אא

תם ונשלם: דיילת אל על ששהתה בבידוד בסין לאחר שאומתה לאומיקרון חזרה לארץ

"אני מרגישה הקלה ומודה לכולם״, אמרה דיילת אל על ששהתה בשבועיים האחרונים בבידוד בבית חולין בסין לאחר שאומתה לאומיקרון. מנכ"ל אל על: "אני שמח על חזרתה ומבקש להודות לרשויות בסין, לאנשי משרד החוץ ולצוות המדהים של משפחת אל על שעמד בקשר רצוף עם הדיילת ופעל להשבתה". צפו בדיילת הנרגשת

דיילת אל על. צילום: דוברות אל על דיילת אל על. צילום: דוברות אל על
דיילת של חברת התעופה אל על, ששהתה בבידוד בבית חולים בסין בשבועיים האחרונים לאחר שאומתה לאומיקרון, נחתה בארץ בטיסת אל על 060. "אני מרגישה הקלה ומודה לכולם״, אמרה הדיילת.

 

כפי שפורסם בפספורטניוז, הדיילת שהתה בבידוד בית חולים בגואנז'ו שבסין, לאחר שנמצאה חיובית לנגיף האומיקרון. הדיילת הייתה על טיסת מטען של אל על לעיר הסינית ובבדיקה שנעשתה לה נמצאה חיובית. יצוין כי בבדיקה לפני הטיסה היא נמצאה שלילית. בהתאם לנהלים בסין היא הועברה לבית החולים לבידוד.

באל על נעשו מאמצים להשיב את הדיילת לישראל למרות המחלה שאמרה לרשויות בסין כי החברה מוכנה לקחת את האחריות לכך. עם היוודע הדבר נמסר מאל על כי "אשת צוות אוויר אשר נחתה עם טיסת מטען בסין נמצאה חיובית לקורונה ובהתאם לנהלים בסין הועברה להמשך בדיקה ובידוד בבית חולים מקומי יתר הצוות שב ארצה לאחר שנמצא כי אינם חיוביים לקורונה. במהלך ברור רפואי נוסף נמצא כי אשת צוות האוויר נשאית של זן האומיקרון, (זאת לאחר שאובחנה כשלילית לפני המראתה לשם.) חברת אל על שומרת על קשר רצוף עם אשת צוות האוויר ועם גורמי משרד החוץ והבריאות . הקונסוליה בגואנז'ו מלווה אותה ושומרת על קשר יומיומי ועל כך תודתנו הרבה. אנו מדגישים כי לא התקבלה שום תלונה לא במשרד החוץ ולא במשרד הבריאות בנושא- בשעות אלה אנו פועלים להשבתה ארצה ומציינים כי היא חשה בטוב וללא סימני מחלה".

היום (ה') עם שובה ארצה אמר מנכ"ל אל על, אביגל שורק: "אני שמח על חזרתה של רוני ומבקש להודות לרשויות בסין לאנשי משרד החוץ ולצוות המדהים של משפחת אל על שעמד בקשר רצוף עם רוני ופעל להשבתה ארצה עם השלמת הבידוד".
"אל על תהיה חברה רווחית. ננצח בכל תחרות""אל על תהיה חברה רווחית. ננצח בכל תחרות"
שמח על חזרתה של הדיילת. אביגל שורק, מנכ"ל אל על. צילום: תמר מצפי  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאל על

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: