המהפכה של הנהלת אל על החדשה נמשכת: סמנכ”ל השירות והלקוחות מסיים את תפקידו בחברה

אופרן גם ב...
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin
אמיר רוגובסקי, נפרד מן החברה ומי שיחליפו הוא אורן כהן בוטנסקי שהינו בעל ניסיון רב בעולם השרות ובמוקדים טלפונים. בתפקידו האחרון שימש כראש אגף חווית לקוח ובנקאות בבנה"פ
אביגל שורק, מנכ
אביגל שורק, מנכ"ל אל על הנכנס. צילום: דוברות אל על

המהפכה באל על תחת ההנהלה והבעלים החדשים נמשכת.
לגל העזיבות האחרון בחברה, גם מצטרף, אמיר רוגובסקי, סמנכ”ל לקוחות ושירות בחברה. רוגובסקי הגיע לאל על במרץ 2017 ולמעשה סוגר כמעט 4 שנים בחברה.
מחליפו של רוגובסקי הוא אורן כהן בוטנסקי ששימש כראש אגף חוויית לקוחות ובנקאות בבנק הפועלים.
לבוטנסקי ניסיון רב בעולם השרות ובמוקדים טלפונים, שירות ותמיכה עם מאות עובדים ומנהלים. בין השאר הוא שימש בעבר גם כסמנכ”ל שירות בישראכרט והינו בעל  3 תארים אקדמאיים: בכלכלה, מנהל עסקים ופסיכולוגיה.
אביגל שורק, המנכ”ל החדש של אל על נכנס מחר (שישי), רשמית לתפקידו, אך כבר לפני כניסתו לתפקיד, החברה כבר עוברת מהפכה גדולה שהוא היה שותף לה.

עקבו אחרי פספורטניוז בפייסבוק, בטוויטר, בלינקדאין, באפליקציה וב-google.news

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin

השאירו תגובה לפוסט

13 מחשבות על “המהפכה של הנהלת אל על החדשה נמשכת: סמנכ”ל השירות והלקוחות מסיים את תפקידו בחברה”

  1. הכל מוכן ומזומן – נותר “רק” להסתדר עם הטייסים!
    עד כה מעולם לא הצליחו!! תמיד נכנעו להם. הלוואי וזה כן יעלה בידיהם לתקן את המעוות למעלה מ-40 שנה. בשנים הראשונות הם עוד היו שפויים.

  2. חלתניק

    זן חברת תעופה או בנק תזכירו לי ? רוב הבכירים באים מעולן הבנקאות שהוא לא עולם תפעולי באלעל רוב העובדים הם אנשי אופרציה דיילים שעובדים שעות רבות רצוף אנשי תחזוקה שעובדים בשמש ובגשם העיקר שרוב הבכירים מגיעים מהעולם הפיננסי

    1. הלב האדום

      הגיעו אנשי צבא והחברה הצליחה ?
      גם בפוליטיקה יודעים כבר שאנדי צבא הם לא עילוי

    2. כלקוח קבוע של אל על הגיע הזמן שהכל יוחלף מהראש
      השרות ,המחירים,מועדון אל על , לא הראו שום רצון ושרות כלפי הלקוח
      הגיע הזמן שהחברה תתנהל בצורה עסקית כמו שאר חברות התעופה שדואגת לצבור עוד ועוד לקוחות שירגישו שמקבלים תמורה שווה
      אין לי ספק שהעובדים עובדים קשה אך עם זאת החברה לא מצליחה להרים את הראש ברמת השרות
      כנראה זה מהראש
      בהצלחה אל על

  3. וולפסדורף צבי

    מה עם הכספים שהם עוד חייבים לרוכשי כרטיסים שלא מומשו?

  4. לזרוק את כל הבכירים. סמנכלים ראשי אגפים. את כולם להחליף כי את כולם הביאו הבעלים הקודמים. חבר מביא חבר. דוגמא סמנכלית כא גריסרו הביאה את ראש אגף כא גברת בוזגלו.
    את כולם לזרוק כמה שיותר מהר

  5. הבעלים החדש החליף את רוב ההנהלה בפרק זמן ככ קצר. כאילו החדשים יודעים משהו על תעופה ועל אל על. נראה מאוד רשלני. היו סמנכלים מצויינים.

    1. מיכאל

      מוזר שדווקא הצעיר ממסחר שלא עשה שום דבר משמעותי בתפקיד ושמעניין אותו רק להופיע בטלויזיה נשאר

  6. האם יחזירו סוף סוף את הכספים שהתחיבו באוקטובר להחזיר לחשבוני ? שילמתי בחודש אוקטובר 19 על טיסות בחודש יוני 20. ועד היום חוץ מהבטחה בכתב להחזיר לחשבון לא ראיתי דבר נוסף .

  7. אל על מנצלת את מצוקת הלקוחות שחייבת להם כסף,בני ערובה לחליבת הממשלה למקבימום ריווח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

רוצים לדעת כל מה שחם בעולם התיירות והתעופה?

הצטרפו לשירות הניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים 24/7

  • flying sport 2020

כתבות פופולריות

החדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה