אא

ארקיע פותחת לראשונה בתולדותיה קורס מדריכי חו"ל

ארקיע נערכת לעונת הטיולים ותפעיל את קורס מדריכי הטיולים הראשון שלה ב –20.4.21. הקורס יימשך כ-10 חודשים ובסיומו יקבלו המדריכים/ות תעודה של ארקיע ושל מכללת ספיר. עוז ברלוביץ' המשנה למנכ"ל ארקיע: "נציע טיולים מאורגנים לכל היעדים שנפעיל טיסות אליהם וביניהם מרקש וקזבלנקה"

צילום: 123rf צילום: 123rf

במסגרות הכנותיה לעונת הטיולים הקרובה, ארקיע פותחת, לראשונה בתולדות החברה, קורס מדריכים בחו"ל. קורס מדריכי הטיולים הראשון של ארקיע ייפתח ב–20.4.21, יימשך כ–10 חודשים ובסיומו יקבלו המדריכים/ות תעודה של ארקיע ושל מכללת ספיר, המעידה על סיום בהצלחה של קורס המדריכים.

עוז ברלוביץ' המשנה למנכ"ל של חברת ארקיע, מי שייפקח מקרוב על המיזם החדש של החברה סיפר הבוקר (שישי) לפספורטניוז: "גייסנו לשורותינו כמנהל מח' הטיולים המאורגנים של ארקיע את חיים קוזניץ, שהוא אחד ממדריכי הטיולים הנודעים והטובים בארץ, ביחד אתו השקענו מחשבה רבה בתכנים של הקורס ובדמות המדריך, כפי שבארקיע אנו רואים אותה.  הקורס שלנו מקיף מאוד ורציני, ההרצאות יינתנו ע"י בלעי מקצוע מהשורה הראשונה והוא כולל תכנים של ניהול קבוצה, פסיכולוגיה של נוסעים, היסטוריה, אומנות, גיאוגרפיה, דתות המזרח, נצרות ואיסלאם, מסלולי טיול ברחבי העולם ועוד. במסגרת הקורס החניכים גם יתרגלו טיולים ברחבי הארץ ובכוונתנו להכשיר דור חדש של מדריכים מעולים לחו"ל".

ברלוביץ' הוסיף שבכוונת החברה להציע טיולים מאורגנים איכותיים לכל יעד שהחברה תטוס אליו ובראשם מרוקו אליו החברה תתחיל לטוס למרקש וקזבלנקה עם 3 טיסות שבועיות. הנוסע הישראלי חכם, סקרן ואוהב לטייל ובארקיע נציע לו לעשות זאת תוך דאגה לכל הפרטים הקטנים ועם המדריכים הטובים בישראל כמו חיים קוזניץ, אמיר בר שלום, שמעון פרנס ורבים וטובים אחרים", סיכם ברלוביץ'.

חיים קוזניץ מנהל מחלקת הטיולים המאורגנים של ארקיע הוסיףדריכי חול: "אנו בונים בארקיע "סיירת מטכ"ל" של המדריכות והמדריכים הכי טובים ומכינים תוכניות טיול ומסלולים מיוחדים שיתאימו לכולם: מטיולים מפנקים ומעניינים עם אוכל, יין וקולינריה, טיולים עם שפים ידועים, ועד טיולי ג'יפים ומסלולים אתגריים, טיולי שווקים, טיולי מוסיקה וטיולים לערים הכי מעניינות באירופה ובמזרח. יש יעדים חדשים שייפתחו בקרוב לקהל הישראלי המחוסן ואנחנו נטייל בכולם". בארקיע מוסיפים, כי עדיין נותרו מקומות אחרונים לקורס הראשון ופרטים נוספים ניתן לקבל בדף הפייסבוק של החברה.

עוז ברלוביץ, ארקיעעוז ברלוביץ, ארקיע
"נכשיר דור חדש של מדריכים מעולים לחו"ל". עוז ברלוביץ. צילום:פספורטניוז    

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםארקיע

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: