יעל קטן לסוכנים: "בריטיש איירווייס מקווה שתשקלו את עמדתכם ותסכימו לעבוד ע"י התנאים שהוצעו״
המנהלת המסחרית של החברה בישראל פנתה לסוכנים בעקבות העובדה שהסתיימה ההתנהלות המשפטית ומציעה להם לעבוד ע"י התנאים שהציעה להם החברה. מי שלא יענה לכך, מינויו כסוכן בריטיש יבוטל ב-1.5.16
Shutterstock
יעל קטן, המנהלת המסחרית של חברת בריטיש איירווייס בישראל, פנתה לאחרונה במכתב לסוכני הנסיעות בעקבות סיום ההתנהלות המשפטית בין הצדדים. במכתבה קוראת קטן לסוכנים לשקול מחדש את עמדתם ומביעה את תקוות בריטיש איירווייס כי יסכימו לעבוד עם החברה לפי התנאים שהחברה הציעה להם. התנאים כזכור הם עמלת 0% כאשר הסוכנים אמורים לגבות ישירות מהלקוחות דמי טיפול. הפניה של קטן מגיעה, לאחר שחברת התעופה סיימה את ההתנהלות המשפטית מול התאחדות סוכני הנסיעות והסוכנים, כזכור בחודש אוקטובר, בו כזכור, בית המשפט העליון מחק את הערעור שהגישו ההתאחדות וסוכני הנסיעות על פסק הדין של בית המשפט המחוזי שדחה את תביעת ההתאחדות והסוכנים. ניתן אז תוקף להסכמת הצדדים להאריך ב-6 חודשים את תוקפו של ההסדר הדיוני בין הצדדים שחל מאז תחילת 2009 ולפיו, בין השאר, נדחה המועד לביטול המינוי של הסוכנים כסוכנים מורשים של בריטיש איירווייס. במכתב לסוכנים מציינת קטן בין השאר:" משנסתיים המשפט, בריטיש איירווייס מקווה כי תשקלו את עמדתכם מחדש ותסכימו לעבוד איתה ע"י התנאים שהוצעו בהודעה". קטן מבקשת מהסוכנים להודיע לחברה עד ליום 24.4.16, ומציינת כי:" אם לא תחזירו את המכתב כשהוא חתום על ידכם עד לתאריך האמור, או אם תודיעו לנו קודם לתאריך האמור כי הצעתנו אינה מקובלת עליכם, אזי, ניישם את ביטול מינויכם בתוקף מיום 1.5.16, לאחר סיום חג הפסח ". מבריטיש איירוויס נמסר בתגובה: "חברת בריטיש איירווייס אינה מגיבה בנושאים מסחריים ונמצאת בקשר ישיר עם סוכני הנסיעות".
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}