אא

בעל השליטה באל על הזרים לחברה כ-50 מיליון דולר נוספים

קני רוזנברג, בעל השליטה בחברת התעופה, הזרים את עשרות המיליונים במסגרת המתווה שסוכם עם משרד האוצר כתנאי לסיוע מדינה. כמה כסף הזרים רוזנברג לקופת החברה מאז רכש אותה?

אל על. צילום: Shutterstock אל על. צילום: Shutterstock
בעל השליטה באל על, קני רוזנברג, הזרים בשבוע החולף לקופת חברת התעופה כ-50 מיליון דולר נוספים בשתי פעימות לפי מתווה ההסכמות של החברה מול משרד האוצר. בעקבות הזרמת הכסף, המדינה מצידה אמורה להזרים כעת לאל על כ-20 מיליון דולר נוספים על חשבון ההקדמה על תשלומים עבור הטסת אנשי האבטחה. מאז רכש את החברה, רוזנברג הזרים לקופתה כ-211 מיליון דולר, כאשר כ-11 מיליון דולר הוזרמו בהנפקה עצמה בזמן שמשפחת רוזנברג הפכה לבעלת השליטה. בחודש מארס האחרון הזרים רוזנברג סכום של כ-51 מיליון דולר נוספים וכאמור כעת עוד כ-50 מיליון דולר. קני רוזנברג, בעל השליטה באל על. צילום: יח"צ אל על נזכיר כי בחודש החולף נפגש רוזנברג, בעל השליטה באל על, לראשונה עם אנשי משרד האוצר על מנת לקדם את הסיוע לחברה. במסגרת המו"מ המתנהל בין האוצר לחברה שדורשת לקבל סיוע כספי מהמדינה, ציפו באוצר שרוזנברג יעמוד בהבטחתו, להזרים לחברה כ-43 מיליון דולר נוספים, במסגרת הנפקת מניות נוספת שהייתה אמורה להיות בחודש יולי.
עוד נזכיר כי בתחילת החודש, רם בלינקוב, מנכ"ל משרד האוצר שלח מכתב לאל על ובו כתב כי על אל על "מוטלת החובה לפעול בהקדם על מנת לשפר את מצבה התזרימי וזאת ללא תלות בפניותיה של החברה לקבלת סיוע מהמדינה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאל עלמשרד האוצר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: