חברת התעופה קתאי פסיפיק הודיעה היום, כי בוצעה פריצה לבסיס המידע של החברה ונחשפו פרטים של 9.4 מיליון לקוחות החברה.
רופרט הוג, מנכ”ל החברה, הודיע: “פעלנו מיידית כדי לטפל בנושא, והחלה חקירה מקיפה בסיוע חברת סייבר מובילה. אנחנו בהליך של התקשרות לנוסעים הנפגעים ומספקים להם מידע מה עליהם לעשות כדי לא להיפגע. אין לנו כל הוכחה שהפרטים שנחשפו שימשו את הפורצים”, והוא סיכם: “הבטיחות והביטחון של נוסעינו הם בראש מעייננו”.
הפרטים בבסיס המידע של החברה כוללים: שמות הנוסעים, לאומיותם, תאריך לידה, מספרי טלפון, כתובת ומייל, מספרי דרכונים, מספרי כרטיסי אשראי והיסטוריית הנסיעות שלהם.
החברה ציינה כי הודעה נמסרה למשטרת הונג קונג ולכל הרשויות, וביקשה מכל מי שחושב, שהוא עלול להיפגע, ליצור קשר עם החברה.
החברה התנצלה בפני לקוחותיה מפני אי הנעימות שעשויה לגרום להם בעקבות המקרה.
נציגי החברה הוסיפו, שהמערכת שנפרצה נפרדת ממערכת התפעול של החברה, ולא נגרם כל נזק לבטיחות התעופה.
תגיות: קתאי פסיפיק
