קתאי פסיפיק: פרטיהם של 9.4 מיליון נוסעים נחשפו

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin
פריצה לבסיס המידע של החברה חשפה כמות עצומה של נתונים על נוסעי החברה. קתאי החלה לחקור את הפריצה ומרגיעה את הנוסעים. כזכור, לפני חודש הודיעה בריטיש איירווייס על פריצה דומה. קתאי: "פעלנו מיידית לטפל בנושא והחלה חקירה מקפת"

חברת התעופה קתאי פסיפיק הודיעה היום, כי בוצעה פריצה לבסיס המידע של החברה ונחשפו פרטים של 9.4 מיליון לקוחות החברה.

רופרט הוג, מנכ”ל החברה, הודיע: “פעלנו מיידית כדי לטפל בנושא, והחלה חקירה מקיפה בסיוע חברת סייבר מובילה. אנחנו בהליך של התקשרות לנוסעים הנפגעים ומספקים להם מידע מה עליהם לעשות כדי לא להיפגע. אין לנו כל הוכחה שהפרטים שנחשפו שימשו את הפורצים”, והוא סיכם: “הבטיחות והביטחון של נוסעינו הם בראש מעייננו”.

הפרטים בבסיס המידע של החברה כוללים: שמות הנוסעים, לאומיותם, תאריך לידה, מספרי טלפון, כתובת ומייל, מספרי דרכונים, מספרי כרטיסי אשראי והיסטוריית הנסיעות שלהם.

החברה ציינה כי הודעה נמסרה למשטרת הונג קונג ולכל הרשויות, וביקשה מכל מי שחושב, שהוא עלול להיפגע, ליצור קשר עם החברה.

החברה התנצלה בפני לקוחותיה מפני אי הנעימות שעשויה לגרום להם בעקבות המקרה. 

נציגי החברה הוסיפו, שהמערכת שנפרצה נפרדת ממערכת התפעול של החברה, ולא נגרם כל נזק לבטיחות התעופה.

כזכור, בחודש שעבר גם בריטיש איירווייס קיימה חקירה מקיפה, אחרי שגילתה שפרטים אישיים ופרטי חשבונות הבנק של 380,000 לקוחות נגנבו בפריצה לאתר החברה.

תגיות: קתאי פסיפיק

צילום: Shutterstock

 

 

עקבו אחרי פספורטניוז בפייסבוק, בטוויטר, בלינקדאין, באפליקציה וב-google.news

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin

השאירו תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

רוצים לדעת כל מה שחם בעולם התיירות והתעופה?

הצטרפו לשירות הניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים 24/7

  • flying sport 2020

כתבות פופולריות

החדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה