"שביעות הרצון של התיירים המגיעים לישראל – בירידה"
מנכ"ל לשכת מארגני התיירות הנכנסת לישראל, יוסי פתאל, אמר את הדברים ביריד התיירות הבינלאומי WTM וציין עוד כי התשתיות ואיכות השירות בענף התיירות אינם מותאמים לגידול בכמות התיירים הנכנסים לארץ
Shutterstock
תורים בלתי נסבלים בביקורת הדרכונים בנתב"ג, מחירים מאמירים במלונות, אתרי תיירות מוזנחים ומלוכלכים – הם רק חלק מהחוויות של תיירים המבקרים בישראל. "חווית התייר מדרדרת". יוסי פתאל יוסי פתאל, מנכ"ל לשכת מארגני התיירות הנכנסת לישראל, אמר היום כי שביעות הרצון של התיירים המגיעים לישראל – בירידה. פתאל אמר את הדברים במסגרת יריד התיירות הבינלאומי WTM הנערך בלונדון בהשתתפות משרד התיירות, חברי לשכה ותיירנים. "הגידול במספר התיירים הנכנסים, בין השאר הודות לפעילות משרד התיירות, יוצר עומס חסר תקדים על התשתיות בענף - השישי בגודלו מבין כלל ענפי היצוא של ישראל", אמר פתאל, "כתוצאה, חוויית התייר מדרדרת. זה מתחיל כבר בשדה התעופה בתור לביקורת דרכונים אשר בשעות השיא יכול להגיע לשעתיים. זה נמשך במחסור חמור בחדרים במלונות, הגורם למחירים להאמיר לרמות שלא הכרנו, כולל דרישות למקדמות לעוד שנה. זה אף בא לידי ביטוי בעומס רב, לכלוך ודוחק באתרי התיירות המרכזיים ועוד". לדבריו, השמחה מהעלייה בכמות התיירים הנכנסים לארץ, עלולה להפוך במהרה למשבר אמון מצד השווקים בעולם במוצר התיירות הישראלי. "ללשכה מגיעות הרבה מאוד תלונות. בעבר הלא רחוק תיירים תמיד גילו רצון לשוב ולבקר בישראל, אך כיום קולות אלו מתמעטים". פתאל מציין כי נדרשת היערכות מיוחדת ברמה המדינית על מנת לטפל באיכות התשתיות והשירותים הניתנים לתיירים – אל מול הגידול במספרם.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}