לוט איירליינס מרחיבה את רשת הקווים ארוכי הטווח
חברת התעופה הפולנית משקיע משאבים רבים לפיתוח הצי ורשת הקווים ומגבשת תוכנית אסטרטגית להפוך לחברה המובילה במרכז אירופה בשנים הקרובות
צילום: 123rf
אחרי שהשיקה לאחרונה קו טיסה חדש בין ורשה לטוקיו, חברת התעופה הפולנית, לוט איירליינס, עומדת להפעיל קווים ארוכי טווח נוספים בתקופה הקרובה: קו לסיאול, בירת קוריאה, וקו לנמל התעופה ניו-ארק, שיפעל בתדירות של 4-5 טיסות שבועיות, בנוסף לקו הקיים לנמל התעופה קנדי בניו יורק. ראפאל מילצ'בסקי, מנכ"ל לוט איירליינס, מציין כי הקווים ארוכי הטווח של החברה הם הרווחיים ביותר ובכוונת החברה לפתוח בקרוב קווים חדשים לצפון אמריקה, למרכז אסיה ולמזרח התיכון. בימים אלה מגבשת החברה הפולנית תוכנית אסטרטגית עד לשנת 2020, כשהמטרה היא להפוך לחברה המובילה במרכז אירופה. בשנת 2020 לוט תטיס יותר מ-10 מיליון נוסעים בשנה ותפעיל 70 מטוסים, ובהם 16 מטוסי דרימליינר ו-15 מטוסים חד-מעבריים חדשים. "טיסות למרחקים ארוכים הן החלק הרווחי ביותר של העסק שלנו, בעיקר אנו הולכים להתמקד בפיתוח טיסות לצפון אמריקה ומרכז עסקים החשוב ביותר באסיה. חיבורי מרכז אסיה למזרח התיכון מעניינים במיוחד מבחינתנו. והמיקום הגיאוגרפי של ורשה מאפשר לפתח בהנפקה מנצחת של טיסות למדינות כמו קזחסטן או איראן, ואנחנו הולכים לנצל את הפוטנציאל הזה", אמר מנכ"ל לוט, והוסיף:"אנו מאוד שמחים לחזור ולטוס לניוארק, זהו חיבור חשוב לקהילה הפולנית ולנוסעים הממשיכים בטיסות המשך ליעדים אחרים בארצות הברית, הקו מרחיב את האפשרויות שאנו מציעים לציבור הלקוחות שלנו". מילצ'בסקי סיפר גם על המחויבות של לוט לסוכני הנסיעות ושיבח את שיתוף הפעולה של החברה עימם: "החיבור שלנו עם סוכני נסיעות הוא עמוד השדרה של פעילות המכירות שלנו במגזר העסקי, ומצד שני אנחנו רוצים להגדיל את המכירות גם אמצעות אתר האון ליין שלנו המיועד לנוסעים הרגישים ביותר למחיר". מלבד פיתוח והגדלת היקף פעילותה, החברה מדווחת כי תשים דגש מיוחד ותשקיע במיוחד בתנאים של עובדי החברה,ובמקביל תגייס עד שנת 2020, עוד 400 טייסים חדשים, ועוד כ -1,000 דיילים ואנשי צוות אוויר.
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}