אא

פרסום ראשון: אל על בוחנת להפעיל בקרוב קו טיסות ישיר ליפן

ישיר לטוקיו: במארס 2020 אל על הייתה אמורה להתחיל להפעיל קו טיסות ישירות ליפן אך מגפת הקורונה דחתה את השקת הקו. השבוע נפגשו שגריר ישראל ביפן ומנכ"לית אל על על מנת להאיץ את הפעלת הקו

טוקיו. צילום: Shutterstock טוקיו. צילום: Shutterstock

כשנתיים וחצי אחרי שהייתה אמורה להפעיל קו טיסות ישיר ליפן, אל על בוחנת שוב את האפשרות להפעיל בקרוב את קו הטיסות למדינת השמש העולה שבצפון מערב האוקיינוס השקט.

במסגרת כך, נפגשו השבוע שגריר ישראל ביפן, גלעד כהן עם מנכ"לית אל על הנכנסת, דינה בן טל גננסיה, על מנת להאיץ את הפעלת הקו. אל על הייתה אמורה להתחיל להפעיל את קו הטיסות בין המדינות בחודש מארס 2020 במתכונת של 3 טיסות שבועיות במטוסי הדרימליינר. אולם, מגפת הקורונה שפרצה, טרפה את הכלים ודחתה את השקת פתיחת הקו למועד בלתי ידוע. בהמשך דובר על להפעיל את הקו במארס 2022, אך הדבר לא הסתייע.

גם מנכ"ל אל על היוצא, אביגל שורק, נועד בנושא עם שגריר יפן בישראל, קואיצ'י מיזושימה.

בפגישה הזו נכח גם גלעד כהן, שהיה אז שגריר ישראל המיועד ביפן. כהן, המכהן כשגריר מאז אוקטובר 2021 ולפני כן כראש אגף אסיה והפסיפיק במשרד החוץ, נפגש במשרדי אל על עם המנכ"לית בן טל. בפגישה ציין כי בישראל פועלות כיום כ-100 חברות יפניות ומספרן צפוי לעלות. מכאן, הדרישה הגדולה לקו טיסות ישיר בין שתי המדינות. כמו כן, הציבור הישראלי צפוי לטוס לטייל ביעד בשל האטרקטיביות הרבה שלו.

באל על מחפשים כעת את התאריך הנכון להתחלת הפעלת הקו. קמפיין אל על להשקת קו הטיסות ליפן שנדחה בגלל מגפת הקורונה

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאל עלטיסות ליפן

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: