אא

אבי פרידמן, מנכ"ל יונייטד איירליינס בישראל פורש אחרי 21 שנים בתפקיד

איש התיירות והתעופה הוותיק עוזב את נציגות חברת התעופה יונייטד איירליינס בישראל אחרי 21 שנים בתפקיד. מי תחליף אותו בתפקיד?

אבי פרידמן (מימין) צילום: כפיר סיון אבי פרידמן (מימין) צילום: כפיר סיון
עד היום, אמרתם יונייטד איירליינס - אמרתם אבי פרידמן. איש התיירות הוותיק שכל כך מזוהה עם יונייטד איירליינס בישראל פורש ב-1 באוקטובר לגמלאות אחרי 21 שנים בתפקיד מנכ"ל יונייטד איירליינס בישראל. פרידמן עוסק בימים האחרונים בלטלפן לבכירים בענף הנסיעות, לעדכן אותם כי הוא עוזב את החברה.
אבי פרידמןאבי פרידמן
הוביל את החברה לשיאים חדשים בנתב"ג. אבי פרידמן, מנכ"ל יונייטד איירליינס בישראל. צילום: יחצ פרידמן הוביל את החברה האמריקאית לשיאים בפעילותה בנמל התעופה בן גוריון, והחברה ייחסה חשיבות רבה לקווים מישראל לארה"ב. פרידמן נחשב לאחד המנוסים והבולטים בענף לאורך עשרות שנים. מרסל פוקס, מנהל המכירות העולמי של יונייטד אמר, "זה יהיה כמעט בלתי אפשרי עבורי שלא להפריז בתרומתו של אבי לחברת התעופה שלנו ולנוכחותנו בשוק הישראלי. במשך למעלה מ-20 שנה, הוא בנה את החברה בישראל מהיסוד. הוא פעל ללא לאות להשקת טיסה יומית בקו ניוארק-תל אביב לפני למעלה משני עשורים והיום, הוא וצוותו מפעילים את הקו הדו-יומי לניו יורק / ניוארק, לצד טיסות לסן פרנסיסקו ולוושינגטון די.סי. במהלך המגפה לא רק שהמשכנו לטוס לתל אביב, אלא גם השקנו קו חדש מתל אביב לשיקגו – מפגן אמיתי של הבעת אמון. הוא מילא תפקיד מפתח בהפיכתנו לאחת מחברות התעופה המצליחות ביותר הפועלות בשוק הישראלי. עוד לדברי פוקס, "אבי הוא לא רק ראש וראשון בעיסקי התעופה, הוא תמך בלקוחותינו, במדינה בה מערכות יחסים בנויות על אמון. הוא היה עבורנו שגריר ממדרגה ראשונה והלקוחות שלנו ידעו שהם יכולים לסמוך עליו, ולכן גם אנחנו. אבי הוא לא רק איש עסקים מצליח, אלא גם חבר מוערך בקהילה העסקית אין ספק שללא אבי יונייטד בישראל לא היתה מצליחה כפי שהיא היום. נתגעגע לאבי מאוד. אין ספק שיונייטד היא חברה טובה יותר בזכותו וכולנו ברי מזל שהכרנו אותו". אנדרו נוסלה, סגן נשיא בכיר ומנהל מסחרי ראשי ביונייטד הוסיף, "בשם כל עמיתינו לעבודה ביונייטד, אנו חייבים לאבי תודה. הוא משאיר אחריו מורשת, תחנה מקומית שחברות תעופה אחרות מסתכלות עליו בקנאה וקשרים מתמשכים עם לקוחות, עמיתים לעבודה ומנהיגי קהילה. מזל טוב אבי ותודה". יעל ברזילי, ששימשה כמנהלת המסחרית של חברת התעופה האמריקנית היא זו שנבחרה להחליף את פרידמן כמנכ"לית יונייטד בישראל.    

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: