אא

אביגל שורק ייכנס לתפקיד מנכ"ל אל על ב-22 בינואר

אל על פרסמה אתמול (חמישי) כי המנכ"ל הנוכחי, גונן אוסישקין שעל סיום תפקידו פורסם לראשונה בפספורטניוז, יסיים באופן רשמי את תפקידו ביום חמישי הקרוב. לקראת כניסתו לתפקיד, שורק וכבר הספיק לערוך לא מעט שיחות עם אנשי החברה

אל על. צילום: עידו וכטל אל על. צילום: עידו וכטל
בשבוע הבא חילופי מנכ"לים באל על באופן רשמי. המנכ"ל הנכנס אביגל שורק, יחל את כהונתו כמנכ"ל אל על, בדיוק בעוד שבוע, ביום שישי הבא, ה-22.1.2021. אל על פרסמה אתמול (חמישי) כי המנכ"ל הנוכחי, גונן אוסישקין שעל סיום תפקידו פורסם לראשונה בפספורטניוז, יסיים באופן רשמי את תפקידו ביום חמישי הקרוב ה-21 בחודש.

שורק, שעל מינוי פורסם כבר ב-25 בחודש נובמבר האחרון, מגיע לאל על אחרי שנים בארה"ב, שם שימש בתפקידים בכירים במספר חברות דלק בבעלות ישראלית. לקראת כניסתו לתפקיד, שורק למד את החברה, וכבר ערך לא מעט שיחות עם אנשי החברה. כזכור, כמעט כל צמרת אל על הוחלפה במרוצת החודשיים האחרונים, מאז משפחת רוזנברג הפכה להיות בעלת הבית של החברה.

כפי שפורסם השבוע לראשונה בפספורטניוז, מינוי נוסף חדש להנהלת אל על הוא עומרי כהן שמגיע אף הוא לחברת התעופה מארה"ב, ויהיה אחראי בין השאר על תכניות ההתייעלות בחברה שלא בשכר. מינוי נוסף שנעשה בהנהלת אל על לאחרונה, הוא של יצחק (איציק) אליאב לתפקיד סמנכ”ל הכספים החדש של החברה.

כעת, אל על צפויה לזמן אסיפת בעלי מניות מיוחדת לאישור תנאי העסקתו של שורק כמנהל הכללי של חברת התעופה.
מנכל אל עלמנכל אל על
יסיים ב-21 לינואר את תפקידו. גונן אוסישקין. צילום: סיון פרג'    

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאל עלגונן אוסישקיןמנכ"ל אל עלאביגיל שורק

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: