אא

אל על: הסכם קוד שייר חדש עם חברת התעופה הפולנית LOT

הסכם קוד שייר החדש נערך בטקס חגיגי במשרדי חברת לוט בוורשה. האירוע התקיים בנוכחות גונן אוסישקין, מנכ"ל אל על, ורפאל מילצ'רסקי ,מנכ"ל לוט איירליינס. החברות קיימו טקס משותף באנדרטת לוחמי מרד גטו ורשה בפולין לציון יום צום י' בטבת – יום הקדיש הכללי לשואה

צילום: Marta Kusmierz| צילום: Marta Kusmierz|
אל על חתמה אמש על הסכם קוד שייר עם חברת לוט איירליינס, חברת התעופה הלאומית של פולין, בטקס חגיגי שנערך במשרדי ההנהלה של חברת לוט בוורשה. האירוע התקיים בנוכחות גונן אוסישקין, מנכ"ל אל על, ורפאל מילצ'רסקי, מנכ"ל לוט איירליינס חברת אל על וחברת לוט קיימו טקס משותף באנדרטת לוחמי מרד גטו ורשה בפולין לציון יום צום י' בטבת – יום הקדיש הכללי לשואה במהלך הטקס, סגן הרב הראשי של פולין אמר קדיש ואת תפילת 'אל מלא רחמים' וגונן אוסישקין, מנכ"ל אל על יחד עם רפאל מילצ'רסקי, מנכ"ל לוט איירליינס הניחו זרי פרחים. מיקי שטרסבורגר, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על נשא את ספר התורה של החברה במהלך הטקס המרגש לאחר הטקס הנהלת חברת אל על והנהלת לוט איירליינס ערכו סיור במוזיאון היהודי בוורשה ושמעו עדויות מפיהם של 2 ניצולי שואה. מנכ"ל אל על, גונן אוסישקין: "הסכם זה מאפשר לאל על להרחיב את לוח הזמנים שאנו מציעים ללקוחותינו הנאמנים לפולין ולאזור כולו. חיזוק הקשרים בין ישראל לפולין כולל תיירות, מורשת, עסקים וענפים נוספים. כעת, שתי חברות התעופה הלאומיות שלנו נמצאות שם כדי להוביל את הדרך במערכת היחסים המתרחבת הזו." מנכ"ל לוט אירליינס, רפאל מילצ'רסקי: "אני שמח מאוד על חתימת הסכם הקוד שייר עם חברת אל על, אחת מחברות התעופה הבטוחות והאמינות ביותר בעולם. החל מרגע זה, נשלב ידיים בכדי להשתמש בכל הסינרגיות הקיימות בין הקווים שלנו. בדרך זו, נציע לנוסעים שלנו שירות רחב יותר, אשר יתרום משמעותית לפיתוח היחסים בין המדינות שלנו." הסכם הקוד שייר החדש, יופעל החל מה-20.12, ויכלול את הטיסות המופעלות על ידי שתי חברות התעופה על המסלול בין ורשה לת"א. אל על תציג את הקוד שלה על טיסות המבוצעות ע"י חברת לוט מקרקוב, ורוצלב, גדנסק, לובלין ורז'וב לתל אביב. בנוסף, אל על תפעיל את הקוד שלה בטיסות של לוט איירליינס מוורשה, על חמישה מסלולים בינלאומיים כולל לבוב (אוקראינה), וילנה וקובנה (ליטא), ריגה (לטביה) וטאלין (אסטוניה), בכפוף לשינויים על בסיס לוח הטיסות המופעל. ההסכם יאפשר שיווק טיסות בקוד אל על (LY) על טיסה שמופעלת על ידי חברת לוט איירליינס (LO), ולהיפך, ובכך מציע לנוסעי החברה מגוון גדול יותר של יעדים ותדירויות. חברת לוט איירליינס, הטיסה בשנה האחרונה קרוב ל-9 מיליון נוסעים בכ- 105 יעדים ברחבי העולם. החברה מציעה טיסות ישירות לטווח ארוך לארצות הברית, קנדה, יפן, סין, דרום קוריאה וסינגפור, תוך בניית מעמדה המוביל במרכז ומזרח אירופה. כלוט איירליינס מפעילה את אחד הציים הצעירים ביותר באירופה, כאשר היא חברת התעופה היחידה המטיסה את מטוסי הדרימליינר בכל יעדיה הארוכים.    בתמונות (מימין לשמאל):
  1. גונן אוסישקין, מנכ"ל אל על, ורפאל מילצ'רסקי, מנכ"ל לוט איירליינס מטקס החתימה על הסכם הקוד שייר במשרדי חברת לוט איירליינס.
  2. רפאל מילצ'רסקי, מנכ"ל לוט איירליינס, גונן אוסישקין, מנכ"ל אל על ומיקי שטרסבורגר, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על מהטקס באנדרטת לוחמי מרד גטו ורשה בפולין.
צילום: Marta Kusmierz

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאל עלמיקי שטרסבורגרגונן אוסישקיןקוד שייר

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: