אא

wizz Air: קו חדש מת"א לקרקוב. המחיר? החל מ-89 ש"ח לכיוון

חברת הלואו קוסט ההונגרית תפעיל החל מה-16 בספטמבר 4 טיסות שבועיות לקרקוב שבפולין, בה יש לחברה בסיס פעילות נרחב. מנכ"ל משרד התיירות אמיר הלוי: "הרחבת הפעילות של Wizz Air בישראל ופתיחת קו חדש מקרקוב הן הבעת אמון בתיירות לישראל"

קראקוב. צילום 123rf קראקוב. צילום 123rf
Wizz Air, הודיעה על פתיחת קו חדש: תל אביב – קרקוב, כחודשיים לאחר השקת בסיסה ה-26 של החברה בקרקוב, פולין. הקו החדש בשיתוף משרד התיירות, יחל לפעול ב-16 ספטמבר 2019, עם 4 טיסות שבועיות בימי ראשון, שני, רביעי ושישי בעלות של החל מ-89 ₪. הזמנות לקו החדש יפתחו היום ה-20 מרץ 2019. בשנת 2018, הטיסה חברת הלואו קוסט ההונגרית למעלה מ-1.2 מילון נוסעים לישראל וממנה.
   
מנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי: "הרחבת הפעילות של Wizz Air בישראל ופתיחת קו חדש מקרקוב הן הבעת אמון בתיירות לישראל ובאפקטיביות השיווק שאנחנו מובילים באירופה, שהביא לשיא כל הזמנים בכניסות תיירים לישראל. בשנים האחרונות יש גידול משמעותי בתיירות מפולין גם לאילת, שם הבינו בחברה את הערך של המוצר המדברי המשלים. אני בטוח ששיתוף הפעולה המצוין שלנו עם Wizz Air, יתרום להמשך הגידול בתיירות." תמרה ווליוס, דוברת חברת Wizz Air: "הרחבת פעילותה של חברת Wizz Air בישראל מדגישה את מחויבותה של החברה לשוק הישראלי. אנו נרגשים להכריז כי החברה תשיק קו חדש קרקוב-תל אביב החל מה-16 ספטמבר 2019. מדובר במהלך נוסף של חיזוק הנוכחות והקשר של החברה לישראל והמשך המהלך המביא לתרומה חשובה לתיירות הנכנסת והיוצאת ולקשרים העסקיים בין המדינות". טסים לקרקוב? קבלו המלצות לקניות הכי שוות בעיר

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםWIZZ AIRקרקוב

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: