אא

האיירבס A350-900 החדיש ביותר בצי מטוסי אייר פראנס נחת בנתב"ג ויחל לפעול בקו לפריז

המטוס הכי חדיש בצי של אייר פראנס-KLM התקבל היום (ד') בנתב"ג בטקס ההסלנה המסורתי (טקס הצדעה והוקרה הכולל התזת סילוני מים על המטוס). מנהל מכירות אייר פראנס-KLM בישראל: "הכנסת מטוסי האיירבס רחבי הגוף בקו לת"א הייתה בראש סדר העדיפויות העיקרי של החברה"

מטוס איירבס A350 של אייר פראנס בנתב"ג. צילום: ספיר פרץ זילברמן מטוס איירבס A350 של אייר פראנס בנתב"ג. צילום: ספיר פרץ זילברמן
מטוס האיירבס A350-900 של קבוצת אייר פראנס-KLM נחת היום (רביעי) בנמל התעופה בן גוריון. המטוס הכי חדיש בצי של אייר פראנס-KLM התקבל בטקס ההסלנה המסורתי – טקס הצדעה והוקרה הכולל התזת סילוני מים על המטוס. קבוצת אייר פראנס-KLM תתחיל להפעיל בקו המתחדש תל אביב-פריז טיסות החל מהיום, יום רביעי, 2 ביוני 2021, בין היתר גם במטוס האמור, במתכונת של טיסה יומית אחת. בהמשך, במהלך חודשי הקיץ, תגדיל את תדירות הטיסות ל-2 טיסות יומיות, כאמור במטוס רחב הגוף איירבס A350-900 וגם במטוס האיירבס A330. מנהל מכירות אייר פראנס/KLM ישראל, אלון נטע: "רכישת מטוסי האיירבס רחבי הגוף לטובת צי המטוסים של החברה בקו לתל אביב הייתה בראש סדר העדיפויות העיקרי של אייר פראנס בשנים האחרונות על מנת לשדרג את חווית הטיסה לישראל. החלטה זו מדגישה את המחויבות והאמונה של חברת התעופה בשוק הישראלי ואת הרצון לספק ללקוחותינו את חווית הטיסה הטובה ביותר". עוד לדברי נטע, "הרחבת צי המטוסים, תאפשר לנוסעים הטסים דרך פריז שארל דה גול ליעדי המשך ליהנות משירות משודרג לאורך כל נסיעתם ומחיבור מהיר ליעדי המפתח של אייר פראנס בכל רחבי העולם".

ה-A350-900 מציע לנוסעיו, בין היתר, 30% גידול במרחב האישי במחלקות העסקים, הפרמיום אקונומי ובמחלקת תיירים. המטוס מצויד בחלונות גדולים יותר ובמערכת לחץ אוויר חדישה המספקת אווירה נוחה יותר בתא הנוסעים עם אוויר המתחדש באופן קבוע וכן תאורה מתכווננת לשלבי הטיסה השונים. זאת ועוד, האיירבס A350 צריכת דלק מופחתת של 25% והפחתת רעש של 40%. בנוסף, נוסעי המטוס יהנו בכל מחלקות משירות Wi-Fi מובנה.

מטוס איירבס A350 של אייר פראנס בנתב"ג. צילום: ספיר פרץ זילברמן

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאייר פראנסאייר פראנס KLM

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: