אא

ישרוטל רוכשת את מלון מצפה הימים

רשת המלונות חתמה על מסמך עקרונות עם הבעלים של המלון סמי חזן, עבור רכישת מלון הספא הצפוני בסכום של 103 מיליון שקל. מלון הבוטיק כולל 97 חדרים וסוויטות והמועד לחתימת הסכם מחייב-31.3.16. ליאור רביב: "זהו מלון מיוחד ויחיד במינו במיקום יוצא דופן״

ליאור רביב ליאור רביב
רשת מלונות ישרוטל ביצעה היום (חמישי) צעד משמעותי, שעה שחתמה על מסמך עקרונות לרכישת המלון היוקרה מצפה הימים, תמורת 103 מיליון שקל. החתימה בוצעה מול הבעלים ומי שהקים את המלון הצפוני - סמי חזן. מדובר ברכישת 75 דונם עליהם נמצא המלון עם אופציה עתידית לרכישת 75 הדונם עליהם יושבת החווה הצמודה למלון, אשר חזן אינו מעוניין למכור כעת. ככל שבעלי החווה יחליט למכור אותה בעתיד, תינתן לישרוטל עדיפות לרכוש אותה, במסגרת ההסכם המחייב, תינתן התחייבות על שמירת אופי החווה והפעילות החקלאית בה. למלון יש 6,000 מטרים נוספים, עליהם ניתן להרחיב את שטח המלון. מלון הספא היוקרתי כולל 97 חדרים וסוויטות, ספא, מסעדות וחנויות. המועד משוער לחתימת הסכם מחייב הינו עד ליום 31.3.16, ומועד השלמה משוער הינו עד ליום 30.6.16.

לישרוטל כיום ישנם 17 מלונות, ומצפה הימים יהיה המלון ה-18, כאשר המלון שיפתח בירושלים יהיה המלון ה-19, ומלון ת"א הקטנה יעמיד את ישרוטל עם מספר מרשים של 20 מלונות. הרשת נמצאת בבדיקה לגבי 2 מלונות נוספים שעשויים להעמיד אותה על 22 מלונות במספר. ליאור רביב, מנכ"ל ישרוטל מסר בתגובה כי: "אני מקווה שהעסקה תושלם ונוכל לצרף את מצפה הימים לקבוצת מלונות היוקרה של ישרוטל. זהו מלון מאד מיוחד ויחיד במינו במיקום יוצא דופן. הרבה זמן חיפשנו מלון בצפון הארץ על דגש הגליל ואנחנו שמחים שהסתייע בידינו להגיע להסכמה עם הבעלים בתקווה שזה יצליח".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: