תל אביב 24°c
ניו יורק 27°c
לונדון 26°c
פריז 30°c
ברלין 21°c
אתונה 24°c
לרנקה 24°c
דווחו לנו

ספיר פרץ

כתבות אחרונות

מנכ"ל אל על לעובדים: "רואים סימנים מדאיגים והשפעות על היכולת שלנו בשיפור התוצאות העסקיות"

עוד כותב אביגל שורק, מנכ"ל אל על, לעובדי החברה: "התוכנית העסקית שהוכנה ועל בסיסה ביצענו את תכנית ההתייעלות, יושמה באופן מלא ועדיין ככל שתהייה החרפה במצב, ייתכן ונדרש לבצע התאמות או צעדים נוספים. נעשה הכול על מנת להצליח"

חברת התעופה הפולנית לוט מוסיפה טיסה יומית שנייה החל מאוגוסט

חברת התעופה הלאומית של פולין מוסיפה טיסה יומית שנייה ללוח הטיסות שלה מנתב"ג לוורשה הבירה החל מ-15 לאוגוסט. אופן סקיי, נציגת לוט בישראל: "הטיסות בחודש אוגוסט מובטחות ולא יבוטלו כך שנוסעים אינם צריכים לחשוש לביטול חופשתם"

סוף לזיוף צמידי הנייר בנתב"ג? שר התיירות התערב

בעקבות חשד לפיו גורמים שונים הציעו לנופשים ישראלים בחו"ל צמידי נייר מזויפים, הוחלט, בהתערבות שר התיירות, יואל רזבוזוב, להחליף כל שעה את גוון הצמידים המחולקים לכל הנוסעים שעברו בדיקת קורונה אחרי הנחיתה בנתב"ג זאת כדי למנוע זיופים

ארקיע וחברת Caminos הוציאו היום (ג') טיסת בכורה לאיסלנד

טיסת הבכורה לאיסלנד היא חלק מסדרה של כ-10 טיסות שתצאנה במהלך אוגוסט ובחגים במטוסי איירבס 321 neo LR של ארקיע. סמנכ"ל המסחר של ארקיע: "השקת הקו לאיסלנד בשיתוף עם Caminos היא אבן דרך בפיתוח והפעלה של קווים מעניינים חדשים"

משרד הבריאות בוועדת הכלכלה: כרגע אין כוונה לסגור את נתב"ג או לצמצם טיסות

את הדברים מסרה לוועדה ראש מטה בריאות הציבור במשרד הבריאות, אילנה גנס, בתגובה לשאלת יו"ר הוועדה, מיכאל ביטון, שביקש דיווח על התכניות העתידיות. עוד אושר בוועדה, תיקון הנוגע לחובת הניקוי והחיטוי של כלי טיס לפיהן פעולות הניקוי יבוצעו אחת ל-7 ימים במקום אחת ל-24 שעות כיום

דה ז'ה וו: מהלילה לא תותר כניסת מלווים לטרמינלים בנתב"ג

חוזרים לאחור: מחצות הלילה מלווים ומקבלי פנים לא יורשו להיכנס לטרמינלים בנמל התעופה בן גוריון למעט ליווי לקטין או לאדם בעל צרכים מיוחדים. היום (ב') צפויים לעבור בנמל כ-34 אלף נוסעים, מתוכם 16.5 אלף נוסעים יוצאים ומתוכם כ-2.7 אלף נוסעים יוצאים לרגל חג הקורבן לטורקיה הנמצאת תחת אזהרת מסע חמורה

סוכני נסיעות מפגינים הבוקר מול משרד האוצר בדרישה להחזיר את תשלומי החל"ת לענף

"הממשלה בגדה בנו", "סוכן נסיעות זה לא זבל", "גם אנחנו רוצים לאכול". שלטי מחאה כאלה ואחרים מתנוססים בהפגנה מול משרד האוצר בירושלים במחאה על הפסקת תשלומי החל"ת לענף שעדיין מצוי במשבר הגדול בתולדותיו. התאחדות סוכני הנסיעות: "צאו להפגין את עוצמת הענף. חיזקו ואימצו, עוד יגיעו ימים טובים יותר"

אושרה תכנית הסיוע לעסקי תיירות נכנסת ולמלונות בסכום של 60 מיליון שקל

הסיוע יינתן למארגני תיירות נכנסת ולבתי מלון שנפגעו בגלל המגבלות על כניסת תיירים מחו"ל לישראל וחוו ירידה של לפחות 40% במחזור. שר האוצר: "הצלחנו לייצר הסכמות משמעותיות שייתנו מענה לענפי המלונאות והתיירות הנכנסת". שר התיירות: "הסיוע שניתן הוא בגדר מענק הישרדות והוא חלק משמעותי במלחמה שלנו ביוקר המחייה"

שר התיירות: "קו תעופה ישראל–מרוקו הוא ללא ספק עוגן חשוב ומשמעותי"

עוד אמר הבוקר (א') שר התיירות, יואל רזבוזוב, בטקס השקת טיסת הבכורה של אל על למרקש: "קו תעופה זה יסייע בקידום הסכמי תיירות, סחר ושיתוף פעולה כלכלי ומדיני פורה בין שתי המדינות. כל אלו יעשירו את קופת המדינה ויסייעו במלחמה שלנו ביוקר המחייה". מנכ"ל אל על: "50% מהנהלת אל על יוצאי מרוקו, בלעדיהם זה לא היה קורה"

בסוף מרוקו נשארה פתוחה - אבל מי יפצה את חברות התעופה על נזקי "מצעד הדגלים״ ההפכפך של משרד הבריאות?

כן סוגרים את נתב"ג - לא סוגרים. כן מכניסים מדינות כאלה ואחרות לרשימת המדינות האסורות - לא מכניסים. בידוד לכלל הנוסעים - אין בידוד. מי יפצה את חברות התעופה הישראליות על נזקים שנגרמו להן עקב דיבורי סרק על הטלת בידוד, למשל, על השבים ממרוקו עוד לפני שהושק הקו בו השקיעו סכומי עתק?

26,223 ישראלים יצאו לחו"ל ביממה החולפת

מתחילת חודש יולי יצאו 385,001 ישראלים לחו"ל. על פי נתוני רשות האוכלוסין וההגירה חזרו לארץ מתחילת יולי 312,711 ישראלים. כמה נתינים זרים נכנסו ויצאו את הארץ ביממה החולפת?

433,147 בני אדם נכנסו בחודש האחרון לישראל, רק 0.33% מתוכם נמצאו חיוביים לקורונה

קבינט הקורונה צפוי לדון היום (חמישי) במתווה למניעת התפרצות זן הדלתא בישראל. גם מתווה חדש לנתב"ג על הפרק. על פי נתוני משרד הבריאות, 1,411 נוסעים נכנסים נמצאו מאומתים לקורונה המהווים 0.33% מכלל השבים. המשרד אינו מפרט כמה מתוכם הם מחוסנים/מחלימים

 
מחפש...

מומלצים בשבילך: