אא

בעקבות חזרת התיירים לישראל: Wizz Air מחדשת קווים למילאנו, רומא ולונדון

חברת הלואו קוסט מודיעה על חידוש הפעילות ב-3 הקווים ותפעיל שתי טיסות שבועיות מחיר כרטיס טיסה הלוך ושוב למילאנו החל מ-110 שקלים. כמה יעלה כרטיס טיסה ללונדון?

Shutterstock Shutterstock
בעקבות פרסום מתווה הגעת התיירים לישראל שייכנס לתוקף מחר (1.11), חברת Wizz Air מודיעה על חידוש הפעילות במספר קווים לישראל על מנת לעודד את התיירים להגיע למדינה. החברה מחדשת שני קווים מאיטליה (מילאנו ורומא) ואת הקו מלונדון ותפעיל בקווים אלו 2 טיסות שבועיות: מילאנו (ראשון ושבת), רומא (שני ושישי) ולונדון (שלישי ושבת). הקווים יעמדו גם לטובת המטיילים הישראלים שייהנו ממחירים אטרקטיביים בשלושת הקווים. לדוגמה: הלוך חזור למילאנו החל מ-110 שקלים בלבד, או הלוך חזור ללונדון בכ-318 שקלים. ניתן כבר לרכוש כרטיסים באתר וויזאייר
טיסה הלוך חזור למילאנו ב-110 שקליםטיסה הלוך חזור למילאנו ב-110 שקלים
טיסה הלוך חזור למילאנו ב-110 שקלים. צילום: אתר וויזאייר פאולינה גוסק, מנהלת תקשורת בחברה: "וויזאייר שמחה לחדש את הקווים משלושת הבסיסים המרכזיים באירופה ומעודדת את התיירים לחזור לישראל. החברה עוקבת באופן תמידי אחר ההגבלות במדינות שונות בשביל לעמוד בדרישת הלקוחות. הנוסעים עם וויזאייר יכולים להיות בטוחים כי הם מטיילים עם חברה מובילה באמצעי בטיחות ובריאות מתקדמים". בנוסף, וויזאייר מפעילה את שירות ה-Wizz Flex לכרטיס, בעזרתו הנוסעים יוכלו לשנות את יעד ותאריך הטיסה שלהם כרצונם, ללא קשר לנסיבות. השירות מספק הגנה נוספת על כרטיסי הטיסה של הלקוחות בתקופת הקורונה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםWIZZ AIR

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: