אא

פרסום ראשון: גונן אוסישקין מנכ"ל אל על מסיים את תפקידו

בעל השליטה החדש באל על, אלי רוזנברג, ביקש להיפרד מגונן אוסישקין, מנכ"ל אל על ב-3 השנים האחרונות. אוסישקין, שהחל את עבודתו בשנת 2004 כקצין ראשון בצי 747-400, יעזוב בינואר ויקבל חצי שנה משכורת בגין הודעה מוקדמת

גונן אוסישקין. צילום: סיון פרג' גונן אוסישקין. צילום: סיון פרג'
רעידת אדמה צפויה באל על. גונן אוסישקין, מנכ"ל החברה, מסיים את תפקידו. כך נודע לפספורטניוז. לפספורטניוז נודע כי אוסישקין ייפרד מאל על בינואר 2021, אחרי כ-3 שנים בתפקיד אליו מונה בפברואר 2018. הבעלים החדש של החברה, אלי רוזנברג, ביקש להיפרד מהמנכ"ל המכהן - מהלך צפוי שפורסם בפספורטניוז עם השתלטותו על רוזנברג על אל על. על פי חוזה העסקתו, אוסישקין יקבל מאל על חצי שנה משכורת בגין הודעה מוקדמת.
אל עלאל על
ביקש להיפרד מהמנכ"ל המכהן. אלי רוזנברג, הבעלים החדש של אל על. צילום: בן חורין אלכסנדרוביץ אוסישקין, טייס F-16 בחיל האוויר וקרוב רחוק מאוד של מנחם אוסישקין מראשי הציונות, החל את עבודתו באל על בשנת 2004 כקצין ראשון בצי 747-400. לאחר מכן, כיהן במשך כעשור בשורה של תפקידי ניהול בכירים שונים בחברה: ראש אגף תכנון מסחרי, ראש אגף לו”ז ומערכות הפצה, ראש אגף ניהול הכנסות, ממונה על האסטרטגיה, תכנון וארגון (תוא”ר) וסמנכ”ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על - תפקיד אליו מונה ב-2017 וממנו, בדומה לקודמו בתפקיד, דוד מימון, קפץ לכס המנכ"לות.
גונן אוסישקיןגונן אוסישקין
החל את דרכו באל על כקצין ראשון בצי 747-400. גונן אוסישקין, מנכ"ל אל על  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםגונן אוסישקיןמנכ"ל אל על

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: