"קיבלתי החלטה אסטרטגית על רקע האתגר הכי גדול של אל על"
כך אומר דוד מימון, על מינויה של מירה פיזציקי לתפקיד ראש אגף שירות בטיסה, 6 חודשים אחרי שמונתה לראש אגף השיווק. "לקחתי את מירה אחרי מספר חודשים בתפקידה הקודם, שאותו היא התחילה מצוין. אחרי לחצים כבדים היא נאותה לעבור תפקיד"
Shutterstock
יממה אחרי מינויה המפתיע של מירה פיזיצקי, ראש אגף השיווק של אל על בחצי השנה האחרונה, לראש אגף שירות בטיסה בחברה, הנחשב לאחד התפקידים הבכירים בחברה, דוד מימון, מנכ"ל אל על, מסביר לפספורטניוז מה הוביל אותו למהלך. "למרות שזה חריג מאוד, לקחתי את מירה אחרי מספר חודשים בתפקידה הקודם, שאותו היא התחילה מצוין. אחרי לחצים כבדים היא נאותה לעבור תפקיד". לדברי מימון, "עם כל הצער והכאב, לקחתי כאן החלטה אסטרטגית. החלטה על רקע האתגר הכי גדול של אל על היום ובשנים הקרובות: התחרות המתעצמת מיום ליום על ליבו של הלקוח אל מול חברות הלואו קוסט, הבריתות ו'החופש השישי'". (הזכות להוביל נוסעים בין שתי מדינות על ידי מוביל אווירי ממדינה שלישית דרך אחד משדות התעופה המרכזיים במדינת הרישום שלה. ס.פ.ז). עוד לדבריו, "לאגף שירות בטיסה יש את ההשפעה הכי גדולה על העדפות ובחירת הלקוחות. האגף, תחתיו מעל 2,000 עובדים בהם דיילים, אחראי על כל האספקטים שעוטפים את הלקוחות. אם זה תפעול השירות בטיסה, ניקיון המטוסים, דיוטי פרי בטיסה, מערכת בידור בטיסה ועוד. כשהייתי סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים תמיד אמרתי שזה התפקיד היפה ביותר כי יש בו הכל מהכל. יש בו את היכולת והעוצמה להשפיע איך יראה השירות של אל על". פיזיצקי תכנס לתפקידה החדש בחודש נובמבר השנה במקומו של אילן אבישי שכיהן בתפקיד ב-7 השנים האחרונות. ומי יחליף אותה בשיווק? מימון: "אנחנו בדרך הנכונה לאייש את התפקיד". מימין לשמאל: מונטי אליבר, סגן נשיא בואינג, מירה פיזיצקי ודוד מימון, מנכ"ל אל על. צילום : סיוון פרג'
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}