אא

אמריקן איירליינס דוחה שוב את השקת הקו דאלאס – ת״א

החברה החליטה בסוף השבוע על הדחייה הנוספת, לאחר כמה דחיות קודמות, "עקב מגבלות כניסה לישראל והחזרה האיטית מהצפוי של נסיעות עסקים". המועד החדש להשקת הקו: 5 במרץ 2022. במקביל דחתה אמריקן גם את השקת הקו לבנגלור בהודו

אמריקן איירליינס. צילום: 123rf אמריקן איירליינס. צילום: 123rf

אמריקן איירליינס החליטה להשעות את השקת הטיסות שלה בקווים דאלאס - תל אביב וסיאטל - בנגלור.

עקב התאוששות איטית של נסיעות עסקים והגבלות נסיעה שנותרו בתוקף, חברת התעופה בחרה לדחות את השקת קווים אלה לחודש מרץ 2022.

כפי שפרסמנו בחודש ספטמבר, הקו של אמריקן איירליינס מדאלאס לתל אביב היה אמור להיות הקו הפותח את פעילותה המחודשת של החברה בישראל והיה אמור לצאת לדרך בספטמבר 2020, אך בעקבות מגפת הקורונה הוא נדחה לאוקטובר 2021 ומאוחר יותר לינואר 2022, ועתה נדחה שוב ל-5 במרץ 2022.

הטיסות בקו תצאנה מנמל התעופה הבינלאומי דאלאס/פורט וורת' (DFW) לנמל התעופה בן גוריון בתל אביב (TLV) 3 פעמים בשבוע במטוס בואינגER 777-200.

אמריקן איירליינס פרסמה את ההודעה הבאה, כפי שמדווח אתר: Simple Flying "בסוף השבוע הזה דחינו את ההשקה של טיסות דאלאס-פורט וורת'-תל אביב (DFW-TLV) וסיאטל-בנגלור, הודו (SEA-BLR) עקב מגבלות כניסה לישראל והחזרה איטית מהצפוי של נסיעות עסקים. אמריקן מחויבת לחלוטין לישראל ולהודו. כרגע אנחנו משרתים את TLV ממרכזי מיאמי (MIA) וניו יורק (JFK) ".

ראוי לציין כי בעוד החיסונים נמשכים, הגבלות נסיעה עדיין קיימות. להודו ולישראל עדיין יש כמה הגבלות נסיעה, אם כי שתיהן צפויות להיפתח עוד יותר בשנה הבאה, ואמריקן מקווה לראות את הטיסות בקווים אלה עולות לאוויר באביב 2022.

אמריקן איירליינס תטוס מישראל לדאלאסאמריקן איירליינס תטוס מישראל לדאלאס
הקו לדאלאס נדחה. צילום: Shutterstock

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםסיאטלבנגלורדאלאסאמריקן איירליינס

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: