אא

תקנון פעילות ארקיע 2024

תקנון, תנאי שימוש והשתתפות בפעילות "טיסה זוגית עם ארקיע לרגל השקת יעדים חדשים"

הוראות כלליות

  1. מ.ת.ת. - החברה הישראלית למידע, תיירות ותעופה בע״מ ח.פ. 512221482 (להלן: "פספורטניוז"), המפעילה את אתר האינטרנט שכתובתו www.passportnews.co.il (להלן: "האתר"), חברת ארקיע קווי תעופה ישראליים בע״מ ח.פ. 511123051 (להלן: "ארקיע") תקיימנה פעילות לגולשים ומשתמשים בעלי חשבון פעיל ביישום האינטרנטי "אינסטגרם" (להלן: "אינסטגרם") כמפורט בתקנון זה (להלן: "הפעילות").

 

  1. הוראות תקנון זה תחולנה על כל שימוש והשתתפות של המשתתפים בפעילות ותהוונה את הבסיס המשפטי לכל דיון בין המשתתפים לבין החברות.

 

  1. התקנון מנוסח בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אולם הוא מיועד לשני המינים כאחד.

 

  1. יש לקרוא בעיון את התקנון במלואו.

 

  1. התקנון ממצה ומסדיר את היחסים בין המשתתפים לבין החברות, והשתתפות בפעילות מהווה ומבטאת הסכמה מלאה של המשתתפים לכל תנאי התקנון. לכן, אם אינך מסכים לתנאי התקנון, כולם או חלקם, אינך רשאי להשתתף בפעילות.

 

  1. החברות שומרת לעצמן את הזכות לשנות ו/או לעדכן את התקנון בכל עת, לפי שיקול דעתן הבלעדי והמוחלט, ללא צורך במתן הודעה מוקדמת, וכל שינוי יחייב מרגע פרסומו.

 

  1. בכל מקרה של סתירה ו/או אי-התאמה בין התקנון לבין כל פרסום אחר, בכתב או בעל-פה, מכל מין וסוג שהוא, תגברנה הוראות תקנון זה והן אשר תקבענה.

 

  1. מונחים, מושגים וביטויים בתקנון זה שלא הוגדרו, יפורשו על הנהוג והמקובל בענף המחשבים, האינטרנט והסלולר.

 

ההשתתפות בפעילות ותקופת הפעילות

  1. במסגרת הפעילות, יתבקשו גולשים ומשתמשים בעלי חשבון פעיל באינסטגרם לעקוב אחר עמוד האינסטגרם של כל אחת מן החברות, לסמן סימן "אהבתי" (לייק) לפוסט שיפורסם על ידי החברות, להגיב בפוסט מדוע מגיע להם לזכות בפעילות ולתייג חבר בעל חשבון פעיל באינסטגרם. כל משתמש ו/או גולש אשר יבצע את כלל הפעולות המתוארות לעיל, ייקרא "משתתף" וביחד "משתתפים".

 

  1. בפעילות רשאים להשתתף אך ורק משתתפים בעלי חשבון אינסטגרם פעיל, אשר יעקבו אחר עמוד האינסטגרם של כל אחת מן החברות וישתתפו בפעילות בהתאם לנוהלי תקנון זה. לחברות שמור שיקול הדעת המוחלט והבלעדי לפסול משתתף מלהשתתף בפעילות, בכל שלב שהוא משלבי הפעילות המתוארים בתקנון זה, לרבות בנסיבות בהן יש לחברות חשד כי אותו משתתף אינו עומד בתנאים של תקנון זה ו/או בתנאי כל דין. המשתתפים מוותרים בזאת על כל טענה ו/או תביעה כנגד החברות בקשר עם פסילה כאמור.

 

  1. ההשתתפות בפעילות אסורה על עובדי החברות ו/או למי מטעמן ובני משפחותיהם והם לא יהיו זכאים לפרס/ים גם במקרה שהשתתפו וזכו בניגוד לאמור לעיל. לעניין סעיף זה, "בן משפחה" – בן זוג, הורה, ילד, אח, אחות.

 

  1. הפעילות מתוכננת להתחיל ביום 15.1.2024 או בסמוך לכך, ולהסתיים ביום 22.1.2024 בשעה 23:59 או בסמוך לכך (להלן: "תקופת הפעילות"). מובהר כי החברות רשאיות לשנות את תקופת הפעילות, לקצרה או להאריכה, על פי שיקול דעתן הבלעדי וללא הודעה מראש.

 

הפעילות; הזכייה; הפרסים

  1. לאחר תום תקופת הפעילות, ביום 23.1.2024 בשעה 15:00 או בסמוך לכך, החברות ו/או מי מטעמן, על פי שיקול דעתן הבלעדי, יבחרו את המשתתף הזוכה (להלן: "הזוכה"). קביעת החברות ו/או מי מטעמן הינה סופית, בלתי ניתנת לערעור, ולמשתתפים לא תהיה כל טענה בדבר זהות הזוכה, אופן בחירתו, אופי התגובות וכו'.

 

  1. הזוכה יפורסם ב״סטורי״ ו/או בפוסט שיפורסמו על ידי פספורטניוז ביום 23.1.2024 בשעה 18:00 או בסמוך לכך. הזוכה מאשר בזאת כי פרטיו, לרבות תמונתו, יפורסמו במסגרת ההכרזה על הזוכה בעמודי האינסטגרם של החברות.

 

  1. הזוכה יהיה זכאי לזוג כרטיסי טיסה הלוך ושוב של ארקיע ליעד הזוכה (להלן: "היעד"), בתנאים לכרטיסים מסוג בסיסי עם טרולי לכל נוסע (להלן: "טיסת הפרס"). מימוש טיסת הפרס ייעשה בהתאם למפורט בתקנון זה, לפי זמינות מקומות פנויים ובהתאם לקיום הטיסה. על המשתמש להשלים את הליך הזמנת כרטיסי הטיסה עד ליום 20.3.2024 ולתקופת נסיעה עד ליום 31.3.2024.

 

  1. החברות לא יישאו בעלויות נוספות, ככל שיידרשו, לרבות סידורי קרקע מכל סוג שהוא, עלויות נוספות עבור הושבה במידה ויהיו, תשלום עבור שירותים נוספים כגון כבודה נוספת וכדומה.

 

  1. לחברות שמורה הזכות, בכל עת, לפי שיקול דעתן הבלעדי, להחליף ו/או לשנות את הפרס ולהציע במקומו פרס חלופי אשר יהיה שווה ערך לכל הפחות לפרס האמור לעיל. מובהר כי החברות רשאיות גם לשנות את יעד הטיסה ליעד אחר מטיסות ״ארקיע״, במידה וזו אינה מתקיימת כמתוכנן. למי מהמשתתפים ו/או לזוכה לא תהיה כל טענה בעניין זה כנגד החברות ו/או כנגד מי מטעמן.

 

  1. למען הזהירות מובהר, כי אופן מימוש הפרס המתואר לעיל הוא תנאי יסודי ובסיסי למבצע ההגרלות; וכי בעצם השתתפותו מאשר המשתתף כי הוא מודע לאמור לעיל. משתתף שאינו מעוניין במימוש לפי תנאי זה ו/או שאין באפשרותו לעמוד בתנאי זה, מתבקש לא להשתתף בפעילות.

 

  1. על טיסת הפרס יחולו תנאי התובלה הכלליים המפורסמים באתר ארקיע אשר יהיו בתוקף במועד הרלוונטי לטיסה. בעצם ההשתתפות בפעילות ומימוש הפרס מקבל על עצמו המשתתף/הזוכה תנאים אלו.

 

 

אופן מתן הודעה לזוכה ואופן חלוקת הפרס בפעילות

  1. במהלך 5 ימי העסקים שלאחר פרסום הזוכה בפעילות בהתאם לסעיף 14 לתקנון זה, החברות יצרו עם הזוכה קשר בדרך של הודעה אישית דרך חשבון האינסטגרם

 

  1. החברות תעשנה מאמצים סבירים לאתר את הזוכה בפעילות באמצעות חשבון האינסטגרם של הזוכה כאמור, אולם לא תהיינה מחויבות להעניק את הפרס במקרה בו לא יצליחו ליצור עמו קשר, לאחר השקעת מאמץ סביר. זוכה שלא אותר, מכל סיבה שהיא בפרק זמן של 5 ימי עסקים לא יהא זכאי לקבל את הפרס ולא תהא לו כל טענה כנגד החברות.

 

  1. מובהר בזאת, כי אם הזוכה לא אותר לצורך קבלת הפרס כאמור, מכל סיבה שהיא, החברות תהיינה רשאיות להעביר את הזכייה (ואת הפרס) למשתתף נבחר אחר, לפי שיקול דעתן הבלעדי או לבטל את הזכייה או כלל לא לחלק את הפרס.

 

  1. הפרס הינו אישי ומיועד לזוכה בלבד ומלווה עמו לבחירתו, ואינו ניתן להחלפה ו/או להמרה בכסף ו/או בשווה כסף ו/או בכל פרס ו/או בכל מוצר אחר שלא על דעתן של החברות.

 

  1. הפרס יימסר לזוכה במשרדי ״פספורטניוז״ או במקום אחר, כפי שיודיעו לו החברות לאחר תיאום מראש.

 

  1. הענקת הפרס תתועד על ידי החברות והזוכה מסכים כי התיעוד יועלה לרשתות החברתיות על ידי החברות.

 

  1. כל משתתף מצהיר, מסכים ומאשר בזאת כי השתתפותו או זכייתו, לרבות שיחות הווידאו בינו לבין נציגי החברות כאמור לעיל, וכן תמונתו של הזוכה, עשויה להיות מסוקרת ו/או מפורסמת ו/או מצולמת באמצעי התקשורת השונים, לרבות בטלוויזיה בעיתונות, באתרי אינטרנט (לרבות דפי הפייסבוק והאינסטגרם של החברות).

 

  1. הפרס הינו אישי ומיועד לזוכה בלבד, ואינו ניתן להחלפה ו/או להמרה בכסף ו/או בשווה כסף ו/או בכל פרס ו/או בכל מוצר אחר שלא על דעתן של החברות.

 

  1. החברות שומרות לעצמן את הזכות, לפי שיקול דעתן הבלעדי, שלא למסור פרס למשתתף שהוכתר כזוכה אם נמצא כי ביצע – או שהחברות חושדות שביצע – מעשה של מרמה, עבירה, חוסר תום לב או הפרה של התקנון ו/או כל דין, ו/או שיעלה חשש כי עקף את כללי הפעילות באופן אחר כלשהו, ו/או שפעל באמצעים שאינם כשרים וראויים, גם אם היה זוכה אף ללא המעשה הנ"ל. לעניין זה, "חוסר תום לב" ייחשב ככל מעשה או מחדל שאיננו עומד בקנה אחד עם אופן פעילות סביר ומקובל ו/או עם מהות הפעילות ו/או מהווה עקיפה כלשהי של כללי הפעילות.

 

  1. לא תהיה למשתתף ו/או זוכה שנפסל על ידי החברות ו/או שאינו עומד בהוראות תקנון זה, כל טענה או זכות לתביעה כנגד החברות ו/או כנגד מי מטעמן בשל פסילתו או בשל אי-השתתפותו בפעילות.

 

  1. זכייתו של הזוכה בפעילות עשויה להיות מסוקרת באמצעי תקשורת שונים, לרבות לצורך קידום מכירות של החברות; ובהשתתפותו מביע המשתתף את הסכמתו לפרסום שמו ולסיקור זכייתו באמצעי תקשורת שונים, לרבות באינטרנט, ברדיו, בטלוויזיה ובעיתונות.

 

הסכמה לשימוש במידע ושחרור מאחריות

  1. כל משתתף, בעצם השתתפותו, מסכים ומאשר בזאת לחברות לעשות ללא תמורה, כל שימוש בתגובות ו/או בתמונות ו/או בסרטונים שהועלו על-ידיו ליישום (אפליקציה) ו/או לאתר האינטרנט של אינסטגרם וכן בפוסטים הכוללים את התגובות ו/או התמונות ו/או הסרטונים האמורים, לרבות שמות משתמשים, תגובות, וחיוויים שונים הנוגעים לפוסט, בין אם ביחד ובין אם בנפרד (להלן: "המידע").

 

  1. בנוסף, המשתתף מאפשר לחברות לעשות במידע כל שימוש, לרבות שימוש מסחרי, פרסומי ושיווקי, ולרבות ביצוע פעולות שמהותן לעבד, לערוך, לרטש ולשלב את המידע בכל צורה שהיא – והכל, בין אם בשוק המקומי ובין אם בשווקים זרים.

 

  1. המשתתף מאשר כי הוא מודע לכך שקיימת האפשרות שאחרים, בהסכמתו או שלא בהסכמתו, יעשו שימוש כאמור במידע.

 

  1. המשתתף משחרר את החברות וכל מי מטעמן (לרבות מנהלים, עובדים, סוכנים וכל משרד פרסום שיפעל מטעם החברות), מכל טענה מכל מין וסוג, בקשר עם שימוש כלשהו שייעשה (אם ייעשה) במידע.

 

ויתור ופטור מאחריות; זכויות יוצרים

  1. ההשתתפות בפעילות תהא על אחריותם הבלעדית של המשתתפים. החברות ו/או מי מטעמן לא יישאו באחריות לכל הוצאה, הפסד ו/או נזק, לרבות אך מבלי לגרוע מהאמור לעיל, נזק גוף אשר נגרם למי מהמשתתפים עקב ו/או בקשר עם השתתפות ו/או אי-השתתפות בפעילות או בכל חלק ממנה לרבות לעניין מימוש הפרס.

 

  1. למען הסר ספק מובהר בזה, כי הזכייה בפרס כוללת אך ורק את הקבוע בתקנון זה. כל הוצאה נוספת בקשר עם השתתפותו של משתתף ו/או הזוכה או כל הוצאה נוספת בקשר עם מימוש הפרס (לרבות הוצאות מיוחדות בגין מגבלות של הזוכה וכיוצא באלה), יחולו על הזוכה בלבד.

 

  1. המשתתפים פוטרים בזאת את החברות ו/או מי מטעמן באופן מוחלט, סופי ובלתי חוזר מאחריות כלשהי לכל נזק, הפסד, אובדן או הוצאה, מכל מין וסוג שהוא, אשר נגרמו ו/או ייגרמו, לרבות בגין השתתפות בפעילות ו/או כתוצאה מזכייה בפרס ו/או ממימושו.

 

  1. החברות לא יישאו באחריות לכל פגיעה ו/או הפרה של זכויות יוצרים, זכויות קניין רוחני כלשהן, סימני מסחר, סודות מסחריים וכן כל פגיעה בפרטיות המשתתפים בקשר עם הפעילות, והאחריות כולה חלה על המשתתפים באופן בלעדי.

 

  1. החברות לא יישאו בכל אחריות לכל תקלה, לרבות תקלה הקשורה באינסטגרם ו/או בפעילות, והן אינן מתחייבות כי השירותים, כולם או חלקם, הניתנים באינסטגרם ו/או במסגרת הפעילות, יינתנו כסדרם בלא הפסקות וללא טעויות או שיהיו חסינים מפני גישה לא מורשית למחשבי החברה או מפני קלקולים, נזקים או תקלות בתוכנה, בחומרה ובקווי תקשורת, אצל החברות או אצל מי מספקיהן ו/או מי מטעמן ו/או אחרים. הפעלת הפעילות תלויה, בין היתר, בצדדים שלישיים (לרבות חברת Instagram Inc.) והחברות אינן אחראיות לכל מעשה או מחדל שלהן או של צדדים שלישיים אחרים ולא תהיינה אחראיות לכל נזק ו/או אובדן ו/או הפסד ו/או הוצאה שייגרמו למשתתף ו/או לצד שלישי כלשהו כתוצאה מהאמור.

 

  1. החברות שומרות לעצמן את הזכות לבטל או לשנות חלקים מהפעילות, שלביה, תוכנה, מתכונתה, נהליה ותקופתה, על פי שיקול דעתן בכל מקרה, לרבות במקרה בו יתברר כי חלה תקלה, שיבוש, מניעה או הפרעה אשר יש בה כדי למנוע ממשתתפים את היכולת מלהשתתף בפעילות או שיש בה כדי למנוע מהחברות לערוך את אותו שלב או חלק בפעילות. על ביטול או שינוי כאמור תינתן הודעה בדרך אשר ימצאו החברות לנכון.

 

  1. מבלי לגרוע מכלליות האמור, מצהיר כל משתתף כי השתתפותו בפעילות היא לצורכי שעשוע, כי הוא מודע לכך שעלולות ליפול טעויות בפעילות, וכי בכל מקרה, השתתפותו בפעילות לא תקים לו כל עילה ו/או טענה ו/או תביעה הקשורה במישרין ו/או בעקיפין עם הפעילות, עם ניהולה או עם תוצאותיה ו/או כל הכרוך בה.

 

סמכות שיפוט והדין החל

  1. על תקנון זה, פרשנותו ועל כל הכרוך בו יחולו דיני מדינת ישראל וכל סכסוך או סוגיה משפטית בקשר עם התקנון יובאו להכרעה בפני הערכאה השיפוטית המוסמכת בתל-אביב-יפו בלבד.

 

 

 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: