אא

אתיופיאן איירליינס מצטרפת לתוכנית הדרכון הירוק של יאט"א: Iata Travel Pass

חברת התעופה הלאומית של אתיופיה מצטרפת לפיילוט הדרכון הדיגיטלי של ארגון התעופה הבינלאומי, אשר פותח בארבעה מודולים עצמאיים המכסים רישומים בדרישות כניסה רגולטוריות, מעבדות ומרכזי בדיקה וחיסון, הנפקת תעודה מאומתת, זהות דיגיטלית ואפשרות לשתף את תוצאות הבדיקות והחיסונים באמצעות המכשיר הנייד

צילום: 123rf צילום: 123rf
אתיופיאן איירליינס, חברת התעופה הגדולה באפריקה מצטרפת לתוכנית ה-Travel Pass של ארגון התעופה הבינלאומי -IATA. מנכ"ל חברת התעופה האתיופית, Tewolde Gebre Mariam, ברך על הצעד החשוב של החברה האפריקאית החברה בברית סטאר אליאנס ואמר כי דיגטליזציה היא המפתח להתאוששות וחידוש התנועה בענף התיירות והתעופה בעולם, והוסיף כי המהלך החשוב ייתן ביטחון רב לנוסעים ויעודד גם מדינות רבות בעולם לפתוח את גבולותיהן בדרך לשגרה ויציאה ממשבר הקורונה. כרטיס ה-IATA Travel Pass הוא אפליקציה לנייד המסייעת לנוסעים לנהל את נסיעתם בקלות ובבטחה בהתאם לדרישות לבדיקות או חיסונים נגד קורונה. IATA Travel Pass פותח כארבעה מודולים עצמאיים שיכולים לתקשר זה עם זה, כפי שפרסמנו זה מכבר בפספורטניוז. מודולים אלה מכסים רישומים בדרישות כניסה רגולטוריות, מעבדות ומרכזי בדיקה וחיסון, הנפקת תעודה מאומתת, זהות דיגיטלית ואפשרות לנוסעים לשתף את תוצאות הבדיקות והחיסונים שלהם במהלך הנסיעה באמצעות המכשיר הנייד שלהם. ההשקה הראשונית של ‘הכרטיס’ בוצעה כבר לנוסעים של חברת התעופה איתיחאד (Etihad) בטיסות נבחרות מאבו דאבי, וגם בחברות התעופה אמירייטס איירליינס וקטאר איירווייס. אמירייטס (Emirates) יישמה את השלב הראשון בדובאי לצורך אימות בדיקות PCR לפני הטיסה.

מערכת דרכון ה-Travel Pass של יאט”א כוללת ארבעה מרכיבים: 1. הצגת דרישות הבריאות המאפשרת לנוסעים למצוא מידע מדויק על הדרישות, הבדיקות והחיסון, ותסייע לנוסע לקבוע את סוג הבדיקה והתזמון המתאימים למסלול הנסיעה. 2. מוצגת רשימה של מרכזי בדיקות וחיסונים כדי שנוסעים יוכלו למצוא מעבדות העומדות בדרישות מדינת היעד. 3. IATA ו-Evernym בנו אפליקציה המאפשרת למעבדות לשלוח תוצאות בדיקות או אישורי חיסון בצורה מאובטחת לנוסעים. 4. במערכת האפליקציה לצרכן, אפליקציית IATA Travel Pass, בה משתמשים הנוסעים כדי לאחסן גרסה דיגיטלית של הדרכון שלהם ותוצאות הבדיקה, נוסעים ישתפו תוצאות אלו עם חברת התעופה והרשויות ביעד.

אתיופיאן איירליינס קיבלה לאחרונה פרס הוקרה מיוחד מיצרנית המטוסים הגדולה, איירבס, על היצירתיות הייחודית והמחייבת והחוסן יוצא הדופן, שהפגינה חברת התעופה במהלך משבר הקורונה העולמי.

חברת התעופה אתיופיאן היא בין חברות התעופה היחידות בעולם, שהמשיכו לטוס כל הזמן, כולל לתל אביב. במקביל החברה הפעילה מאות טיסות מטען עם ציוד רפואי לרחבי העולם, והיא, ככל הנראה, חברת התעופה היחידה בעולם שהתנהלה במשבר ללא הלוואות, ללא פיטורי עובדים וללא קיצוץ במשכורות. אתיופיאן איירליינס היא גם חברת התעופה הראשונה, שהסבה את מטוסי הנוסעים A350 למטוסי מטען כדי להוביל ציוד רפואי נחוץ במאבק נגד התפשטות הקורונה.

כפי הנראה כבר בתקופה הקרובה נראה חברות תעופה רבות יצטרפו גם הן לפיילוט הדרכון הירוק של יאט"א בדרך לחידוש ענף התיירות והתעופה בעולם. כתבות אחרונות בנושא הדרכון הירוק של יאט"א - Iata Travel Pass “צעד גדול לנוסעים ולתעופה”: אמירייטס ואיתיחאד ישיקו Travel Pass של ארגון התעופה הבינ”ל דרכון ירוק גרסאת יאט"א אירופה רוצה להיפתח לתיירות: נחשף ‘הדרכון הירוק’ של האיחוד האירופי

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםחדשות עולמיותאתיופיאן איירליינס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: