אא

אייר פראנס: קונים את עוגת המלך ואולי זוכים בכרטיס טיסה זוגי חינם לפריז

לקראת ובהשראת חג המלכים, החל מחר (ה') שלכבודו אופים את "עוגת המלך" עם הפתעה בתוכה, אייר פראנס יוצאת בשיתוף פעולה עם הקונדיטוריה הצרפתית מייסון קייזר. איך זה עובד? קונים עוגה באחד מסניפי הקונדיטוריה בת"א ואולי זוכים בכרטיס טיסה זוגי חינם לעיר האורות. כל הפרטים

אייר פראנס. צילום: יח"צ אייר פראנס. צילום: יח"צ
לקראת חג המלכים, שיתקיים מחר (ה'), 6 בינואר 2022, ענקית התעופה אייר פראנס (Air France) יוצאת בשיתוף פעולה עם הקונדיטוריה הצרפתית, Maison Kayser (מייסון קייזר) למשך חודש ימים בלבד. חג המלכים, או חג ההתגלות, הוא חג נוצרי החוגג את בואם של שלושת מלכי קדם לבית לחם לאחר הולדת ישו. את החג חוגגים 12 יום לאחר חג המולד, כאמור ב-6 בינואר. לכבוד החג בתרבויות שונות, מכינים את עוגת המלך - עוגת שמרים הקרויה גאלט דה רואה La Galette des Rois היא עוגה חלולה מעט שבמרכזה מונחת הפתעה כאשר הזוכה בהפתעה, מוכתר למלך ליום אחד. בהשארת החג, אייר פראנס מציעה, במסגרת שיתוף הפעולה האמור עם קונדיטוריית מייסון קייזר, הזדמנות להיות מלך ליום אחד ואולי לזכות בכרטיס טיסה זוגי לעיר האורות, פריז. איך זה עובד? במהלך חודש ימים בלבד, בין התאריכים 1-31 בינואר 2022, עוגת המלך נמכרת בסניפי מייסון קייזר בתל אביב, כאשר באחת העוגות יסתתר כרטיס טיסה זוגי לפריז עם אייר פראנס. הזוכה המאושר יוכל לממש את כרטיס הטיסה הזוגי במהלך שנת 2022.
אייר פראנסאייר פראנס
אייר פראנס. צילום: יח"צ עוגה חלולה מבפנים. אייר פראנס. צילום: יח"צ חוגגים ואולי זוכים. אייר פראנס. צילום: יח"צ
אייר פראנסאייר פראנס
משמאל: אלון נטע, מנכ"ל אייר פראנס ישראל. צילום: יח"צ אייר פראנס, מקבוצת אייר פראנס KLM, מפעילה מתל אביב לפריז טיסה שבועית אחת (ראשון-שבת) ומפריז ל-314 יעדים שונים ב -116 מדינות. קבוצת אייר פראנס KLM מפעילה עד 2,300 טיסות יומיות, בעיקר משדות התעופה המרכזיים בפריז - שארל דה גול ומאמסטרדם - סכיפהול. קבוצת אייר פראנס KLM חברה בברית התעופה SkyTeam המונה 19 חברות תעופה ומציעה ללקוחות רשת גלובלית של מעל 14,500 טיסות יומיות ליותר מ-1,150 יעדים ביותר ב-175 מדינות.
איך זה מרגיש לטוס במטוס ה-a350 של ענקית התעופה אייר פראנס?איך זה מרגיש לטוס במטוס ה-a350 של ענקית התעופה אייר פראנס?
מטוס איירבס A350 של אייר פראנס בנתב"ג. צילום: ספיר פרץ זילברמן

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאייר פראנס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: