שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin

מנכ"ל הנוסע המתמיד של אל על: "טירוף מערכות. הגענו לזמן פציעות"

כך מביע בדף הפייסבוק שלו, ליאור טנר, את כאבו ממצוקתה של החברה: "טירוף מערכות. ליקוי מאורות. אני לא מתכוון למשבר העמוק, הרב מערכתי שיוצר נגיף הקורונה. אני מדבר על האופן בו נוהגת מדינת ישראל בבית שלי. באל על, חברת התעופה הלאומית של כולנו". מה הוא מבקש מרה"מ, בנימין נתניהו?
מטוס אל על
צילום: עידו וכטל

מנכ"ל הנוסע המתמיד של אל על, ליאור טנר, מביע את כאבו על מצבה האקוטי של אל על בימים אלה. וכך הוא מביע אותו בדף הפייסבוק שלו:

"טירוף מערכות. ליקוי מאורות. לא, אני לא מתכוון למשבר העמוק, הרב מערכתי שיוצר נגיף הקורונה. אני מדבר על האופן בו נוהגת מדינת ישראל בבית שלי בשמונה השנים האחרונות, בחברת אל על, חברת התעופה הלאומית של כולנו.

הגענו לדקה ה-90, לזמן הפציעות. אל על עלולה לסגור את שעריה בשבועות הקרובים ולרדת מבמת ההיסטוריה. חברת תעופה גדולה וחזקה היא נכס אסטרטגי לכל מדינה – בטחוני, כלכלי ותחבורתי. בלעדיה יכולה המדינה להיכנס לבידוד לאומי בשעות משבר והדוגמאות אינסופיות. סיפורה של אל על שזור בסיפורה של מדינת ישראל: החל מהמטוס הראשון שהנשיא הראשון חיים ויצמן "הלאים" מהצבא החדש כדי לטוס לביקור מדיני, דרך הטסת העולים החדשים מתימן, איראן והודו במבצעי "מרבד הקסמים" ו-"עזרא ונחמיה"; הבאת הצורר אדולף אייכמן למשפט בישראל; הטסת ציוד צבאי חיוני לישראל במלחמת יום הכיפורים; מבצע שלמה להבאת יהודי אתיופיה הביתה; סיוע בהטסת ציוד לאזורי אסון בהאיטי ובעשרות מקרים אחרים; שמירה על שערי המדינה האוויריים פתוחים בזמני מלחמה כשכל חברות התעופה דוממו מנועים; החזרת אלפי ישראלים לארץ באירוע האפר הוולקני באירופה; וגם בימים אלה – טיסות חילוץ מפרו, מאוסטרליה ומכל קצווי העולם; הטסת ציוד רפואי חיוני מסין במבצע משולב עם מערכת הביטחון ואפילו דאגה לחביתות שלנו עם מיליוני ביצים שהגיעו השבוע במטוסי המטען.

ליאור טנר, מנכ"ל מועדון הנוסע המתמיד של אל על. צילום: יוסי זליגר

מאחורי כל זה עומדת חברה, הנושאת את דגל ישראל בגאווה על זנבות מטוסיה, שאלפי עובדיה חדורים תחושת שליחות ונכונים לכל משימה ושכולנו מרגישים בה הכי בבית בעולם. נכון, ישנן גם בעיות ואפילו לא מעטות. נעשו טעויות רבות לאורך השנים. נדרש שינוי עמוק ויסודי שיוביל לפרידה מתפיסות, מאמונות, משיטות עבודה ולצערי הרב גם מלא מעט אנשים. אבל כל זה כדי שאל על תוכל לקדם תהליך של שיקום, בנייה מחדש והתעצמות ולחזור לפרוש כנפיים של ברזל בגרסה רזה יותר, זריזה יותר, בריאה יותר וגם צנועה יותר. הדבר אפשרי וחיוני לא רק לאלפי בתי האב אותם החברה מפרנסת אלא גם לכולנו ובעיקר למדינת ישראל.

אני פונה לראש הממשלה, בנימין נתניהו: עצור את טירוף המערכות! אל תיתן לפקידי האוצר להשמיד נכס אסטרטגי לאומי. כך נוהגים ראשי מדינות בעלי שיעור קומה בכל העולם, באחריות ובנחישות, כדי לא להיכנס לבידוד לאומי. חג הפסח המתקרב עוסק ביציאה מעבדות לחירות. עזור לאל על לזכות בחירותה, לצאת מן המשבר ולחזור ולהמריא למען הדגל והמדינה. בידך הדבר. אני מאחל לך, למשפחת אל על ולכל תושבי ישראל חג אביב שמח ומאושר, שיביא עימו בריאות, צמיחה והתחדשות. בספר שמות פרק א' פסוק י"א נאמר: 'וישימו עליו שרי מיסים למען ענותו בסבלותם ויבן ערי מסכנות לפרעה, את פיתום ואת רעמסס וכאשר יענו אותו, כן ירבה וכן יפרוץ…'. מי ייתן וגם מהמשבר הזה, נצא מחוזקים".

bibi netanyahu
"עצור את טירוף המערכות! אל תיתן לפקידי האוצר להשמיד נכס אסטרטגי לאומי". רה"מ, בנימין נתניהו. צילום: 123rf
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin

השאירו תגובה לפוסט

66 תגובות

    1. אדוני המנהל בקרוב לשעבר.תיתרגל למציאות חדשה אתה תישרוד עם החשבון בנק שלך ואם לו יש ביטוח לאומי

      1. לא צריך לשכוח שחברת אל על חברה פרטית יש צורך לעזור בשיקומה תוך התייעלות של החברה כי העזרה באה מאוצר שזה כספי ציבור מאבקי כח פנימיים מונעים התייעלות( ועדי עובדים)

      2. אם הנגיף הגיע רק בגלל אל על היה שווה יש עוד כמה חברות עם הרבה שומן שהגיע הזמן שיפסיקו להשתין מהמקפצה וירדו לעם עם משכורות שיספיקום להם ולילדים שלהם ולעוד עשר דורות פשוט חזירים גדולים

    2. אל על חברה טובה טייסים מעולים שרות אמין וטוב מטוסים חדישים חובה לשמור עליה כי זאת החברה הלאומית אם ממשלת ישראל לא תשמור על אל על ההפסד יהיה של כולנו. ממשלת ישראל חייבת לתמוך ב 100% בחברות התעופה הישראליות כך נהגו כל ממשלות העולם, מדינות קטנות, ומעצמות גדולות, ישראל לא חריגה…

      1. מספיק עם ההתעלמות מהחוליים, התבאסות, השכר הבלתי הגיוני, סכסוכי העבודה, חליבת העובדים את ההנהלה. תתייעלו, תפנימו, תרפאו את עצמכם ולאחר מכן תצעקו הצילו.

    3. הגיעה הזמן להפסיק את חגיגות השכר בחברה הבזבזנית הזו. .ערך המשכורות גבוהה משווי החברה. אחרי פשיטת רגל יהיה הרבה יותר נוח להתחיל סדר חדש.

    4. כאשר שקדי היה המנכ״ל… מפקד חיל האויר לשעבר וכלקוח של ״רק אל על ״ כירטסת בטעות נסיעת עסקים ב 25.2 עד 28.2 בביזנס, שני אנשים… וכשהגעתי לשדה לחזור מברלין… נאמר לי שכירטסתי ל 28.3 את החזור ( קפץ חודש באינטרנט ולא שמתי לב כנראה….)
      הביזנס היה ריק, שאלתי .. אז מה הבעיה לעלות אותנו?…. 750 דולר תוספת לכרטיס… וכאמרו לי להמתין לנציגת אל על הגרמניה לאחר שאל על פרנקפורט דרשו כסף… הגיעה ואמרה… 850 דולר לכרטיס תוספת….
      השאירו אותי בברלין, חזרתי לישראל ב 375 דולר עם ישראר אייר שהיו גם בשדה בשונפלד ברלין…

      אז א אתם חברה פרטית עם אג׳נדה פרטית ומגלומנית.
      ב תתיעלו, די לטיסות חינם לעובדים על חשבוננו, תצ׳פרו את הלקוחות, אתם הכי יקרים בשוק….
      ג תפרגנו כשפנוי במטוס ותפסיקו עם הגרדיות, תרוויחו אותנו
      ד תאמרו לדיילים שאדיבות היא שם המשחק, לא כולם מודעים לזה
      ה קצת יותר נקיון, יותר מערכות מולטימדיה גם בטיסות של 4-5 שעות…
      ו חאלס להעיר בשביל עוד כסף דיוטי פריי…

      בכל זאת טס איתכם בינתיים ולקוח נאמן, אבל זה רק בגלל פטריוטיות ללא הגיון

      1. צודק!! גם אני "אהבל" בכוונה תחילה כמוך אבל באמת נמאס מההתנהלות הביזיונית שלהם(כולל הנוסע התמיד), ואם לא עכשיו הזמן לשינוי אז אימתי?

        1. אל על חברה לאומית- וטוב שתשאר
          למרות מחירי הכרטיסים,,,
          החברה צריכה לעזור לעצמה – להתיעץ מהשורש
          וכמובן להוכיח ולתייג את עצמה כחברה ברת תחרות במחיר שירות,,,, בהצלחה

      2. ברוך אתה יותר מצודק. מסכים לכל מילה כשאחד שטס עם אלעל 40 שנה. מאז שהופרטו שונו בה כללי המשחק . לא סופרים אותנו הנוסעים .
        לא אשכח ולא אסלח לפניי כשלוש שנים את שביתת הטייסים שפגעו בי קשות כלכלית עם דחיית טיסות מתוכננות. מראש אלעל מזמן לא חברה לאומית הכל כלכלי שם למעט הדגל.

    5. צריך להלאים אותך … לצריך כן לעזור לאל על
      חברה של מדינת ישראל

    6. אם המדינה תבחר לסייע לאלעל, זה חייב לבוא עם תוכנית הבראה שתכלול קיצןץ בשכר הטייסים. משכורות הטייסים באלעל גבוהות משמעותית מהשכר המקובל בעולם ואין סחבה שמשלם המיסים יממן את זה.

    7. ככה זה שהעובדים יותר חשובים מהלקוח המתמיד. במקום לשדרג לקוח זהב דואגים לבני משפחה של עובדי אל על

      1. חג שמח
        אני נוסע פלטיניום
        והאמת שפעם אחת נסעתי לבנגקוק באקונומי והיו 15 מקומות פנויים בביזנס ולא הסכימו לתת לי שדרוג כי הייתי עם כרטיס זול אבל עדיין אני מבין את זה למרות שהטיסה היתה קשה לי מאוד לא יכול להית מצב שישב בעסקים אחד ששילם לדוגמא 1500 דולר ללונדון ואני ישלם 500 ונשב יחד רק בגלל שאני pl ויש מקום פנוי אלא אם כן יש אובר בוקינג
        ואגב שדרוג מסחרי מראש או רק בשדה למי שקנה כרטיס בר שדרוג הוא קיים רק באל על
        ואני נוסע בדרך כלל בביזנס בטיסות ארוכות
        ומקבל המון שדרוגים לאירופה

        וחוץ מזה אני גם 1 k ביונייטד אם אתה יודע כמה זה שווה ושם אפילו אם יש 9 כסאות בביזנס במחיר הכי זול לא יפתחו לך מחלקת שדרוג בשום אופן פעם הפקידה אמרה לי שאם היא תאשר לי את השדרוג היא תאבד את העבודה שלה ותבין שאני בדרגה מאוד גבוהה שם
        ובאל על תמיד יש עם מי לדבר והמון פעמים מאשרים לך שדרוג מראש ואפילו בונוס בעסקים אז בבקשה לא כל מה שאנשים חושבים זה נכון

        ואין כמו אל על

    8. כל פועל הכי פשוט מקבל שם שכר 30 עד 40 אלף בחודש איזה עזרה רוצים מהמדינה קודם שהשכר שלהם יהיה נורמלי ממוצע במשק אחר כך ידברו.

      1. אבי העיקר אני עובד בחברה 18 שנה
        ואני לא פועל פשוט …למדתי כל השנים ויש לי ראשיונות על המטוסים עובד כל שבת ….שכל המדינה בחופש
        ומקבל 12 אלף.שח …אתה מוזמן לבדוק אותי עז בבקשה לפני שאתה רושם משהוא תבדוק…

        1. אין על אל על בעולם הרוב לא מבינים שהמדינה אוכלת את העסקים בארץ וזה מושלך עלינו האזרחים , אז תאשימו את המדינה לא את אל על, אני מתמיד PL וטס המון ורק עם אל על , מוכן לשלם יותר אבל רק אל על , אפילו בתחילת המשבר קניתי כרטיס פלקס ב 1300 דולר בערך ולא היה איכפת לי שלא יחזירו לי את הכסף ( עזרה צנועה ממני) אבל בסוף ביטלו את הטיסה ואפילו לא בדקתי אם החזירו, מה קרה תהיו אזרחים נחמדים ותקנו כרטיס מראש , כולם יודעים רק להתלונן כל הזמן. תעיזו לבקש ביוניטד בטיסה לניו יורק את אותם דברים שאתם מבקשים באל על ותראו את התגובה המגעילה שלהם, בקיצור אין על אל על ורק אל על וגם בגלל הדגל, מאחל לכל עובדי אל על חג שמח הרבה בריאות ונקווה שהמדינה תעזור, ושתחזרו כמה שיותר מהר לאוויר. ( ביום הראשון שאתם חוזרים אני קונה את הכרטיס הכי יקר שלכם) ישר כוח בריאות הצלחה וחג שמח

          1. אתה בן אדם מקסים וטוב לב!
            הלוואי וירבו כמותך.
            כשיש מצוקה,יש להירתם ולעזור .לא משנה אם מדובר בחברה או ביחידים.

      2. כמה תגובות חסרות ידע ומידע.
        אולי במקום להפיץ רוע ואמירות סתומות תתעסקו בעשייה חיובית?

      3. אני פועל פשוט באל על
        מאחל לעצמי גם רבע ממה שציינת ועוד רבים כמוני בחברה

    9. אל תסמוך על ביבי. נואא פשןט
      כנראה שביבי ונערי האוצר שמחים לראות אתכם מזיעים, ולא מזיז להם שאל על מעבר לחברה לאומית, החא נכס בטחוני
      וסמל של מדינה ריבונית.

      הם לא מבינים שמדינה ללא חברת תעופה לאומית, תאפשר השתלטות של חברות זרות על ענף התעופה בישראל

    10. אני נזכר בשביתת הטייסים שהייתה על משכורות מנופחות
      כן הגיע הזמן שהחברה תעשה חשיבה מחודשת

    11. רחמים סבן המדינה חייבת לקחת את אל על חזרה ליידה ולהלאים אותה והלעשות בדק בית ואולי להוציא לפנסיה את ותיקה ולהצעיר את החברה ולהפריח אותה המדינה חייבת להלאים את אל על כעט זאת ההיזדמנות לעשות זאת ראש הממשלה ביידך הדבר בהצלחה למדינה..

    12. ביטלתם טיסה לאוסטרליה ל4 אנשים ואתם לא מחזירים את הכסף . את הבעיות עם המדינה תפתרו . לא על חשבון אזרחים .
      מה אתם חושבים לעצמכם ?

    13. עם כל הכאב והצער, דיי פופוליסטי להתבכיין עכשיו. אל על היא חברה פרטית לחלוטין שבזמניה הטובים ידעה לסחוט את הציבור במחירי הטיסות, עם משכורות עתק בחלק מהמקרים. גם החברה שלי נסגרה ואני בבית ומה ההבדל ביננו? למה להתמסכן? בכל הכבוד גם אל על היא חלק מהאנושות שצפונה עכשיו בבית. ימים קשים שנעבור יחד.

    14. אותי מעניינת החוצפה שביטלו לנו טיסה ולא מחזירים כסף שיושב אצלכם 10 חודשים 6 כרטיסים של משפחה שלה שחסכנו לטיול בר מצווה שבוטל על ידכם וכותבים לי שהטיפול בביטול או שינוי טיסה יקרה לכשהחברה תחזור לפעילות
      אחנו טסים רק באל על שנים ורוצים להמשיך לתמוך בחברה, אבל
      קודם תענו על זה.

  1. הביית של כולנו ?????? עם המחירים שלכם עם הנוסע המתמיד והנקודות יותר זול לוותר עליהן. וליקנות כרטיס בטורקיש אייר ליין. לצערי זו המציאות . כנראה אתה חיי בפלנטה אחרת אדוני .

    1. בבית שלי טייסים לא שובתים כי 'עלו על זה' שהם מאריכים משך טיסה כדי להגיע לשעות נוספות, או מעכבים המראה כי בת זוגתם לא שודרגה למחלקת עסקים. אין שום בעיה להקים לתחייה את 'אל על' מתי שרוצים. כולה מטוסים, צבע וטייסים. נקווה שבגלגול הבא תהיה יותר ידידותית למשתמש.

      ואגב. מועדון נוסע המתמיד של אל על הוא אחד הדברים הפחות שימושיים שאי פעם שילמתי בעבורו (בעבר הלא רחוק).

      1. שכחתם??? אל על כבר הרבה שנים היא חברה פרטית ולא חברה השייכת למדינה. חשוב לזכור זאת !!!

  2. אני מבין את הדאגה הגדולה והצער שלך על אפשרות אובדן העבודה שלך. הבעיה האישית שלך ושל מנהלים אחרים בחברה לא יכולה להפוך לסיבה לעזור לחברה.
    אתה ועמיתיך יודעים טוב מכולם שאל על אף פעם לא ידעה "לעשות" כסף. תמיד היו לכם הסברים מנומרים ומלומדים למה מפסידים, פעם שערי מט"ח פעם מחיר הדלק . האמת המרה היא שאתם חברה מנופחת, עם כל אדם מפונק וותיק מדי שצבר הרחם של הטבות שאף אחד לא יכול לשלם. הפרה שחלבתם התייבשה .
    יש לך קשרים בענף. תבדוק היטב מה מרוויחים בחברות אחרות.
    זה נכון שמדינה , כל מדינה, צריכה חברת תעופה. אבל בשום מקום לא נקבע שזו חייבת להיות אל על.
    למען המדינה אני מקווה שאל על תפנה מקום למישהו מוכשר יותר.

    1. חשוב אומנם להציל אותכם .
      אבל רק תמורת התייעלות עמוקה .
      והבנה מצדכם שקיים שוק תחרותי מסביב שמתנהל מצויין לא כמוכם .
      זה לא חכם לבזבז ולהפסיד ולבקש עזרה

    2. מילים כדורבנות. התנהלות שערוריותית של שנים ועכשיו רק נותר לשנורר כסף ולנגן על רגשי הפטריוטיות. כמו שפתיחה מחדש של רשות השידור עשתה לה רק טוב, הקמה של אלעל חדשה לאחר שתצא מחדלות פירעון יהיה הדבר הטוב ביותר שקרה לחברה ולציבור לקוחותיה.

  3. חברה עם אופיינים שערורייתים כמו אל-על חייבת לעבור הידוק חגורה משמעותי!!!
    שכר מטורף ל600 טייסים (שמפעלים סך הכל 43 מטוסים חמישה ימים בשבוע-כי "מגיע להם,"…
    ,…כי הם היו טייסים בחיל האויר)
    6000 עובדים עם "זכויות" לטיסות ברחבי העולם,כאילו מדובר באיזו חבילת מיונז לעבדי תלמה,או חבילת פסטה לעובדי אוסם.
    סוויסאייר,סבנה הבלגית,חברות בריטיטת ועוד ועד עברו את הטרנספורמציה הזאת !!!
    הדרך להבראה אמיתית (ולא קריסה כפי שיו"ר ההסתדרות מקשקש)
    היא::פשיטת רגל מדומה ומעבר לתפעול מסחרי תקין,ממש כמו ארקיע ,ישראייר ושאר החברות המסחריות הנורמליות.
    בהזדמנות זו אל-על תפעל שבוע ימים מלא ותחדל מלהיות "קבלן ביטחון" של שדות התעופה העולמיים,שהוא מהווה כסוי מטורף לאותם 6000 עובדים עם ה"זכויות" השערוריתיות.
    ואל תמשיך את השטות הזא של "מוביל לאומי", גם אגד הייתה מוביל לאומי ובעקבות הרפורמה של התחבורה הציבורית (שאגד בלמה אותה במשך שנים) המצב נהדר,מחירים ירדו,מידע זמין מתקבל וכמות הפרוטקציות ירדה פלאים.

    1. בוקר טוב וחג שמח וכשר . . .
      אתה מגיב מחוסר ידיעה על תנאי ההעסקה בחברה .
      הסכר של הטכנאים והמינהלי בחברה הוא פחות מהממוצע במשק . . .
      את כל עבודות האחזקה של המטוסים אנחנו עושים לעצמו ולא מיקור חוץ . . .
      והטיסות שאתה מתאר הם לא מתנה על חשבון החברה . . .
      הם על בסיס מקום פנוי בטיסה . . .
      יש מקום עולים אין מקום נשארים בארץ או לא חוזרים הביתה עד שיהיה מקום פנוי בטיסה חזרה.
      אנחנו עובדים בתחזוקת המטוסים 24/7 ולא משנה מה מזג האוויר . . .
      שיהיה לך חג שמח וחזרה לשיגרה מהירה ומוצלחת .

      1. סוף סוף מישהו נורמלי כותב נכון. תקשיבו לעובדי החברה שנותנים את הנשמה, זה לא מוסך שעובדים בו אנשים לא מקצועיים וממתינים שתחזור לתקן משהו שלא תיקנו כדי להרויח עוד קצת. אלה עובדים מסורים שאחראים על החיים של הנוסעים וגם עליך אם אתה טס. לא מעניין אותי הטיסות חינם של העובדים, מגיע להם כמו לכל עובד בחברת תעופה אחרת, הם לא טסים בחינם, הם משלמים מיסי נמל והם עולים רק אם יש מקום פנוי ברגע האחרון, אי אפשר לתכנן נסיעה משפחתית ככה! לא טוב לך? אל תטוס אבל אל תשמיץ! חייבים לסיע לאל על!!!

      2. עשה לי טובה…
        חצי מהטיסה זה קומבינות.
        תתחילו לגבות כסף על טיסות ולא לחלק לבן דוד של שכנה של דודה של הסבל אז תתחילו להרוויח.
        תתחילו לטוס בסופי שבוע כמו חברות התעופה.
        אל תתקפלו בפני החרדים.
        יש לי כל כך הרבה מה להגיד לך….

        1. כל ההטבות לעובדי חברה באים על חשבון הציבור כנ"ל עובדי חברת החשמל
          אם אני עובד באוצר למחלקת הדפוס מגיע לי שטרות שמודפסים?
          במקום לצ'פר את העובדים על בסיס מקום פנוי תוזילו את המחירים שךכם וכך תמלאו מטוסים ותשפרו את השירות
          תשלמו לעובדים שכר סביר ולא שכר של מנכלים כי בסופו של דבר כל ההוצאות האלה מתבטאות במחירי הכרטיסים וזה חיסרון במיוחד היום שהשמים פתוחים וישנה תחרות גדולה
          לדעתי המדינה צריכה להלאים לפחות חצי מהחברה ולפקח על ההתנהלות שלה
          המדינה חייבת שתהיה ברשותה חברת תעופה לפחות למקרי חירום

      3. הבעיה האמיתית היא שכר הטייסים שהוא בערך כפול מהמקובל בעולם.

    2. יש דברים נכונים בדבריך ודברים הזויים לחלוטין!
      רוב עובדי אל על מרוויחים שכר מינימום לשעת עבודה! אין אפשרות חוקית לשלם יותר נמוך מזה…. (אלפי עובדים זמניים, כמוני).
      אתה פותח עיניים על כרטיסי הטיסה כאילו מה כבר נותנים לעובדים?? אז לידיעתך, ואתה מוזמן לבדוק את דבריי: כל חברת תעופה נורמלית מאפשרת לעובדיה כרטיסי טיסה בהנחה משמעותית – אתה עולה לטיסה רק על בסיס מקום פנוי, העלות היחידה של החברה היא לספק לך ארוחה בטיסה וגם זה לא תמיד יש!! כל חברות התעופה מאפשרות לעובדיהן לרכוש כרטיסי טיסה על בסיס מקום בטוח בהנחה כלשהיא (כמובן שממש לא בחינם והרבה פעמים מחיר שבכלל לא משתלם לידיעתך), ומה שאל על לא מאפשרת לעובדיה וכן אפשרי ברוב החברות – לנו אין אפשרות לרכוש כרטיס עם מקום בטוח במחיר מוזל למחלקות היוקרה! בחברות רבות אחרות כל עובד יכול לרכוש לעצמו כרטיס ביזנס מוזל.. חברות רבות אחרות נותנות עדיפות לעובדי חברה להשתדרג לביזנס, באל על הקדימות היא לנוסעים! וכל זה רק בזכות נוסעים כמוך שרק עסוקים ב"לפתוח עין" על עובדי החברה הזאת שמקבלים שכר הכי נמוך שניתן, עובדים ימים כלילות, 7 ימים בשבוע, כולל חגים, ללא שום הטבה פרט לכרטיסי הטיסה (ודרך אגב, הזכאות לכרטיסי טיסה לא אומרת שיאשרו לך חופשה, כך שאתה לא יכול לתכנן כלום!)
      אין ספק שצריך להתייעל, אבל לפני שאתה חותך בבשר של כל העובדים – תברר במה מדובר בכלל!!! לא חוכמה לחתוך במקום שלא חוסך כלום, כי זה כואב לך שלך אין את אותה הזכאות… ותחשוב על זה…
      חג שמח!

  4. כל השנים התנהגתם לנוסעים בצורה מבישה
    כולל הנוסע המתמיד שאין בו שום תמורה לנוסע

    מה קרה שניזכרתם עכשיו?

    1. מועדים לשמחה
      אני נוסעת הרבה גם באל על וגם בעוד חברות גם בביזנס בטיסות ארוכות וגם באקונומי בטיסות לאירופה.
      היחס של אנשי הצוות תמיד מעולה.
      הדיילות ממש מתחשבות… גם נותנות הרגשה שהן שמחות להנעים. גם הדיילים כנ"ל.
      אז אני לא מדברת על ההטבות של הטייסים כי אין לי מושג אבל בבקשה על היחס צריך להרכין ראש ולהודות
      בברכה צביה

  5. חשוב אומנם להציל אותכם .
    אבל רק תמורת התייעלות עמוקה .
    והבנה מצדכם שקיים שוק תחרותי מסביב שמתנהל מצויין לא כמוכם .
    זה לא חכם לבזבז ולהפסיד ולבקש עזרה

  6. ההחלט צריך להציל את "אל על" אבל צריך לבנות חברה עם נורמות חדשות, לא עוד שנמוך נוסעים כדי שהבנות של הטייסים יקבלו מקומות במחלקת העסקיל (קרה לנו), לא עוד סחטנות של העובדים ושיפור תנאיהם תוך פגיעה בתחרותיות של החברה והוצאה לפנסיה של כל העובדים המיותרים.

  7. הכי הרבה יחליפו ידיים.
    החברה לא תעלם. ואני בטוח שזה שיחליף ידע לשרת את הלקוחות בצורה טובה יותר .
    אין סיבה לעזור לאלעל מעבר לבעלי העסקים האחרים שבאותה צרה .
    אל על זה לא בנק .

  8. בסופו של יום אנו חיים במדינה שהיא כמו אי במזרח התיכון שבה אנו חייבים חברת דגל משלנו ללא ספק שעובדיה משקיעים ונותנים את הכל אבל.חברת אלעל חייבת להתייעל ולהפוך לעסק רווחי ומצליח כמו כל עסק חג שמח לכולכם

  9. הטייסים הם הבעיה עם שכר של 25000 בלי לטוס דקה.
    אנשי התחזוקה עובדים קשה בשכר נמוך מהמשק
    תדעו זאת

    1. הטייסים הם הבעיה? איפה אתה חי? אולי תגיד שהרופאים המומחים, אילו שלמדו שנים והכי מקצועיים ומחזיקים חיי אדם בידיים הם הבעיה של מערכת הבריאות? טייסי ישראל מרווחים פחות מהממוצע העולמי אבל מרווחים משכורות טובות בהתאם למקצוע שלהם ולאחריות שיש להם בידיים.
      אתה יודע כמה שנים לוקח להכשיר קברניט? אתה יודע מה האחריות שהוא לוקח על עצמו כשממריא עם 300 נוסעים לאוויר?

  10. אני מכיר לא מעט אנשים שעשו סיבוב על מניות אלעל והרויחו מיליונים איפה הם
    חוץ מזה גם לפני הקורונה היו באלעל 2000 עובדים מותרים שנוסעים חינם כ20000 נסיעות בשנה תעשו אצלכם סדר ואז תבקשו מהמדינה
    אלעל חברה טובה למרות הכל שהמדינה תיקנה אותה ותפעיל תחת מפרק ואז תימכור
    כנםיים עושה המון כסף….

  11. היתי חבר מועדון זהב . טס רבות בקו תל אביב לונדון.
    בשלב מסויים אדוני מנהל מועדון לקוחות התחלתם ללכלך. כשרציתי כרטיסי טיסה על חשבון הנקודות התחלתם להגיד שאין בתאריכים שרציתי אבל אם מאוד ארצה תמורת נקודות כפולות אקבל את הטיסה. גועל נפש
    אחרכך התחלתם באיחורים. הודעה של פחות מ24 שעות לפני הטיסה שהחלטתם לטוס ללוטון ולא להיתרו ולא פעם אחת כאן נשברתי ולקחתי החלטה לא לטוס אתכם יותר. זה היה לפני חמש שנים. מצידי תסגרו את החברה אין לכם יחס מינימלי ללקוחות . תלמדו מחברות אחרות שרות מהו

  12. אני לא עובד אל על , אבל אני לקוח של אל על וחלק מהדברים פשוט לא נכונים , היחס מעולה השרות טוב ובסוף בשעת משבר כולנו רוצים חברה ישראלית אם טייסים וצוות ישראלי שיחזירו אותנו הביתה . אגב גם אני אישית סבלתי מהשביתה ובוקר אחד הודיעו לי שהטיסה שלי מוורשה לא יוצאת , ומצאו לי טיסה חילופית לא הכי נוחה
    אבל למרות זאת אני טס אל על כי זה הכי בבית בעולם
    אל תיתנו לאל על ליפול.

  13. כמה נחמש שליאור שמצא לנכון לפנות לרוה"מ……הבעיה לא בפקידי האוצר. הבעיה קודם כל בעובדי החברה, בהתנהלות שלה, ביחס ללקוחותיה הנאמנים…..אתם 6000 עובדים, 3000 יותר מידי. והוועד הכוחני שלכם לא מוכן לוותר. מצידו שהחברה תיסגר. הוא מוכן לפטר עד 550 עובדים, אחד לא יותר. והמדינה מסרבת. אל על לא תיסגר. די עם איומי הסרק האלו. היא תעבור לניהול מפרק זמני ועם הזמן תימכר שוב. היא תהיה רזה יותר, טייסים לא יקחו אתכם בשבי כל עונת תיירות, ואולי אנשי החברה יפסיקו להטיס "על בסיס מקום פנוי" את כל המשפחות המורחבות שלהם. אגב, גם טיסה ע"ב מקום פנוי עולה כסף לאל על. שלא לדבר על השידרוגים החינמיים . זוכר את הטיסה שהקרברניט לא הסכים להמריא רק בגלל שאשתו לא שודרגה לביזנס? אנחנו זוכרים.
    הבטחתם לפני שבועיים שלא תחזיקו יותר מזבועיים מעמד והנה חלפו השבועיים ואתם באוויר (כלומר על הקרקע כי הפסקתם לטוס מישראל ואליה בניגוד לחברות אחרות שאיתן עדיין ניתן לעזוב את ישראל)…עכשיו אתה אומר שתאלצו לסגור עוד כמה שבועות…עוד איומי סרק…..אתם רק מחפשים כסף מהמדינה….כספי מיסים שלא מגיעים לכם. הלוואי ותלכו לכינוס נכסים.

  14. אכן צריך לסייע לאלעל, אך ראשית עליה לסייע לעצמה. המשכורות בחברה והתנאים הנילווים (כרטיסי חינם, שביתות, איחורים וכו') , אינן דומות כלל, לנעשה בשאר המשק. החברה משחקת כפרטית מצד אחד, וכשקשה לה נתלית על כיסי הציבור.

  15. הלב שלי ממש לא מחסיר פעימה מדבריך מי שמזלזל בלקוח שלו שמשלם 1000 דולר לכרטיס טיסה ללונדון במחלקה ראשונה ומקבל יחס מביש כולל השירות לקוחות שלכם שבספק עם זה ניקרא שירות לקוחות בחברה כל כך גדולה ומכובדת כמו אל על.
    אולי באמת עדיף שתתמודדו לבד במצב הנוכחי ושהאוצר והעימדים בראש לא יכניסו את היד לכיס עבורכם.חג שמח וכשר לכל עם ישראל היקר.

  16. מדינת ישראל לא צריכה את אל על. תמיד יהיה אפשר לחכור מטוסים לכל צורך שהוא באלפית מהכסף שאתם רוצים שנשפוך עליכם.

  17. אסור שיקרה, מדינה (במיוחד ללא גבולות יבשתיים) חייבת להשאיר לעצמה את היכולת העצמאית התעופתית.
    יחד עם זאת, כמשתמש מאסיבי (לשעבר), זוהי חברה שחצנית עם צוות טייסים סחטן ובזבזני

  18. בס"ד
    חג שמח לכולם
    אני גם pl באל על וגם 1k ביונייטד
    חברה בואו נהיה קצת עם מציאות
    1)שדרוג של הרגע האחרון למי שקנה כרטיס יקר בשדרוג מוזל של הרגע האחרון קיים רק באל על וכמובן מחזיק בדרגה גבוהה וצבר כמות מסוימת של נקודות למעמד
    2) ביונייטד יכול להיות במכירה 9 מקומות במחלקה הזולה של ביזנס (p) ואף פעם הפקיד לא יאשר לך שדרוג מראש (pz)אם אין זמין ואני 1 k ולא מענין אף אחד רק תשים בהמתנה והרבה פעמים בפרט מ tlv ewr או חזור בתחילת וסוף שבוע תקבל שדרוג בשדה בסגירת הטיסה או 24 שעות קודם
    ופקידה אמרה לי פעם שממש ביקשתי שיאשרו את השדרוג שאם היא תאשר את זה היא מאבדת את העבודה שלה
    ולעומת זאת באל אל מוקד יוקרה בתור פלטינה יכולים כמובן תלוי במצב טיסה לתת לי אישור לשדרוג מראש אפילו אם יש תעריף z בביזנס ופעם אישרו לי גם שהיה d
    ואפילו בונוס איפה יש לך את זה ?
    לגבי ההוא שכתב שהוא גולד ולא קיבל שדרוג
    למה אני ישלם 1500 דולר ללונדון בביזנס וישב לידי אחד ששילם 500 דולר רק בגלל שהוא pl אלא אם כן יש אובר בוקינג
    אם יתנו לכולם שדרוגים אף אחד מהנוסעי יוקרה לא יקנה ביזנס
    3) נסעתי עם יונייטד ביזנס ביקשתי לעלות עם 2 תיקי יד כמקובל ברוב חברות התעופה כי אין לי מזוודה לא היה עם מי לדבר פשוט השתוללתי שם בטירוף ואמרתי למנהלת טיסה שהיא עוד תקבל דש תלונה ממני גם ביזנס וגם 1 k ולא מרשים 2תיקים תגדילו ראש
    באל על מראש מותר 2 תיקי יד אבל ברור לי שאם זה היה קורה באל על אף אחד לא היה מפריע לי
    4) אין כמו אל על ותאמינו לי נסעתי אפילו פירסט קלאס מציריך לסינגפור עם סינגפור איירליינס סוויטה וביזנס עם לופטנזה איירבאס 380 סוויס ביזנס טורקיש יונייטד בריסל איירליינס אוסטריאן בריטיש אייר קנדה ועוד

    בסופו של היום כישראלי תמיד נחמד שיש לידך דובר עברית שמכיר את הניואנסים של הישראלי והכי נוח להיות בסביבה הטבעית שלך כישראלי

    חשוב לעזור לאל על ולגבי סדר בחברה אני מאמין ומקווה שאת הטעון שיפור הם יעשו
    וכמובן שוועדי העובדים באל על יתנו את מלוא העזרה הדרושה

    מאחל לכולנו חג פסח כשר ושמח

    1. שנים כתבתי לכם ללא כל התייחסות ענינית כי אתם עושים ככל יכולתכם להרחיק מכם את פוטנציאל נוסעים משתלמים. כתבתי זאת בשמי ובשם חברים לא מעטים שטסים לא מעט טיסות שמשתלמות לחברות התעופה. לא שעיתם לפניותנו ואנו העדפנו להיות חברי יוקרה בתוכניות נוסע מתמיד אחרות. אז אל תפנה אלינו היום שנפתח את ליבנו אליכם כשאתם על הברכיים. מי שהתייחס ללקוחותחו בגבהות לב, שלא יצפה ליחס שונה כשהוא במצב ההפוך. הרווחתם זאת ביושר.

    2. אני לקוח טופ כבר 30 שנה אני גם לקוח מועדף בחברות אמריקאיות ואין מה להשוות אלעל היא להרגיש כמו בבית לטוב ולמוטב בשבילי היא משפחה ומדינה ישלי גם טענות אולם היתרונות עולים על החסרונות עשרות מונים חייבים את אלעל אליעזר גרוס טופ 2673903

  19. אל על היא חברה מצויינת!!! מטוסים, שרות, אדיבות, איכות ועוד הרבה.

    נכון, מועדון הנוסע המתמיד הוא לא הכי אטרקטיבי שניתן למצוא ועדיין אסור לתת לאל על ליפול!

    מקום להתייעלות יהיה תמיד וזה משהו שלעולם יהיה קיים.

    כנראה שעכשיו בשל המצב המיוחד בו אנו נמצאים יהיה מי שיתעקש על התייעלות קודם למתן סיוע.

  20. מנכלים ודירקטורים חולבים את החברה והופכים אותה לבלתי רווחית כבר שנים רבות וה'התייעלות' היא מכיס משלם המיסים. תופעה כלל עולמית של 'דירקטורים' מקושרים שעפים על עצמם חולבים את החברות שבהן הם יושבים ולא פעם מרסקים אותן. תוכנית התייעלות והעפת חמורי גארם פרוטקציונרים שהתיישבו על השיבר לפני סיוע ותמיכה באל על או בכל חברה אחרת!

  21. עם כל הכאב והצער, דיי פופוליסטי להתבכיין עכשיו. אל על היא חברה פרטית לחלוטין שבזמניה הטובים ידעה לסחוט את הציבור במחירי הטיסות, עם משכורות עתק בחלק מהמקרים. גם החברה שלי נסגרה ואני בבית ומה ההבדל ביננו? למה להתמסכן? בכל הכבוד גם אל על היא חלק מהאנושות שצפונה עכשיו בבית. ימים קשים שנעבור יחד.

  22. למנהל המועדון נוסע המתמיד .
    בכל זאת טס איתכם בינתיים ולקוח נאמן, אבל זה רק בגלל פטריוטיות ללא הגיון אחר .
    מבחינת מועדון הנוסע המתמיד ונקודות צבירה אתם מהגרועים בעולם שאני מכיר ואני חבר ב 20 מועדונים בעולם של חברות תעופה . ושם אני פשוט לא מאבד נקודות תמיד יוצא לי לממש ולטוס או לשדרג בו בזמן שאצלכם באל על אני מקבל הודעות נמחקו הודעות.ככה זהו זהו !!! ובכל פלטפורמה כדי ליהנות צריך לשלם תוספות כמחיר כרטיס שלם או נוסף . אני איש תיירות בעצמי המכיר קצת קצת את החוקים והנוהלים .

    בשנות ה 90 שהמועדון הוקם אז טסתי ללא סוף איתכם וניצלתי את הנקודות בכל מיני דרכים לרוב זה היה בשידרוג לעסקים או בונוסים בקינג דיוויד . אבל משנות ה 2000 פלוס כל דבר או לרוב זה כסף כסף ולא פטריוטיות או אידיאולוגיה וישראליות . וזה מרגיז .
    מקווה שתחזרו להיגיון בריא ונוח לכל אחד עממיות ולא רק למעמד האלפיון או …..

    בברכה חג שמח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אשר מפר את תנאי השימוש לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.

רוצים לדעת כל מה שחם בתיירות ותעופה?

הצטרפו לניוזלטר ותקבלו את החדשות והעדכונים של עולם התיירות והתעופה לתיבת המייל

התיירות חוזרת!

הרשמו למבזקי פספורטניוז וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם.