אא

"נקטנו בכל האמצעים להקל על הנוסעים"

כך אומר לפספורטניוז מנהל סניף ישראל של חברת רויאל ג'ורדניאן בתגובה לביטול טיסת החברה הירדנית והעיכוב של למעלה מ-40 שעות של 150 הנוסעים הישראלים בבנגקוק. "העיכוב קרה עקב סיבות טכניות שאינן נתונות לשליטתנו"

Shutterstock Shutterstock
150 נוסעים ישראלים שעשו את דרכם מבנגקוק שבתאילנד לישראל באמצעות חברת התעופה רויאל ג'ורדניאן נתקעו למעלה מ-40 שעות, זאת בשל תקלה טכנית במטוס של חברת התעופה הירדנית. הנוסעים נותרו ללא המזוודות והדרכונים, זאת לאחר שכבר עשו את הליך הצ'ק אין בשדה התעופה, וארחי כן כאמור הטיסה בוטלה, וכל הנוסעים נשלחו לבית מלון סמוך ללא הדרכונים שכבר הוחתמו בחותמת יציאה מן המדינה, וכך למעשה הם קיבלו אישור מיוחד של המשך שהייה במדינה עד לטיסה. אמג'ד אל-אסאף, המנהל האזורי של חברת רויאל ג'ורדניאן בישראל, מסר בתגובה ל'פספורטניוז': "עקב סיבות טכניות, שאינן נתונות לשליטתנו וכדי להבטיח את שלומם ונוחותם של נוסעינו, שהם בראש סדר העדיפות שלנו, טיסה RJ183 הונג קונג/בנגקוק-עמאן עוכבה בבנגקוק". עוד המשיך וציין אל-אסאף כי :"נקטנו בכל האמצעים לאחסן את הנוסעים ולהקל עליהם בעקבות העיכוב המצער, בהתאם לאיכות השירות שלנו ובהתאם לכללי תעשיית התעופה".
אמג'ד אל-אסאף המנהל האזורי של חברת התעופה רויאל ג'ורדניאן. צילום: רונן מחלבאמג'ד אל-אסאף המנהל האזורי של חברת התעופה רויאל ג'ורדניאן. צילום: רונן מחלב
אמג'ד אל-אסאף המנהל האזורי של חברת התעופה רויאל ג'ורדניאן. צילום: רונן מחלב

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםכללי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: