, מופעלת בכל השלבים של הטיסה ודואגת לשלומם ולרווחתם של הנוסעים ואנשי הצוות

הדריימליינר של החברה. צילום: איתיחאד איירווייס הדריימליינר של החברה. צילום: איתיחאד איירווייס

חברת איתיחאד איירווייס אשר החלה להפעיל טיסות ישירות בקו אבו דאבי -ת"א ב-6.4.21 , השיקה זה מכבר את 'Etihad Wellness' תוכנית בריאות והיגיינה מורחבת ומקיפה המתבססת על הצעדים המחמירים של חברת התעופה לטיפול במגפת הקורונה. התוכנית מוצגת ומפורטת במדריך מקוון באתר החברה, ומדגישה את הסטנדרטים הגבוהים של ניקיון, בריאות והיגיינה המופעלים בכל שלב. התוכנית כוללת: היגיינה קולינרית במתקני הקייטרינג של חברת התעופה ובמעבדה לבדיקת מזון, ניקוי עמוק בתא הנוסעים במטוסים, ביצוע צ'ק-אין, בדיקת בריאות, עלייה למטוס, חוויית הטיסה, אינטראקציה עם הצוות, הגעה והסעות. איתיחאד ממשיכה לעקוב אחר הוראות איחוד האמירויות הערביות וההוראות הממשלתיות, הרגולטוריות והבריאותיות הבינלאומיות, וממלאת תפקיד חשוב בהגבלת התפשטות הקורונה.

להלן ראשי פרקים בתוכנית Etihad Wellness:

שגרירי הבריאות

החברה שילבה שגרירי בריאות, שהוכשרו במיוחד, ראשונים בענף, שיספקו מידע חיוני וטיפולי בריאות למען הנוסעים, שיוכלו לטוס בראש שקט יותר. מי שזקוק למידע ספציפי ואישי יותר, יכול ליצור קשר עם שגרירי בריאות מיומנים באמצעות צ'אט בשידור חי. צוות ייעודי רב לשוני זה יציע ביטחון לנוסעים בייעוץ בנושאי רווחה ופרטים על אמצעי הבריאות והחיטוי המיושמים לאורך כל הנסיעה. כל שגרירי הבריאות עוברים הכשרה מיוחדת במתקני ההדרכה באבו דאבי ובאינטרנט. החברה הציבה שגרירי בריאות גם בשדה התעופה הבינלאומי באבו דאבי בשותפות עם שדות התעופה של אבו דאבי (ADAC) על מנת להבטיח רמות של טיפול, תמיכה, נוחות וביטחון בכל הנקודות בשדה התעופה, החל מהצ'ק-אין ועד הבידוק הביטחוני, רשות הגירה, אזורי החנויות, הטרקלינים והעלייה למטוס. איתיחאד הציבה את שגרירי הבריאות גם במטוסים, ובכל טיסה שגריר בריאות יהיה זמין לטיפול בלקוחות בנושאי בריאות ובטיחות. צוות איתיחאד. צילום: איתיחאד איירווייס

בדיקת PCR

איתיחאד איירווייס היא חברת התעופה היחידה בעולם המחייבת את בדיקת הקורונה לפני כל טיסה. מאז אוגוסט 2020 100% של הנוסעים נבדקו ונמצאו שליליים לפני הטיסה.

ביטוח קורונה

כיסוי ביטוח הבריאות העולמי נגד קורונה כלול בכל כרטיס של החברה עד 30 בספטמבר 2021, מהווה הרחבה לביטוח הנסיעות, ומעניק לנוסעים שקט נפשי בזמן שהם מטיילים בעולם. אם נוסע מאובחן כחולה קורונה בזמן שהותו בחו"ל לאחר הטיסה, החברה תדאג להוצאות רפואיות ועלויות בידוד.

קייטרינג

שירות הקייטרינג של חברת התעופה(EAS) זכה להסמכה לאומית של איחוד האמירויות המבטיח את הכנת הארוחות בסטנדרטים הגבוהים ביותר להיגיינה קולינרית באמצעות בדיקת מעבדה של מזון, מים, ידיים ומשטחים. קייטרינג EAS הציג גם קמפיין הכשרה בטיחותית, כולל צוות חיטוי ייעודי מסביב לשעון לכל נקודות המגע, הגבלת גישה של אנשים שאינם חיוניים למתחם, וכן הותקנו תחנות הדמיה תרמיות בכל הכניסות כדי להבטיח שעובדים, מבקרים וספקים יעברו סריקה לפני הכניסה.

ניקוי עמוק של המטוסים ותא הנוסעים

איתיחאד נקטה בצעדים נוספים על מנת להבטיח כי הסטנדרטים הגבוהים ביותר של היגיינה ובטיחות ימשיכו להישמר בכל טיסה. החברה מבצעת ניקוי עמוק נוסף המתמקד במשטחים בהם נוגעים לרוב, כולל: שירותים, מושבים, חגורות בטיחות, מגשי שולחנות ומסכי בידור, לטובת הרגשת הנוסעים המודעים לכך שכל נקודת מגע בתא הנוסעים מחוטאת באופן קבוע.

ניקוי וסינון אוויר בתא הנוסעים

כדי למזער את הסיכון להידבק בקורונה במטוס, אמצעים משמעותיים יושמו לפני הטיסה, בטיסה ולאחר הנחיתה. המטוסים המודרניים של כל צי איתיחאד איירווייס מצוידים במערכות סינון אוויר באיכות דומה לזו של חדרי ניתוח בבית חולים. הסיכון להידבקות נמוך במטוסים בגלל השימוש במסנני חלקיקים בעלי יעילות גבוהה (HEPA) היעילים בלכידת יותר מ-99 אחוזים של החיידקים. כמו כן, זרימת האוויר בתא היא רציפה ובקצב של עד 30 הזרמות בשעה. ניקוי עמוק של המטוסים ותא הנוסעים. צילום: איתיחאד איירווייס

שירותי הסעה חינם

איתיחאד ממשיכה לספק את שירותי ההסעה החינמיים לאורחים הזכאים, כמו גם את שירות האוטובוסים החינמי בין אבו דאבי, דובאי ואל עין. כל נהגי האוטובוסים והלימוזינות לובשים בגדי מגן אישיים וכללי ריחוק חברתי חלים על מקומות ישיבה באוטובוסים. ניקוי וחיטוי יסודי של כל כלי הרכב מתבצע באופן קבוע.

בשדה התעופה

בשדה התעופה הבינלאומי באבו דאבי מתקיימים אמצעים קפדניים בעת ביצוע הצ'ק-אין. אמצעי הזהירות הבאים קיימים כעת: סימני רצפה במרחק 1.5 מטר לתורים ושלטים המבקשים מהאורחים לשהות במרחק חברתי בטוח. סימני רצפה מול דלפקי הצ'ק-אין כדי לשמור על מרחק בטוח בין נציגי הצ'ק-אין לאורחים. צוותי הצ'ק-אין עוטים כפפות ומסכות פנים. דלפקי הצ'ק-אין מנוקים באופן קבוע. צוות הצ'ק-אין יבדוק סימנים של זיהום ועשוי לשאול שאלות בריאותיות נוספות או להפנות את האורח לנציג רפואי. בשדות תעופה ברחבי העולם החברה פועלת על פי האמצעים הקיימים תוך מאמץ ליישם את המדיניות שלה במידת האפשר.

טרקליני איתיחאד

עקב מגבלות נסיעה, שעדיין מוטלות ברחבי העולם, חלק מהטרקלינים של איתיחאד סגורים זמנית. חברת התעופה פועלת לפתוח אותם שוב בהקדם האפשרי. באבו דאבי טרקלין מחלקת העסקים בטרמינל 3 של איתיחאד פתוח כעת, עם אמצעי בטיחות משופרים כדי לשמור על האורחים מוגנים. אורחים הטסים במחלקת עסקים, במחלקה ראשונה או בסוויטות ה'רזידנס' בטיסה של איתיחאד, יכולים ליהנות בטרקלין העסקים בטרמינל 3 באבו דאבי בחינם. ערכת וולנס. צילום: איתיחאד איירווייס

בטיסה - צוות המטוס

שגרירי הבריאות במטוס יגרמו לאורחים להרגיש בטוחים על הסיפון - הם נקודת המגע הראשונה, אם האורחים יזדקקו לעצות כלשהן. הם יוודאו כי מתקיימים אמצעי ההיגיינה המוגברים, וכי לאורחים יהיה כל המידע הדרוש להם בטיסה של איתיחאד, כמו גם מה לעשות כאשר הם מגיעים ליעדם. כל צוות התא לובש ציוד מגן אישי בכל עת וכולם מחוסנים נגד קורונה. על האורחים לעטות מסכת פנים במשך כל הטיסה והם מתבקשים לשטוף את ידיהם במרווחי זמן קבועים. איתיחאד מספקת ערכות בריאות לכל האורחים, כולל מסכת פנים, כפפות וג'ל ידיים, ושירות הארוחות מעודכן ומתאים להנחיות הקפדניות של המאבק בקורונה.   ערכת וולנס. צילום: איתיחאד איירווייס

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאבו דאביאיתיחאד איירווייזפספורט UAE - GCC

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: