אא

"אנחנו עכשיו ממש מעל סעודיה. אנחנו עושים היסטוריה"

נשיא המדינה, יצחק הרצוג ורעייתו מיכל טסו מעל שמי סעודיה בדרכם לביקור הנשיאותי הראשון באבו דאבי שבאיחוד האמירויות. הנשיא, ששהה בתא הטייס וצפה במעבר מעל שמיי סעודיה בדרך לאבו דאבי, אמר: "אין ספק, זה באמת רגע מאוד מרגש"

נשיא המדינה בדרכו לאבו דאבי מעל שמי סעודיה. צילום: קרשום נשיא המדינה בדרכו לאבו דאבי מעל שמי סעודיה. צילום: קרשום

נשיא המדינה, יצחק הרצוג ורעייתו מיכל נחתו הבוקר (א') באבו דאבי שבאיחוד האמירויות.

את פניהם קיבל שר החוץ ושיתוף הפעולה הבינלאומי של איחוד האמירויות הערביות, השייח' עבדאללה בן זאיד. בדרכו לביקור הנשיאותי ההיסטורי באיחוד האמירויות, המטוס שהטיס את הנשיא טס מעל שמי סעודיה. כשזה חלף מעל שמי סעודיה, הקברניט, אסף מיטיב, פנה בכריזה לנוסעים ואמר: "אנחנו עכשיו ממש מעל סעודיה. אנחנו עושים היסטוריה. עוד מעט נעבור מעל עיר הבירה".

נשיא המדינה ששהה בתא הטייס וצפה במעבר מעל המדינה, אמר: "אין ספק, זה באמת רגע מאד מרגש". עם נחיתתם התקבלו הנשיא ורעייתו בקבלת פנים חגיגית לאחריה קיים הנשיא פגישת עבודה מדינית עם שר החוץ, השייח׳ עבדאללה בן זאיד שעמד בראש המשלחת האמירתית לחתימה על הסכמי אברהם בבית הלבן בארצות הברית בשנת 2020. "אני מתחיל הבוקר ביקור נשיאותי ראשון של נשיא מדינת ישראל באיחוד האמירויות. שמחנו והתרגשנו מאוד מקבלת הפנים החמה באבו דאבי על ידי שר החוץ של האמירויות", אמר הרצוג.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאבו דאבינשיא המדינהפספורט UAE - GCC

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: