“ברגע שנתחיל לטוס ביולי, נמכור בכל מחיר, כדי למלא כמה שיותר מהמושבים במטוסים”

אופרן גם ב...
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin
מנכ"ל קבוצת התעופה, מייקל או'לירי חשף היום, כי החברה יוצאת בבליץ מכירות ו"חותכת את מחירי הטיסות ביותר ממחצית במתקפה על היריבות"
נמכור בכל מחיר. מנכ
מייקל או'לירי. צילום: Shutterstock

בריאיון מרכזי, שנתן היום מייקל או’לירי ל-The Mail, הוא הכריז כי ריינאייר משיקה “בליץ מכירות זולות” כדי לפתות נוסעים לטיסות בקווים, שהתפנו על ידי חברות תעופה אחרות.
או’לירי הדגיש: “ריינאייר חותכת את מחירי הטיסות ביותר ממחצית במתקפה על היריבות”, והוסיף: “נמלא מטוסים גם אם נפסיד כסף”.
או’לירי אמר כי הוא מקווה שהמעבר ל’מחירי היצף’ יעזור לריינאייר להגביל את הפסדיו ל”מאות מיליוני אירו במשך 12 החודשים הקרובים”. לדבריו, מלחמת המחירים תפעיל לחץ עצום על היריבים, בהם: וירג’ין אטלנטיק, IAG – הבעלים של בריטיש איירווייס ואיזי-ג’ט, “שכולם עמדו בתור לקבל תמיכה מהמדינה ולקצץ במשרות במשבר הקורונה”.
“נחתוך מחירים כדי לגרום לאנשים לעבור אלינו”, אמר או’לירי, הידוע בסגנון הניהול האגרסיבי וב’פה הגדול’ שלו. “ברגע שנתחיל לטוס ביולי, נמכור בכל מחיר, כדי שנוכל למלא כמה שיותר מהמושבים במטוסים”.
ריינאייר הודיעה זה מכבר כי היא תחדש 40% מהטיסות שלה – כ-1,000 טיסות מדי יום – החל מה-1 ביולי. עפ”י הערכה, המטוסים צריכים להיות מלאים ב-60% כדי לא להפסיד. ביולי 2019 הטיסה ריינאייר כ-14 מיליון נוסעים והמחיר הממוצע היה 60-70 אירו לכיוון.
או’לירי אמר: “נהיה בני מזל אם יהיו לנו 5 מיליון נוסעים ביולי הקרוב והמחיר הממוצע לטיסה יהיה 25 עד 30 אירו”.
מנכ”ל ריינאייר מקווה, שתוכנית ההתאוששות הנועזת שלו תשכנע את המשפחות הבריטיות, שסבלו קשות ממשבר הקורונה, לנהור למוקדי הנופש האירופיים בקיץ הקרוב.
כמו כן, כדי לצמצם הפסדים צפויים, הוא גם מתכוון להתמקח עם שדות תעופה ועם בואינג, בכדי להבטיח חיסכון משמעותי במיסי הנמל ובהזמנות למטוסים חדשים.
“חברות תעופה רבות אומרות, כי הן יפעילו פחות טיסות וישמרו על התעריפים הגבוהים בתפוסה של 40 או 50 אחוז בלבד. אנחנו מעדיפים לפעול יותר ולמכור בזול, ואם נצטרך להפסיד כסף במשך 12 החודשים הקרובים, ננסה להפסיד את הסכום הקטן ביותר באמצעות ניסיון למכור כמה שיותר מושבים זולים”, סיכם או’לירי.

עקבו אחרי פספורטניוז בפייסבוק, בטוויטר וגם, באפליקציה

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב telegram
שיתוף ב linkedin

השאירו תגובה לפוסט

לתגובה

האימייל לא יוצג באתר.

רוצים לדעת כל מה שחם בעולם התיירות והתעופה?

הצטרפו לשירות הניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים 24/7

החדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה

אני מעוניין לקבל חדשות, עדכונים והודעות פרסומיות מפספורטניוז.