אא

קבוצת עזריאלי: עבודות הרחבת מלון הר ציון יסתיימו ב-2025

במלון הר ציון בירושלים, שיורחב ל-350 חדרים, יושקעו 575-605 מיליון שקל, כ-75 מיליון שקל יותר מהתכנון המקורי. בימים אלו מתבצעות במקום עבודות חפירה ודיפון

צילום 123rf צילום 123rf

קבוצת עזריאלי מעריכה כי עבודות ההרחבה המתוכננות במלון הר ציון הירושלמי יסתיימו בשנת 2025.

כזכור, קבוצת עזריאלי רכשה את המלון מאיש העסקים שלמה אליהו, בעלי חברת הביטוח מגדל תמורת כ-275 מיליון (לא כולל מע"מ) בתחילת חודש דצמבר 2019.

כיום יש במלון 112 חדרים ו-20 סוויטות ובעזריאלי מתכוונים להרחיב את המלון לעד 350 חדרים. בתחילה החברה הודיעה כי תקצה סכום העומד על 500-600 מיליון שקל לצורך הרחבת המלון, אך בדו"ח לרבעון השני של 2022 שינתה את התחזית לסך של 575-605 מיליון שקל, משמע תוספת לפחות של כ-75 מיליון על הערכה הראשונית.

עלות הרכישה יחד עם השיפוץ וכל שאר התוספות יביאו את ההשקעה של עזריאלי לסך של כ-900 מיליון שקלים. עד הקורונה, מלון הר ציון היה מבוסס על תיירות נכנסת ולכן רשם פגיעה קשה בעקבות מגפת הקורונה עד הקורונה, 82% מאורחי המלון היו תיירים ומגפת הקורונה גרמה לו לסגור את שעריו.

בכוונת עזריאלי להפוך את המלון למלון יוקרה. בימים אלו מתבצעות במקום עבודות חפירה ודיפון. כמו כן, בחברה עובדים על תכנון והגשה להיתר. במלון המורחב יהיו חנויות, מסעדות, ספא, מועדון בריאות, אולמות כנסים ואירועים ובריכת שחייה. במקום שוכן מוזיאון הרכבל שמנציח את הרכבל שקישר בין מבנה מלון הר ציון ממערב לבין הר ציון ששוכן במזרח.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםמלון הר ציון בירושלים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: