אא

מסכמים קדנציה של שר התיירות: "הוביל יחד אתנו את היציאה מהמשבר"

בבורסת ההימורים אומנם עדיין לא יודעים להעריך מי יהיה שר התיירות הבא של ישראל, אך הבחירות שתתקיימנה מחר (ג') לכנסת ה-25 הן הזדמנות לסיכום קדנציה של השר הנוכחי, יואל רזבוזוב. מה אומרים עליו בכירי הענף? צפו בסרטון

שר התיירות, יואל רזבוזוב. צילום: תמר מצפי שר התיירות, יואל רזבוזוב. צילום: תמר מצפי

יום לפני הבחירות לכנסת ה-25, כשעוד לא ברור מי יכהן כשר התיירות הבא של מדינת ישראל, ראשי ענף התיירות, המלונאות והנסיעות מסכמים את הקדנציה של שר התיירות היוצא, יואל רזבוזוב.

אבי ניסנקורן, נשיא התאחדות המלונות: "יואל רזבוזוב, שנכנס בשיא משבר הקורונה, הוביל יחד אתנו יציאה מהמשבר. הדבר הכי חשוב, זה מענקים לבתי המלון שלצערי רק עכשיו משולמים, אבל זה עניין של בירוקרטיה. אנחנו רואים השנה שתיירות הפנים בשיאה והתאוששות הדרגתית בתיירות הנכנסת. החזון של רזבוזוב זה 10 מיליון תיירים בשנת 2030, צריך לכך עוד חדרי מלון ויואל עובד בזה, להביא פחות רגולציה ועוד חדרים לבתי המלון. יואל הביא 2,000 עובדים ירדנים, פלשתינאים ומהפיליפינים. עם חזון ועשייה של מובילים בענף, בסופו של דבר נראה שנים טובות לענף".

ועידת ישראל למלונאות ולתיירותועידת ישראל למלונאות ולתיירות
"חזון ועשייה". אבי ניסנקורן, נשיא התאחדות המלונות. צילום: כנסת ישראל

טלי לאופר, מנכ"לית התאחדות סוכני הנסיעות: "יואל בתקופה שלו הראה מאמצים, עשייה, אכפתיות בתקופת משבר הקורונה שאפיינה את תקופת הכהונה. כולנו מעריכים את זה שגם התייחסת לסוגיה של סוכני הנסיעות, טיפלת באומץ בנושא הזה, הצהרת מהתחלה שמקומנו אצלכם תחת המשרד, פעלת בנחרצות בנושא הזה. הלוואי שהאתגרים הבאים שלך יהיו אתנו במשרד התיירות". "הראה מאמצעים ואכפתיות". טלי לאופר, מנכ"לית התאחדות סוכני הנסיעות. צילום: ספיר פרץ

גנית פלג, יו"ר אגודת מורי הדרך: "תודה לשר שבמשך השנה האחרונה שהוא מכהן תמיד הייתה לנו דלת פתוחה אצלו, תמיד היה מוכן להקשיב לבקשות שלנו. לא תמיד קבלנו את מה שרצינו, אבל הייתה לפחות נכונות להקשיב . מאחלת המון בהצלחה והמשך פעילות פורה למען כולנו". אלדד יוגב, יו"ר איגוד הנופש הכפרי: "הדבר הכי משמעותי שהשר רזבוזוב עשה בקדנציה שלו זה ללמוד מהר, להבין איפה הוא נמצא ומי נגד מי. בעלי הצימרים מרגישים יש מי שחיי את השטח ומקדם את כל סוגי התיירות כולל התיירות הכפרית כחלק משמעותי במוצר התיירותי".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםהתאחדות המלונותאבי ניסנקורןשר התיירות יואל רזבוזוב

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: