התעשייה האווירית תקים באבו דאבי מרכז להסבת מטוסי בואינג 777-300ER מתצורת נוסעים לתצורת מטען

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin
שנה להסכמי אברהם, התעשייה האווירית מחזקת את שיתוף הפעולה באיחוד האמירויות. חתמה על הסכם להקמת מרכז להסבת מטוסים מדגם בואינג 777-300ER באבו דאבי עם חברת Etihad Airways Engineering LLC
מימין לשמאל:מנכ"ל איתיחאד ויוסי מלמד, סמנכ"ל התעשייה האווירית ומנהל חטיבת תעופה (צילום: איתיחאד)

התעשייה האווירית תקים באבו דאבי מרכז להסבת מטוסי בואינג 777-300ER מתצורת נוסעים לתצורת מטען.

חטיבת תעופה של התעשייה האווירית חתמה על הסכם להקמת מרכז להסבת מטוסים מדגם בואינג 777-300ER עם חברת Etihad Airways Engineering LLC . מרכז ההסבות החדש, שיפעל במרכז התחזוקה של חברת התעופה באבו דאבי, יספק מענה לעלייה בביקוש העולמי למטוסי מטען מדגם זה.

אתר ההסבות אבו דאבי יצטרף לאתרים נוספים בעולם שהתעשייה האווירית מתפעלת בנוסף לקווי ההסבות הקיימים בקמפוס נתב"ג של החברה.

כפי שפורסם לאחרונה בשבועות האחרונים חתמה חטיבת התעופה של התעשייה האווירית הסכמים להקמת מרכזי הסבה נוספים גם עם חברת אתיופיאן איירליינס באדיס אבבה וכן באיטליה.

מרכז התחזוקה של Etihad Airwazs הינו הגדול והמתקדם במזרח התיכון המאושר על-ידי רשות התעופה האזרחית של איחוד האמירויות, ה-FAA (Federal Aviation Administration) וה-EASA (European Aviation Safety Agency).

במרכז ההסבות יוסבו מטוסים מתצורת נוסעים לתצורת מטען, וכן יסופקו שירותי תחזוקה ושיפוץ המטוסים.
מנכ"ל התעשייה האווירית, בועז לוי: "הסכמי אברהם אפשרו לתעשייה האווירית להרחיב את אחיזתה הגלובלית באזור המפרץ. החברה פעילה היום במעל ל-100 מדינות ברחבי העולם. הקמת מרכז הסבות המטוסים המשותף עם חברת Ethihad הינה עדות חיה להעמקת הקשר של התעשייה אווירית עם האמירויות, וחיזוק מעמד החברה באזור. אני סמוך ובטוח שהסכם זה יהווה את הבסיס לשותפויות נוספות עם חברות ממדינות המפרץ, שיצמיחו את הפעילות העסקית של החברה באזור."
סמנכ"ל התעשייה האווירית ומנהל חטיבת תעופה, יוסי מלמד: "חטיבת התעופה של התעשייה האווירית, כבית ההסבות המוביל בעולם בשיתוף GECAS, מפתחת את הסבת מטוס ה 777-300ER במטרה לתת מענה מקצועי ומוביל לעולם הובלת המטענים .לאורך שנים רבות חברת Etihad זכתה להערכה מקצועית גבוהה מאוד בחטיבת התעופה של התעשייה האווירית . הסכמי אברהם אפשרו לנו להכיר מקרוב את מנהלי החברה, את יכולתם ואת מסירותם, כל זאת לצד היכולת הגבוהה של החברה בתחום תחזוקת המטוסים. בהסכם שנחתם אנו מניחים נדבך משמעותי ליחסים בין ישראל לבין מדינות המפרץ. אין לי ספק שבעקבות הסכם זה יבואו הסכמים נוספים עם חברות נוספות באזור, אשר יביאו תועלת כלכלית לכל הצדדים המעורבים. אני מודה לטוני דאגלאס, מנכ״ל החברה, ולידידי עבדול חאליק סעיד, על המאמץ שהושקע כדי לייצר הסכם ראשון בין התעשייה האווירית ובין חברת Etihad. אני מצפה לרגע בו מטוסי B777-300ERSF מוסבים במאמץ משותף של ישראל והאמירויות, יטוסו בשמים וישרתו את הלקוחות מסביב לעולם."

מנכ"ל קבוצת Ethihad, טוני דאגלס: "מטוס ה- B777-300ER הינו אטרקטיבי מאוד ללקוחותינו, והסבתו היא פריצת דרך טכנולוגית של ממש לאור העובדה כי זהו המטוס הראשון בגודל שכזה, שייספק מענה בתחום המטען. בנוסף לדרישה הגבוהה למטוסי מטען שאנו עדים לה, אנו רואים בהסבת המטוס דרך ירוקה יותר, רווחית יותר וחדשנית יותר עבור לקוחותינו, ודרך מצוינת להגשים את הערכים של החברה שלנו."
מנכ"ל Ethihad Engineering, עבדול חאליק סעיד: "אנו גאים להודיע על השותפות שלנו על התעשייה האווירית, אשר תמקסם את היכולות והמיומנויות שלנו בתחום התעופה, כמרכז למצוינות באבו-דאבי בשורה אחת עם התכנית הכלכלית של אבו-דאבי 2030. המחויבות שלנו לתכנית ההסבות היא עדות לאמון שלנו בתעשייה האווירית, וביכולותיה לספק ערך מוסף לאורך זמן מצי המטוסים של B777-300ER."
חטיבת תעופה של התעשייה האווירית, בית התעופה של ישראל, מאגדת תחתיה את כלל הפעילות במטוסים מאוישים: תחזוקה (MRO), מטוסי מנהלים, הסבת מטוסי נוסעים למטען, מכלולים ומבנים תעופתיים, השבחות כלי טיס ועוד.
בתמונות:

מנכ"ל התעשייה האווירית, בועז לוי (קרדיט: התעשייה האווירית)

מימין לשמאל: טוני דאגלס, מנכ"ל איתיחאד ויוסי מלמד, סמנכ"ל התעשייה האווירית ומנהל חטיבת תעופה (קרדיט: איתיחאד)

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin

השאירו תגובה לפוסט

2 מחשבות על “התעשייה האווירית תקים באבו דאבי מרכז להסבת מטוסי בואינג 777-300ER מתצורת נוסעים לתצורת מטען”

  1. עובד אל על תחזוקה

    אל על השקיע בעובדי התחזוקה שנים של הכשרות רשיונות הדרכות ותעשייה אווירית קוצרת את הפירות
    מאות פורשי תחזוקה מאל על עברו לתעשיה אווירית
    יותר כסף פחות לחץ יותר תנאים סוציאלים
    בלי משמרות בלי חגים בלי לילות
    תעשיה אווירת עושה קופה
    אל על נחרבת ההנהלה לא מבינה את גודל האסון
    יאלה גם אני עובר
    בייי בייי לתחזוקה
    ביי ביי אל על

    1. פרישה מרצון

      יש מקום ב 50 המפוטרים הנוספים ?
      איפה נרשמים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אשר מפר את תנאי השימוש לרבות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.

רוצים לדעת כל מה שחם בעולם התיירות והתעופה?

הצטרפו לשירות הניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים 24/7

התיירות חוזרת!

הרשמו למבזקי פספורטניוז וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם.